Aries 78
Lähettä tyttöporukalla liikenteeseenKasari on parempi mutta kyllä ysäri kelpais. Juhannuksen lähettyvillä on mun synttärit.
Lähettä tyttöporukalla liikenteeseenKasari on parempi mutta kyllä ysäri kelpais. Juhannuksen lähettyvillä on mun synttärit.
Ja sä tulet seuraksi?Lähettä tyttöporukalla liikenteeseen
Sattumalta olis juhannus vapaana ja lapsen äidilläänTarttis vaan oppaan=)
vaikka kiva kun paljon ihmisii niin jossain vaiheessa voi iskee paniikki kun niin harvoin käy missään isoissa tapahtumissa.
Jos tänne asti lähtisitte, niin tietenkin lähtisin oppaaksi.Ja sä tulet seuraksi?
wuhuu! jonossa on jo yksiJos tänne asti lähtisitte, niin tietenkin lähtisin oppaaksi.
Joudunko vielä majoittamaan teidät?Ja sä tulet seuraksi?
Ai niin sekin vielä..Joudunko vielä majoittamaan teidät?
joko sä sait priva kutsun särkille?:O :snotty:Tää nainen on nyt yhtä hymyä. Tuli semmonen priva että..
:hug:Voi kun tekis mieli pitsaa....mut taijan mennä vaan nukkumaan : /
Kuvaa pukkas..joko sä sait priva kutsun särkille:snotty:
Tässähän mie jo ehotin että tulkaa tänne jos tekemisen puutetta juhannuksena.joko sä sait priva kutsun särkille?:O :snotty:
niihän sä teitTässähän mie jo ehotin että tulkaa tänne jos tekemisen puutetta juhannuksena.
Öitä ja näe kivoja elokuvia:kiss:Mä painun pehkuihin. öitä :kiss:
mä söin ruispalojaVoi kun tekis mieli pitsaa....mut taijan mennä vaan nukkumaan : /
öitäMä painun pehkuihin. öitä :kiss:
Mie tykkään niistä jälkiuunipaloista.mä söin ruispaloja
Onks ne kauheen kovii tai sellasii sitkeitä vai iha pehmeitä? olen joskus pyöritelly et jos ostais mutta en oo sitten kuitenkaan.Mie tykkään niistä jälkiuunipaloista.
Sellaisia ruispalan kokoisia mutta pyöreämmät reunat, ovat kovia ja hieman sitkeitä. mutta ovat vain älyttömän hyviäOnks ne kauheen kovii tai sellasii sitkeitä vai iha pehmeitä? olen joskus pyöritelly et jos ostais mutta en oo sitten kuitenkaan.
Muoks:niin meinasitko nyt niitä kapeita paloja vai niitä leveitä? oon mä niitä kapeita syönyt. vai sotkenkohan mä nyt leivät keskenään...
No just noita meinasin,en ole ostanut just sen takia kun ajatellut et on sellasii sitkeen puoleisia ja mun leukaluut ei kestä sellasta.Purkan mussuttamisenkin jouduin aikoinaan lopettaa sen takia.Sellaisia ruispalan kokoisia mutta pyöreämmät reunat, ovat kovia ja hieman sitkeitä. mutta ovat vain älyttömän hyviä
Jälkiuunipala 4 kpl 240 g - Oululainen.fi
öitäSe on taas se aika illasta kun pitäs kömpii peiton alle joten lähtekääs muutkin sitten jo nukkuu. Hyvää yötä :kiss: