Lady Gardenea
On se niin hyvää maidon kanssa.Tottuiskohan siihenkin samalla tavalla kuin sokerin kohdalla, kyl varmaan ehkä..jos vuoden jois väkisin onneks ei tarvetta luopua maidosta
On se niin hyvää maidon kanssa.Tottuiskohan siihenkin samalla tavalla kuin sokerin kohdalla, kyl varmaan ehkä..jos vuoden jois väkisin onneks ei tarvetta luopua maidosta
Niin on, sillee ihan reilusti laitan sitäOn se niin hyvää maidon kanssa.
näin sen muuten taisi ollaMä pääsin tavoitteeseeni, no niih mkä se veto olikaan sun piti vissiin tarjota mulle ateria tai jotain
Hirvikäristystä kiitosnäin sen muuten taisi olla
eiks kaikki naiset muka tee niin?Mä teen poikkeuksen ja otan piip kerman kanssa.
no sehän se on a) hyvveä, b) osaan tehdä ja c) mulla on siihen aineksetHirvikäristystä kiitos
No hienoo, tuunko hetino sehän se on a) hyvveä, b) osaan tehdä ja c) mulla on siihen ainekset
lähehän puottelemaan, mä lähen kaivelee pakastintaNo hienoo, tuunko heti
En minä sitä tarkoittanut..eiks kaikki naiset muka tee niin?
tunnusta pois vaanEn minä sitä tarkoittanut..
maito kahvilla eikä kahvi maidollaNiin on, sillee ihan reilusti laitan sitä
mimmonen mopo kyseessä ja mikä siinä on vaivanaJaah, tais tulla mökkireissu eteen..tosin ihan päiväseltään vaan, pitäs miehen mopo hakea sielt kaupunkiin kaverille korjattavaks.
älä hiivatissa manaa ukkosta, sehän saattaa särkeä paikkojaUkkosia luvannu länsi ja etelä suomeen, toivottavasti tulee tänne! !
Olikohan joku vanha Solifer, ei kuulemma käynnisty. En tiiä (enkä ymmärräkään niistä) sen tarkemmin. Ollu monta vuotta jo mökkimopona.mimmonen mopo kyseessä ja mikä siinä on vaivana
vanhat solikat on hienoja, mullekki kelpais mainiosti joku 70/80 taitteen SMOlikohan joku vanha Solifer, ei kuulemma käynnisty. En tiiä (enkä ymmärräkään niistä) sen tarkemmin. Ollu monta vuotta jo mökkimopona.
Onneks yks miehen kaveri tykkää laitella mopoja, niin lupas kattoa tuotakin jos siitä sais vielä pelin. Mieshän tuo uhkas että laittaa rekisteriin ja ajelee kesän töihin sillävanhat solikat on hienoja, mullekki kelpais mainiosti joku 70/80 taitteen SM
kaikki viathan on muuten sähkövikoja kunnes toisin todistetaan
Juu en epäile yhtään :snotty:mullekki kelpais mainiosti SM
Kyl manaan *tanssii ukkostanssia*älä hiivatissa manaa ukkosta, sehän saattaa särkeä paikkoja
Mulla on kans kahvi maidolla. Alotin juomaan maidolla ja sokerilla, sitten siirryin mustaan sokerin kanssa kun tuli yhen kaverin luona pyörittyä jonka luona ei koskaan ollut maitoa. Mutten muista missä vaiheessa tuli jätettyä sokeri pois ja siirryttyä maitokahviin. Amiksessa varmaan, kun ei jaksanu kaverit kahvitauolla odotella että mun kahvini jäähtyi niin piti lorautella maitoa jäähdykkeeksi.kuinka muuten juotte kahvin?
mä käytän siinä maitoa, ei sokeria