hienoa =)salatuuletusta :stick:
kai sä vähän lomaakin koetat pitää?Jep, Ruutis on oikeassa pitkävedosta.
Ja mä sain muuten kesäksikin töitä, ei tarvi olla tänkään yrittäjän kesää tuloitta. WUHUU !
No, aina välilläniin mutta malttaako?
ai,no mä en noista niin tiedä joskus olen lotonnut siinä toivossa et osuis kohalle mutta toiveunta sekin on.pitkävedossa pitää muistaakseni veikata jotain 3 peliä oikein
saattaapa olla että täälläkin on pano olut avattu
ans mää arvaan: sillä on kaks vehettä joista pienempää maltetaan piilotella mutta isompaa eiNo, aina välillä
eks ole kuullut että olut tehdään panimolla?ai,no mä en noista niin tiedä joskus olen lotonnut siinä toivossa et osuis kohalle mutta toiveunta sekin on.
Jaa ,mistäs tollasia oluita saa
hienoaJep, Ruutis on oikeassa pitkävedosta.
Ja mä sain muuten kesäksikin töitä, ei tarvi olla tänkään yrittäjän kesää tuloitta. WUHUU !
Mää lähen ainaki pian nukkuuJahas se olis sauna seuraavaksi, olisko selänpesijää?
tsihillä voin pestäJahas se olis sauna seuraavaksi, olisko selänpesijää?
viisastelija:heart:eks ole kuullut että olut tehdään panimolla?
ruottiksi knulleriet
mäkin saan vallata ison sängyn yksin mutta en valtaa sitä ihan vieläHei, nyt on hyvä mennä nukkumaan ja aamulla aikanen herätys taas. Öitä siis ja kauniita unia!:kiss: Puspus!
Viereen muuten mahtuis taas..iso sänky vallattavana yksin
letkun kanssa tietenkinElä sitten hurjastele ja näe unia isoista "palomieheistä"..
mä joudun valtaamaan sänkyni yksinmäkin saan vallata ison sängyn yksin mutta en valtaa sitä ihan vielä
Viikon tai korkeintaan kaksi + vapaapäiviä... Yrittäjänä olen niin kauan ollut, että sellaista, mitä ei hirveästi ikinä ole ollut, sitä ei myöskään osaa kaivata.kai sä vähän lomaakin koetat pitää?
Saat ite valita, sen jälkeen voin sinut pestä samalla tsihillätsihillä voin pestä
garagea vai sombreroa
asioilla on puolensa : /mä joudun valtaamaan sänkyni yksin
garage on isompi tölkkiSaat ite valita, sen jälkeen voin sinut pestä samalla tsihillä
Vai että sellaiset mielessä.letkun kanssa tietenkin
joka kovettuu kun täyteen tulee
ja lerpahtaa kun paine loppuuletkun kanssa tietenkin
joka kovettuu kun täyteen tulee