leikitäänkö piilosta?Moiiii!
tuuttekste leikkii mun kanssa?:xmas:
Tyynysotasista oli puhe tuossa aiemmin. Hippaa nyt ei ainakaan voia alkaa kun sullon jalka paketissa.leikitäänkö piilosta?
meet kuitenkin peiton alle piiloon,se on niin ilmiselvääleikitäänkö piilosta?
JepsMoiiii!
tuuttekste leikkii mun kanssa?:xmas:
voijjaanhan sitä hippaaki alakaa mutta jään heti hipaksi enkä saa ikinä ketään kiinni, saattaapi käyä tylsäksiTyynysotasista oli puhe tuossa aiemmin. Hippaa nyt ei ainakaan voia alkaa kun sullon jalka paketissa.
pöh,en tykkää väkivaltasista leikeistäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28425716:Jeps
Mut nautit, kuiteskipöh,en tykkää väkivaltasista leikeistä
enAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28425732:Mut nautit, kuiteski
mitä se on ja miksi ei voida?eikä voida pullonpyöritystäkään tehtävillä
*thumthum*voijjaanhan sitä hippaaki alakaa mutta jään heti hipaksi enkä saa ikinä ketään kiinni, saattaapi käyä tylsäksi
mutta mites tyynysota peiton alla?
Sehän vie kaiken hauskuudeneikä voida pullonpyöritystäkään tehtävillä
*ottaa damagea mutta yrittää olla niinku ei oliskaan**thumthum*
eksää tiiä mitä on pullonpyöritys?!mitä se on ja miksi ei voida?
ei oo vissiin se että pullo kiertää ringissä niinkauan että se imasee ilmat?eksää tiiä mitä on pullonpyöritys?!
Etkö oo pullonpyöritystä leikkiny?mitä se on ja miksi ei voida?
Heiiiii moiiiiii :wave:Sehän vie kaiken hauskuuden
ahaa, aika helpot säännötEtkö oo pullonpyöritystä leikkiny?
Istutaan ringissä ja pyöritetään pulloa siinä keskellä,
se kenen kohdalle pysähtyy on uhri,
saa valita Totuus tai Tehtävä,
totuus= vastaa kysymykseen (usein jotain hlökohtaista ja noloa),
tehtävä = tee määrätty tehtävä (usein jotain noloa),
pyöritä pulloa seuraavan uhrin valitsemiseksi
Moro vain :kiss:Heiiiii moiiiiii :wave:
*hiippailee peittokummituksena ruutiksen taakse ja mäjäyttää polvitaipeeseen**ottaa damagea mutta yrittää olla niinku ei oliskaan*
*väistää ketterästi ja ottaa hyökkääjän vangiksi**hiippailee peittokummituksena ruutiksen taakse ja mäjäyttää polvitaipeeseen*
ei kannata mut jos meet ni tuut kans takas meijän seuraan. mulla ois kans tsihijuomaa mutta en taija tsihauttaa ei jotenkin maistu,ovat viime viikkosia kun eivät juuri silloinkaan maistuneet.Melkein vois lähteä hakemaan muutaman lonkeron ihan vain janoon..
Meinaa hieman päätä särkeä eilisestä, niin vois muutaman nyt ottaa janojuomana Takasin tullaan!ei kannata mut jos meet ni tuut kans takas meijän seuraan. mulla ois kans tsihijuomaa mutta en taija tsihauttaa ei jotenkin maistu,ovat viime viikkosia kun eivät juuri silloinkaan maistuneet.