Mä oon vielä täällä =)Yhyy kaikki läht nukkumaan,pitäskö sitte muka itekin vaikka ei niin nukutakaan tai jos rupeis jatkaa vielä loppusiivouksia,2päivää aikaa sen jälkeen ei taas kyllä tuu jaksettuu.
en oo muuttamassa mut mulla on suuri kevätsiivous menossa tosin loppusuoralla.mulla oli tää viikko vapaata ja olen laittanut huushollia kunnolla kondikseen.Mä oon ny jotenni pihalla tinku sun kuvioista. Ootko sä muuttamassa?
Wuhuu!Mä oon vielä täällä =)
Tuus meilleki tekemäänen oo muuttamassa mut mulla on suuri kevätsiivous menossa tosin loppusuoralla.mulla oli tää viikko vapaata ja olen laittanut huushollia kunnolla kondikseen.
olitpas sä täällä myöhäänHyvää yötä vaan ! Tokkopa täällä enää ketään edes on.
Jepsmajurilla sitä on tuota sarmia, daamit tulee ja juoksee kiimoissaan liikkuvan autonki kiinni että saisivat pikaiset...
majurilla sitä on tuota sarmia, daamit tulee ja juoksee kiimoissaan liikkuvan autonki kiinni että saisivat pikaiset...
heissanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28423574:Morjestaaaaaa :wave:
Kohtapualii Turkkusee päi ostelee pojil ja itel jottai kivaa ja tarpeellista ja illalla sitte taas kisastudioo pystöö
Heippodii !Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28423574:Morjestaaaaaa :wave:
Kohtapualii Turkkusee päi ostelee pojil ja itel jottai kivaa ja tarpeellista ja illalla sitte taas kisastudioo pystöö
Kiitos ! Ihan pienesti sievästi juhlitaan omalla lähipiirin porukalla mutta sitäkin rakkaammalla :heart:...tyttö odottaa kovasti vieraiden saapumista, kummiperheet ovat todella tärkeitä. Ja pojat luonnollisesti ovat myös ihan täpinöissään... Tuo ipanapa on vaan niin mainio - osaa täysin rinnoin paistatella suosiossaan :heart:...Huomenta!
Vattu ku väsyttää..illalla meni vähän myöhään ku innostuttiin kattomaan toinenkin peli (ääh, meenkö toiseen ketjuun kun meinaa väkisinkin päästä kiellettyä aihetta näppikseltä) Mut, voi Sveitsi
Ei meinaa tää aamu alkaa taas millään, lapset tuossa herätteli jo useampaan otteeseen..pususateeseen on kiva herätä..
Onnea FC:n prinsessalle! Miten isot juhlat tiedossa?
huomenta :flower: kestääkö kysyä että mitä grilliruokia kirahvit saattaa syödä?Huomenia kaikille! Mun päivän suunnitelmisssa on mennä mp.n ja pikkupuolikkaan kanssa ostamaan vähän vaatetusta pp.lle, sitten meen pyörähtään töihommissa ja illalla lähen sitten lemiystäväni kanssa mun porukoille grillailemaan ja nauttimaan vähän virvokkeita