Meillä oli muutama vuosi sitten vastaava tilanne. Miehen allergia muuttu niin pahaks että allergialääkkeistä ei ollu mitään hyötyä (tai ei niistä ollu ollu pitkään aikaan), yks ilta menin alakertaan kattomaan mihin mies oli menny ja mun ei tarvinnu kun sen yhden kerran nähdä kun mies oli aivan henkihieverissä alakerrassa ja onneks sai vähän hengitettyä astmalääkkeillä, mutta sillä sekunilla tein päätökset et kissat lähtee aamusta. Vietiin kissat mun vanhemmille (jotka ei kuitenkaan voineet pysyvästi kissoja ottaa) ja etin kissoille kodit, samaan eivät päässeet vaikka niin olisin halunnut. Pari kuukautta kissojen uuteen kotiin muuton jälkeen vaihdettiin uusien perheitten kans kuulumisia ja kissat oli sopeutunu erittäin hyvin, vaikka olivat mun vauvoja ja ajattelin ettei ne sopeutuis millään.
Uskon kyllä, että sairas kissa voi olla vaikea saadaa uuteen kotiin, mutta ujo tai todella arka kissa ei. Mun toinen kissa oli vieraitten suhteen tosi arka (omien ihmisten kanssa mitä hellyyttävin ja seurallisin kissa) ja ajattelin ettei sitä kukaan halua, mutta niin vai sai sekin kissa hyvän perheen ja aika nopeesti sielläkin näytti ihanan luonteensa. Ikävä niitä on vielä sillon tällön, mutta asiat pitää vaan laittaa tärkeysjärjestykseen.
Uskon kyllä, että sairas kissa voi olla vaikea saadaa uuteen kotiin, mutta ujo tai todella arka kissa ei. Mun toinen kissa oli vieraitten suhteen tosi arka (omien ihmisten kanssa mitä hellyyttävin ja seurallisin kissa) ja ajattelin ettei sitä kukaan halua, mutta niin vai sai sekin kissa hyvän perheen ja aika nopeesti sielläkin näytti ihanan luonteensa. Ikävä niitä on vielä sillon tällön, mutta asiat pitää vaan laittaa tärkeysjärjestykseen.