Juuhmelko helposti siis
mulla ei oo yöpöydän laatikkoa kun ei ole yöpöytääkään. Yöhylly onYöpöydän laatikossa :xmas:
On niitä muitakin paikkoja missä säilyttää.mulla ei oo yöpöydän laatikkoa kun ei ole yöpöytääkään. Yöhylly on
oon pannu lusikoidessa merkille :heart:mulla ei oo yöpöydän laatikkoa kun ei ole yöpöytääkään. Yöpylly on
:ashamed:oon pannu lusikoidessa merkille :heart:
ei mulla ole tarvetta sellasille säilytyspaikoille kun en omista sellasia jutskii:saint:On niitä muitakin paikkoja missä säilyttää.
mjaa..ei mulla ole tarvetta sellasille säilytyspaikoille kun en omista sellasia jutskii:saint:
no mitenpä se nyt unohtuis, pitäis ehkä silti varmistaa ettei vaan niin pääse käymään:ashamed:
muistat sentäs vielä vaikka viime kerrasta aikaa.
niin mutta malttaako?En miekään tarvii mitään jemmaa kun ei ole muuta ku mies..ja se osaa piilottaa omansa ihan tarpeeks hyvin
Söin tuos raejuustoa ja tomaattia...eikä muuta, pitäis jaksaa toi peli syöpöttelemättä.
Öitä ja surr rurr :kiss:Mä poistun nukkumaan. öitä :kiss:
niin...no mitenpä se nyt unohtuis, pitäis ehkä silti varmistaa ettei vaan niin pääse käymään
salatuuletusta :stick:suomi teki maalin, wuhuu =)
mulla on yöpöytä mutta se on tyhjämulla ei oo yöpöydän laatikkoa kun ei ole yöpöytääkään. Yöhylly on
nääh, ei mun juttujaOn niitä muitakin paikkoja missä säilyttää.
sama täälläei mulla ole tarvetta sellasille säilytyspaikoille kun en omista sellasia jutskii:saint:
ei kannata harrastaa moisiaIltaa :wave:
Paskat jääkiekosta, Pitkäveto kusi
Mulla on yöpöytänä tyhjentämätön muuttolaatikko :xmas:mulla on yöpöytä mutta se on tyhjä
Elä sitten hurjastele ja näe unia isoista "palomieheistä"..Mä poistun nukkumaan. öitä :kiss:
Iltaa mhdm!Iltaa :wave:
Paskat jääkiekosta, Pitkäveto kusi
taitaa olla pelituloksestaIltaa mhdm!
onks toi jotain ravijuttui? en oo oikeen perillä näistä uhkapeleistä