Mä tajusin just!! viikon päästä on helluntai ja mulla ei oo heilaa joten ei tuu olee kesälläkää: /
Mitä ihmettä, onhan sulla mut.Mä tajusin just!! viikon päästä on helluntai ja mulla ei oo heilaa joten ei tuu olee kesälläkää: /
Haittaakse?Mä tajusin just!! viikon päästä on helluntai ja mulla ei oo heilaa joten ei tuu olee kesälläkää: /
ootsä mun heila:xmas:Mitä ihmettä, onhan sulla mut.
Sitä paitsi se sanonta kuuluu "jos ei heilaa helluntaina, niin jono juhannuksena."
kysykkö sä tosissas:OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28450442:Haittaakse?
Mää oon kuullu et se menis näin "Jos ei heilaa helluntaina niin kesällä kahta enemmän"Mitä ihmettä, onhan sulla mut.
Sitä paitsi se sanonta kuuluu "jos ei heilaa helluntaina, niin jono juhannuksena."
Ei kai kysymyksiä huvikseen tehä, vai tehäänkö?kysykkö sä tosissas:O
tuplasamis, boxissa eioo kolissu moneen viikko ja meen kans kattoo intianan jouniaMun yyveeboxi on tyhyjä. Höh. Mä meen kattoon Inkka Jonesta.
Riippuu kyssäristäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28450493:Ei kai kysymyksiä huvikseen tehä, vai tehäänkö?
paljon parempi noinMitä ihmettä, onhan sulla mut.
Mä olin ainakin palstan mukaan joku aika sittemullakin on
jäi eilisestä
oonko mä jo alkkis
Sanos muuta..Toisaalta mite se jono voi olla juhannuksena kun kaikki häipyy maisemista ja on ihan autiota|O
niin taisit muuten ollakinMä olin ainakin palstan mukaan joku aika sitte
sit täytyy hakeutua vaikka juhannustansseihinToisaalta mite se jono voi olla juhannuksena kun kaikki häipyy maisemista ja on ihan autiota|O
ei lavoille saa mennä jos ei osaa tanssii,kerran ollut ja askeltakaan en tanssinut kun en osaa ja ei se oikein sovi kieltäytyy jos tullaan hakee.sit täytyy hakeutua vaikka juhannustansseihin
Kalajoella olis Hiekkasärkillä ysäribileet juhannuksenaei lavoille saa mennä jos ei osaa tanssii,kerran ollut ja askeltakaan en tanssinut kun en osaa ja ei se oikein sovi kieltäytyy jos tullaan hakee.
Ysäri on parasta! pitääkö sinne sit lähteeKalajoella olis Hiekkasärkillä ysäribileet juhannuksena
Ainakin ihmisiä liikkeellä paljonYsäri on parasta! pitääkö sinne sit lähtee
Kasari on parempi mutta kyllä ysäri kelpais. Juhannuksen lähettyvillä on mun synttärit.Kalajoella olis Hiekkasärkillä ysäribileet juhannuksena
Tarttis vaan oppaan=)Ainakin ihmisiä liikkeellä paljon