Huomenta!Huomenta huomenta! Uni maistui miltei yhteentoista makoisasti...
Onko teillä Ruutis siellä vielä talvi? Osui vaan silmään tuo takatalviteksti.
kyllä tässä on muutamana päivänä jo pikkusen näyttäny keväältä mutta tänä aamuna saatiin takapakkiaHuomenta huomenta! Uni maistui miltei yhteentoista makoisasti...
Onko teillä Ruutis siellä vielä talvi? Osui vaan silmään tuo takatalviteksti.
sehän nääntyy sinne omia aikojaanTäällä on joku ampiainen tai joku!!!
en mä saa sitä tuolta pikkuikkinan välistä pois!!!!! APUA!!!!!!!
Olen toki..Huomenta!
vieläkö oot mystinen hopeinen diskomies? Mites meinaat lauantai päivää viettää?
No siellä on kunnon talvi, kun yli toukokuulle pitelee.kyllä tässä on muutamana päivänä jo pikkusen näyttäny keväältä mutta tänä aamuna saatiin takapakkia
pihalla on jo vähän sulaa mutta siinä mihin talvella aurattiin lunta on vielä hirmuset kinokset
no sittenhän mä en voi ees ikkunaa avatasehän nääntyy sinne omia aikojaan
avaa vaan, se lentää kohta johonkin toiseen ikkunaan josta se on helppo pyytää juomalasin ja paperinplana avullano sittenhän mä en voi ees ikkunaa avata
ei tätä seutua turhaan nimitetä LapiksiNo siellä on kunnon talvi, kun yli toukokuulle pitelee.
Täällä alkoi jo huhtikuun puolivälissä olemaan keväistä ja nyt on kyllä miltei kaikki lumet lähteneet.
älä naurata mä en mee lähellekkään mitään ötököitä.avaa vaan, se lentää kohta johonkin toiseen ikkunaan josta se on helppo pyytää juomalasin ja paperinplana avulla
no avaa partsin ovi, jospa se älyäis lentää poisälä naurata mä en mee lähellekkään mitään ötököitä.
En tiedä vielä,tehnyt viikon aikana jo niin paljon näitä kotitöitä ym että nyt saa hyvillä mielin vaan olla ja tehä jotain kivaa. Kai sitä jossain vois pyörähtää. Jossain välissä viikonloppua pitäs ruveta tuhoomaan silppurin kanssa vanhoja papereita,laskuja ja muita. Mietin vaan et onko niissä joku aika mitnkä aikaa pitäs säilyttää enneku tuhoo? rupee kaikki paikat olee niin täynnä ikivanhoja lappuja.Olen toki..
Ensin pihatöillä ja sitten joko lähden poikkeamaan kaverilla tai riippuen, moneltako teinit ovat kotona, jos ajallaan, häärään niiden kanssa .
Mitäs Tinku meinaa?
ja ite sulkeudun siks aikaa vessaan? älä viitti,olkoon mielummin ikkunan välissä ja kuolkoon sinne joskus toivottavasti:ashamed: Tässä taas yks juttu miks tarvis miestä taloon,ennen ei ollut ongelmaa ötököiden suhteen,nyt on. Mä olen vähän nössö näiden ötököiden suhteenno avaa partsin ovi, jospa se älyäis lentää pois
ei se tuu sun päälle kun et hätistele sitä, ampparit hoksaa vaan nopeasti liikkuvat kohteetja ite sulkeudun siks aikaa vessaan? älä viitti,olkoon mielummin ikkunan välissä ja kuolkoon sinne joskus toivottavasti:ashamed: Tässä taas yks juttu miks tarvis miestä taloon,ennen ei ollut ongelmaa ötököiden suhteen,nyt on. Mä olen vähän nössö näiden ötököiden suhteen
Hyi ku puistattaa koko ajatuskin kaikista pörriäisistä :x Niitä mie vihaan kesässä eniten..No nyt se kiilluu keskivartalosta "katki" ikkunan välissä,perse vaan sätkii toi ikkuna on sellanen alaspäin aukeeva ja avasin sitä ja kun se rupes pörrää löin ikkunan kii ja ihmettelin mihin se hävis ja raotin vähän niin siinähän se killu keskeltä vartaloaan.Tekee pahaa kun se perse nyt nykii tolleen.En siis todellakaan halua et se kärsii enkä voinut sille mitään että jäi siihen väliin. Onkohan se kuollut vai elossa et onko toi nykiminen nyt refleksiä vai onko se puoliks hengissä.
Jos se katkenneena on niin varmaanki vaan refleksit sätkyttää.No nyt se kiilluu keskivartalosta "katki" ikkunan välissä,perse vaan sätkii toi ikkuna on sellanen alaspäin aukeeva ja avasin sitä ja kun se rupes pörrää löin ikkunan kii ja ihmettelin mihin se hävis ja raotin vähän niin siinähän se killu keskeltä vartaloaan.Tekee pahaa kun se perse nyt nykii tolleen.En siis todellakaan halua et se kärsii enkä voinut sille mitään että jäi siihen väliin. Onkohan se kuollut vai elossa et onko toi nykiminen nyt refleksiä vai onko se puoliks hengissä.
Miulla nousee kaikki karvat pystyyn jo sen äänen takia..kaikki pörinä inhottaa/pelottaa niin että huuto pääsee jos tarpeeks lähelle tulee.Mua ampparit inhottaa pistämisen takia. Pelkään mitä tulee jos mua pistää amppari.
Eihän ne mukavia oo mutta jotenkin on tarvittaessa selviydyttävä ettei joudu evakkoon omasta kodistaanMiulla nousee kaikki karvat pystyyn jo sen äänen takia..kaikki pörinä inhottaa/pelottaa niin että huuto pääsee jos tarpeeks lähelle tulee.
Mä en huuda vaan juoksen pois.Miulla nousee kaikki karvat pystyyn jo sen äänen takia..kaikki pörinä inhottaa/pelottaa niin että huuto pääsee jos tarpeeks lähelle tulee.
ei kannata juosta koska ne reagoi nopeaan liikkeeseenMä en huuda vaan juoksen pois.
Joo mää oon yrittäny opetella meneen lähelle hiljaa ku ninja ja sit wham! ötökältä nirri pois :kieh:ei kannata juosta koska ne reagoi nopeaan liikkeeseen
kun hiipii niinkö hidastetussa vilmissä niin silloin ne ei älyä mitään