Ei saa shokeerata :OToki :heart: Mä tahon sut...
siis sinne kisakatsomoon
Ei saa shokeerata :OToki :heart: Mä tahon sut...
siis sinne kisakatsomoon
:kiss:Ei saa shokeerata :O
pihisemässä juuriEi pysty sängyssä olemaan kun keuhkojen vinkuna vaan lisääntyy. :headwall:
Ja nyt kaffetta..
Vieläkin hieman sivuääniä :O:kiss:
Avatussa pullossa miedot viinit säilyvät vain muutamia päiviä, väkevät viinit muutamia viikkoja.Kauankos avattu vinkkupullo säilyy?ajattelin et jos aukasen tuon yhen nyt sitte vaikka en mä sitä saa kyllä yksin juotuu ees kahessa illassa.
Terppa!Tere TSIH
Ja tuostakin tuli tuhmat mieleen. Tuli mieleen mitä mä tekisin jos mies on selällään.taidan katella ottelun selältään enkä osallistu kisastudioon mutta veikkaan leijonat saa turpiin niin että tukka lähtee
:vampire:Vieläkin hieman sivuääniä :O
uuh, taitais jäädä pelit näkemättä?Ja tuostakin tuli tuhmat mieleen. Tuli mieleen mitä mä tekisin jos mies on selällään.
Voi olla, minulta ainakin.uuh, taitais jäädä pelit näkemättä?
doggiestyle mahdollistais jäkiksenkinVoi olla, minulta ainakin.
doggiestyle mahdollistais jäkiksenkin
mää tietäsin kans mitä mää tekisin:ashamed:Ja tuostakin tuli tuhmat mieleen. Tuli mieleen mitä mä tekisin jos mies on selällään.
ainahan se on mielessäJooh, nooo, mullaki on "sellaset jutut" mielessä
mullaki oli eilen illalla kun meni nukkuu niin mielessä kaikkee mutta eipä siinä sitten oikeen voinut mitään:|Jooh, nooo, mullaki on "sellaset jutut" mielessä
Ehkäpä, ehkäpä Siks meinas tuossa lipsahtaaki, että kivahan se olis kepsiksen kans...ainahan se on mielessä
tai no, kerran löin vasaralla sormeen ja sillon meni 5s ettei kävässy edes mielen vieressä
otan osaa :hug:mullaki oli eilen illalla kun meni nukkuu niin mielessä kaikkee mutta eipä siinä sitten oikeen voinut mitään:|