no ei se niin haittaa,me annetaan anteeks se.kohta olen itekin hiprakassa kun tätä vinkkua lipitänJahas, mä oon näköjään sitten kännissä no näitä sattuu
no ei se niin haittaa,me annetaan anteeks se.kohta olen itekin hiprakassa kun tätä vinkkua lipitänJahas, mä oon näköjään sitten kännissä no näitä sattuu
Joo, aika harvoin mutta lähdettiin mökille kaverin kanssa piti vaan tuöla palstalle moikkaa nopeestiiltaa
melko harvoin kuitenkin taitaa sattua
Onhan tää,aina vähän arveluttaa kun saa näitä lahjapulloja et jos ei ookkaa hyvää mut kyl tää on. Ja valkkaria on,mä en niin punkusta välitä,toki jonkun hyvän piffin kanssa lasillinen menee.onko hyvää?
puna vai valko?
ei sitten minnekkään veden lähettyville:attn:Joo, aika harvoin mutta lähdettiin mökille kaverin kanssa piti vaan tuöla palstalle moikkaa nopeesti
nyt onota ihmeessä vielä pikkusen
no oon tässä tunteroisen ootellu että mitäs tästä oikein seuraanyt on
vieläkös oot selälläs?
näitä sattuu: join 3 kaljaa ja olen humalassa- ups!Jahas, mä oon näköjään sitten kännissä no näitä sattuu
kiva kun muistit meitäkin :kiss:Joo, aika harvoin mutta lähdettiin mökille kaverin kanssa piti vaan tuöla palstalle moikkaa nopeesti
eks sää oo tuntenut mitään?:Ono oon tässä tunteroisen ootellu että mitäs tästä oikein seuraa
en nää enkä kuule mitään ....
eks sää oo tuntenut mitään?:O[/QUOTE
no jotain jäykkyyttä ehkä mutta panin sen tuon kipsin piikkin]
en mä kuule usko että se kipsin syy oli...:saint:eks sää oo tuntenut mitään?:O[/QUOTE
no jotain jäykkyyttä ehkä mutta panin sen tuon kipsin piikkin]
Totta kai !kiva kun muistit meitäkin :kiss:
mukavaa mökki-iltaa ja yötä ja aamua ja ja jaTotta kai !
Ja kohta tulee Sussu
Kiitos jos sitä vähän..........mukavaa mökki-iltaa ja yötä ja aamua ja ja ja
vähän vaanKiitos jos sitä vähän..........
No tuleehan sieltä se yks ohjelma, sitä ne on vissiin kattomassa :xmas:Pitäsköhän lähtee nukkumaan...täälläkin niin hiljasta ja töllöstäkään mitään tule.