"Vieras"
Niin, kummat sinulla on? Onko sinulla syitä, minkä takia olet halunnut yhteystietosi esim. salaiseksi?
lehtimyjät voi saada neki, jos olet kerrankin laianut johonkin kipailuun numerosi. Mule kävi näin ja siski muutin numeroni. Mulla oli salainen numero, mut lehtimyyjät sai soitettua silti, nyt en enää laita numeroani mihinkään tia sisi osallistu kilpailuoihin mihin pitää laittaa puhelinnumeroOn prepaid niin ei saa mitenkään mun tietoja. Eipä tule yllättäviä laskuja.
Kumma kun eivät ole soitelleet. Tosi harvoin osallistun mihinkään.lehtimyjät voi saada neki, jos olet kerrankin laianut johonkin kipailuun numerosi. Mule kävi näin ja siski muutin numeroni. Mulla oli salainen numero, mut lehtimyyjät sai soitettua silti, nyt en enää laita numeroani mihinkään tia sisi osallistu kilpailuoihin mihin pitää laittaa puhelinnumero
onko sulla luottotiedot kunnossa?On prepaid niin ei saa mitenkään mun tietoja. Eipä tule yllättäviä laskuja.
Saanko kysyä, mikä tuo syy on?Meillä kaikilla on salaiset puhelinnumerot ja salainen osoite. Vain viranomaiset (poliisi jne) saavat osoitetietomme tarvittaessa. Ja "salailuun" on toki syy. Ilman syytä ei edes näin salaiseksi yhteystietoja saa...piti olla perustelut.
Voi ei voimia sinulle ja perheellesiSyynä on eräs sairas ihminen, jonka stalkkauksen ja muun kiusan kohteeksi olen joutunut. Hän on mm. häirinnyt kotirauhaani keskellä yötä ja hällä oli tapana jättää auton tuulilasiin kuvia ja kirjeitä. Kaikenlaista muutakin tähän sisältyi ja käräjillä sitten lopulta tavattiin. Hän sai tuomion ja aika pian tämän jälkeen muutin muualle. Ja siitä lähtien olen pitänyt yhteystietoni salaisina.