The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
huomenta :flower: kestääkö kysyä että mitä grilliruokia kirahvit saattaa syödä?

mäkin haaveilen jo grillaamisesta ja vaihatutin pojalla jo kaasupullonkin, tuli vaan toi takatalvi niin saapa nähä saattaako tuolla ulkona olla
Mää suosin yleensä lastenkoskijalla täytettyjä herkkusieniä, sesam-nugetteja, kesäkurpitsaa, halloumjuustoa ja täytettyjä paprikoita. Soijanakit kelpaa myös grilliin mainiosti, mutta nugetit on parhaita grillattavia.

Ruuan kaverina on sitten boolia johon tulee lime-päärynälimsaa, verigreippilimukkaa ja omenalikööriä omenalohkojen kera. Ja äitillä on kuulemma laatikko kaljaakin siellä :p

Mää suosin yleensä lastenkoskijalla täytettyjä herkkusieniä, sesam-nugetteja, kesäkurpitsaa, halloumjuustoa ja täytettyjä paprikoita. Soijanakit kelpaa myös grilliin mainiosti, mutta nugetit on parhaita grillattavia.

Ruuan kaverina on sitten boolia johon tulee lime-päärynälimsaa, verigreippilimukkaa ja omenalikööriä omenalohkojen kera. Ja äitillä on kuulemma laatikko kaljaakin siellä :p
kyllä kelpaa :)

kuulostaa hyvältä mutta rillaa varuiksi lajitoverille jotain lihapitoista suuhunpantavaa

mä ruukaan panna herkkusieniin aurajyystöä

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
en epäile mutta eiks se olis iskälle kiva ylläri kun lapsukainen omin pikkukätösin rillais iskällekki suupalasen
Mä luulen että se on ilosempi kun mää en mee sohlaamaan grillin lähellekään :D

Mää kyllä ajattelin että joku kerta menisin niille kokkaamaan jonkun gurmeeaterian ylläriksi ja kiitokseksi kun ne on auttanu mua niin kauheesti pääseen jaloilleni tässä eron aikana. Ja äitille aion viedä jonkun muumimukin kun se on ihan hurahtanut niihin :)

Mä luulen että se on ilosempi kun mää en mee sohlaamaan grillin lähellekään :D

Mää kyllä ajattelin että joku kerta menisin niille kokkaamaan jonkun gurmeeaterian ylläriksi ja kiitokseksi kun ne on auttanu mua niin kauheesti pääseen jaloilleni tässä eron aikana. Ja äitille aion viedä jonkun muumimukin kun se on ihan hurahtanut niihin :)
miten aattelit rillata ne omat heinät jos et aio mennä lähellekkään rilliä?

mutta loistoidea toi gurmeeateria ja muumimukijuttu mutta pitää muistaa että yleensä vanhemmat ei tykkää jos niiden lahjontaan käyttää liikaa valuuttaa

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
miten aattelit rillata ne omat heinät jos et aio mennä lähellekkään rilliä?

mutta loistoidea toi gurmeeateria ja muumimukijuttu mutta pitää muistaa että yleensä vanhemmat ei tykkää jos niiden lahjontaan käyttää liikaa valuuttaa
Mähän sanoin että isi on grillimaisteri. Ja mää vien sentään boolit sinne niin tokkopa se kehtaa väittää että mun tarvis ite heinäni lämmmitellä. Esivalmistelut toki teen itse.

Ja luulis sun hoksaavan että mun budjetti ei oo kovin suuri niitten lahjomiseen, mutta ajatushan on tärkein.

Mähän sanoin että isi on grillimaisteri. Ja mää vien sentään boolit sinne niin tokkopa se kehtaa väittää että mun tarvis ite heinäni lämmmitellä. Esivalmistelut toki teen itse.

Ja luulis sun hoksaavan että mun budjetti ei oo kovin suuri niitten lahjomiseen, mutta ajatushan on tärkein.
ahaa, nyt alkaa kuvio kirkastua

ja ihan varuiksi vaan muistutin tosta budjetista ettet vaan aseta vanhuksia tukalaan asemaan vaikka arvasin että sulla tuskin karkaa projekti lapasesta

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä