Lady Gardenea
Ja nyt on ällö olo.
Ja nyt on ällö olo.
No sitä ei sentään alkanu tekeen. Koira siis. :xmas:ja saattavat nylkyttää
kisu ajattelee: mikäs tuossa törröttääei oo kissatkan paljon mukavampia
kissan kynnet tuntuu muuten varsin selvästi hepinnokassa ohuen peiton läpi...
ota napanteri, se rauhottaa massuaJa nyt on ällö olo.
no ei kiva noinkaan : /Joo, ei sitten viitsinyt ilmoittaa mulle. Olis voitu jutella ja katsoa kannattaako yrittää vielä.
Auts :$ei oo kissatkan paljon mukavampia
kissan kynnet tuntuu muuten varsin selvästi hepinnokassa ohuen peiton läpi...
Ei oo aineksia kotona. Kyl se tästä helpottaa.ota napanteri, se rauhottaa massua
Ei niin.no ei kiva noinkaan : /
tuosta voisi joskus tehdä paukkuja jos vaan tietäisi minkä kanssa olis hyvää?mitähän voisi laittaa vodkalimen kanssa?
pullo ollut korkkaamatta vuodesta 2000
mä kokeilisin niin että laittasin vissyä niin paljon, että vahvuus olis jotain 10...12% huitteissatuosta voisi joskus tehdä paukkuja jos vaan tietäisi minkä kanssa olis hyvää?
en niin viinasta tykkää
jos on edes enää juotavaa
jos niissä on korkkikorkki ja ovat olleet pystyssä niin ovat varmasti pilalla4 pulloa viiniäkin löytyy jotka joskus 10-15v saatuja/ostettuja
miten sulla on säilynyt noin kauan? mulla on kaapissa muutama joulun jäljiltä mutta tiedä kelle ne juottas kun yksin niitä nyt saa juotuu kaikkia ja kaverit ei viinejä juo joten turha kutsuu niitä juomaan niitä.4 pulloa viiniäkin löytyy jotka joskus 10-15v saatuja/ostettuja
miten sulla on säilynyt noin kauan? mulla on kaapissa muutama joulun jäljiltä mutta tiedä kelle ne juottas kun yksin niitä nyt saa juotuu kaikkia ja kaverit ei viinejä juo joten turha kutsuu niitä juomaan niitä.
onkohan mun viinit sitte jo huonoja,ovat vaakatasossa jääkaapissa tai no yks pystyssä. jaksa nousta katsomaan mutta niissä on kaiketi kierrekorkit.jos niissä on korkkikorkki ja ovat olleet pystyssä niin ovat varmasti pilalla
saattavat olla vaikka olisivat olleet vaakassa
se joka on pystyssä saattaa olla pilassa, korkki kun kuivaa niin se laskee hapet pulloon ja viini menee piloilleonkohan mun viinit sitte jo huonoja,ovat vaakatasossa jääkaapissa tai no yks pystyssä.
Jos se on pystyssä, niin korkki kuivuu ja vetasee ilmaa pulloon.onkohan mun viinit sitte jo huonoja,ovat vaakatasossa jääkaapissa tai no yks pystyssä. jaksa nousta katsomaan mutta niissä on kaiketi kierrekorkit.
jos se on pilalla niin se maistuu tosi pahalle, kyllä sen hoksaamistä mä sen sitten tiedän onko ne pilalla? mä osaa jostain hajusta tai mausta kyllä sanomaan.
en tiedä mikä korkki on kun niissä on se suojus päälläjos niissä on korkkikorkki ja ovat olleet pystyssä niin ovat varmasti pilalla
saattavat olla vaikka olisivat olleet vaakassa
kun en juo viinejä niin ei ole tullut korkattuamiten sulla on säilynyt noin kauan? mulla on kaapissa muutama joulun jäljiltä mutta tiedä kelle ne juottas kun yksin niitä nyt saa juotuu kaikkia ja kaverit ei viinejä juo joten turha kutsuu niitä juomaan niitä.
millonkahan nekin sitte tulee juotua,menee hukkaan vielä.jos se on pilalla niin se maistuu tosi pahalle, kyllä sen hoksaa
maistat niin vatsa ehkä kertoo :xmas:mistä mä sen sitten tiedän onko ne pilalla? mä osaa jostain hajusta tai mausta kyllä sanomaan.
mä voisin vaikka kaataa lavuaariinmillonkahan nekin sitte tulee juotua,menee hukkaan vielä.
vois ollakin jos löytyis joku hyvätuohestako teillä on suut kun ei viinit maistu, nehän on tosi hyviä