[QUOTE="mies";28427816]No en sanoisi itseäni puoleensavetämättömäksi, vaikka mietinkin, miten lähestyä naista ja kohdella tätä. Mutta ehkä näitä vähemmän miettivä mies saa joidenkin naisten suosion paremmin.
Minä itse näen sen, että tämä miettiminen näkyy, avoimuutena ja aitoutena, jota ei tarvitse peittää toisilta. Olen siis ehkä ylirohkea, koska en halua esittää tilanteessa. Oletko sitä mieltä, että nainen näkee tämän toisin ja naisen silmään miehen on pakko olla varmakäytöksinen, vaikkei se olisikaan totta?[/QUOTE]
Kyllä, se on juuri sitä määrätietoisuutta. Mies tietää luonnostaan, miten juuri nyt ja juuri tämän naisen kanssa pitää olla. Tilannetajua siis myös. Samalla tavalla kuin nainen lukee miehen ilmeitä ja eleitä, myös mies lukee naisen ilmeitä ja eleitä ja toimii sen mukaisesti. Naiset on erilaisia ja miehet on erilaisia, joten on vaan osattava tulkita toista oikein. Ja jos sen osaa, ei tarvitse miettiä asiaa vaan se tulee luonnostaan. Ja on helppoa olla rento, kun ei tarvitse pohtia asiaa sen enempää.
Kyllä mä näkisin, että tietty varmakäytöksisyys on hyväksi. Yllättävän monet miehetkin pitävät siitä, jos nainen on varmakäytöksinen. Kynsiään pureskeleva ja ympärilleen pälyilevä nainenkin osoittaa, että voisi ehkä mieluummin olla jossain muualla kuin juuri tässä ja tämän miehen kanssa. Tai jos on joku "anteeksi-että-olen-olemassa" -tyyppi.
Ekoilla, tokalla tai vielä kolmannellakaan treffillä ei kuitenkaan kannata alkaa suunnittelemaan sitä yhteistä hautapaikkaa. Ensin pidetään hauskaa ja katsotaan, viihtyyko toisen seurassa ja kiinnostaako toisen jutut. Että onko jotain sellaista yhteistä, jonka varaan voisi jotain joskus rakentaakin. Kannattaa muistaa, että kaikki naiset eivät halua alkaa keskustelemaan nk henkeviä tuntemattomien kanssa vaan pitää ensin tutustua melko hyvin ennenkuin aletaan suunnittelemaan mitään pidemmälle.
Ja sitten vielä semmonen juttu... jos panettaa, niin kannattaa panna. Ja etsiä sitä loppuelämän parisuhdetta sitten, kun ei enää paneta. Koska hätäilemällä harvoin syntyy hyviä ja kestäviä parisuhteita.