hanipöö, ei juomasekotuksesta saa tuimaa napsua vaikka miten koettasHemmetti, mult lähtee koht ääni kokonaan |O ör öör...saaksmää ottaa snapsii? pacardi pinacoladaa ois kaapis
ollappa vaaleaa bacardia ja siihen pari jäätä...
hanipöö, ei juomasekotuksesta saa tuimaa napsua vaikka miten koettasHemmetti, mult lähtee koht ääni kokonaan |O ör öör...saaksmää ottaa snapsii? pacardi pinacoladaa ois kaapis
mikäs merkki?mä kävin eilen neuvottelemassa uudesta autosta ja päädyin mustaan että ehkä sillä on nyt nuot tummahipiäiset mielenpäällä...
Tässä tuleekin se että miksi ammattilainen on aina ammattilainen, mie maalasin tuon pari vuotta sitten ja nyt talven aikana kärsinyt pinta.Joo ei toi luontovisa köyhää ämmää paljon lämmitä Panen korvan taakse harkintaan tämän tarjouksen!
Akryylimaali vai vesiohenteinen?
No hitsi vieköön ei oo vahvempaa ni pakko kokeilla sitä tosi kaunis ääni mulla nythanipöö, ei juomasekotuksesta saa tuimaa napsua vaikka miten koettas
ollappa vaaleaa bacardia ja siihen pari jäätä...
sellanen kivan käheä vaiNo hitsi vieköön ei oo vahvempaa ni pakko kokeilla sitä tosi kaunis ääni mulla nyt
Äläs ny imartele En määkään ihan ammattilainen oo, ens kevääseen mennessä pitäis valmistua. Ja onhan tässä himpun verran muistelemista ku on reilun kaks vuotta ollu poissa maalaushommista.. Mutta äkkiä ne asiat palautuu muistiin kun on päässy mieleisiinsä hommiin.Tässä tuleekin se että miksi ammattilainen on aina ammattilainen, mie maalasin tuon pari vuotta sitten ja nyt talven aikana kärsinyt pinta.
no mitäpä luulet :saint:mikäs merkki?
vähän aavistelinkin =)no mitäpä luulet :saint:
Tonks toi voorti?
Joo, sellanen tosi seksikäs pitää olla hiljaa etten pelota lapsiasellanen kivan käheä vai
eiks me kumpikin olla voortin heikin faneja?vähän aavistelinkin =)
jep =)eiks me kumpikin olla voortin heikin faneja?
eli tiesel-mondeo kaikilla mausteiila on mielessä
onko muuten olemassa n. 40k maksavaa kaikilla mausteilla olevaa tiesel-pirssiä joka olis isompi/tehokkaampi kuin monkku?jep =)
ööö, ei :xmas:onko muuten olemassa n. 40k maksavaa kaikilla mausteilla olevaa tiesel-pirssiä joka olis isompi/tehokkaampi kuin monkku?
eipä tosiaan taida olla...ööö, ei :xmas:
öitäJuu, nyt joutaa nukkumaan. P*ska peli. Öitä!
Ei taida verojen jälkeen saada tuolla hinnalla suomeen Cadillac Escaladeaonko muuten olemassa n. 40k maksavaa kaikilla mausteilla olevaa tiesel-pirssiä joka olis isompi/tehokkaampi kuin monkku?
40 kiloeurolla saa 10v vanhan Caddyn, mä puhun nyt uusista autoistaEi taida verojen jälkeen saada tuolla hinnalla suomeen Cadillac Escaladea
mikä ihmeen heikki?40 kiloeurolla saa 10v vanhan Caddyn, mä puhun nyt uusista autoista
ja voortin heikin seuraajalle GM on vihoviimenen vaihtoehto