Kiitti vaan ja ole hyvä vaikken mä mitään tehnyt mut eiks oo nyt hyvä fiilis?:vampire:
Kiitos tinku :heart: Meillä tehtiin sitte koko kämpän kevätsiivous eikä menny, ku n. 6h
Lyhyt briiffaus ennen en sano ääneen- juttua, pliis :kiss:
Kiitti vaan ja ole hyvä vaikken mä mitään tehnyt mut eiks oo nyt hyvä fiilis?:vampire:
Kiitos tinku :heart: Meillä tehtiin sitte koko kämpän kevätsiivous eikä menny, ku n. 6h
Lyhyt briiffaus ennen en sano ääneen- juttua, pliis :kiss:
yksin vai kaksin? oliks hyväHello, kävin nukkuu mun uudella patjalla. :xmas:
Yksin valitettavasti ja hyvältä tuntui.yksin vai kaksin? oliks hyvä
No sittenhän ei mitään hätää jos tuntui hyvältäYksin valitettavasti ja hyvältä tuntui.
No sittenhän ei mitään hätää jos tuntui hyvältä
ei ole kaikki lätkässäNo ihan mälsää kun kaikki on nyt sitä helvetin kiekkoo kyttäämässä! ja tääkin ketju nyt ihan kuollut taas. yksinhöpötykseks taas menee. Onneks tulee ees pakko tanssia katonpa sitten sitä.
Ui ui ui sä olet täällä:hug:ei ole kaikki lätkässä
:kiss:Ui ui ui sä olet täällä:hug:
Kuitenki oot vaan sen sun uuden patjan kans ja hyljit meitä :'(En poistunut täältä.
Mie oon sohvalla.Kuitenki oot vaan sen sun uuden patjan kans ja hyljit meitä :'(
no onneks et jankkaa naisten ulkonäöstä :headwall:Ei raato, mun pitäis koulujuttuja tehhä ja oon vaan jankkaamassa tuolla miesten ulkonäköketjussa |O
Teen mää sitäki tarvittaessano onneks et jankkaa naisten ulkonäöstä :headwall:
Sie tarvit itelles jonkun karpaasin kaveriksi iltalenkille.Vitsit ku tekis mieli lähtee ulos happihypylle mutta en mä taida uskaltaa enää kymmenen jälkeen vaikka ei siellä nyt niin pimeetä silleen ole.
no mistä mä sellasen tähän hätään nyt taionSie tarvit itelles jonkun karpaasin kaveriksi iltalenkille.
ei suinkaan, hereillä ollaanthe ketju on hylätty,vähäks ootte tylsii:|
Kokkasin sapuskaa.the ketju on hylätty,vähäks ootte tylsii:|
Sun pitää katella joku vakio kaverino mistä mä sellasen tähän hätään nyt taion
no sitte oot ollu vieraissa kun ei täällä kukaan oo pyörinyt.ei suinkaan, hereillä ollaan
ei sellsia mistään löydy ja jos löytyy niin siinäki omat ongelmat*huokaus*Sun pitää katella joku vakio kaveri