The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jahas, perjantai-illan kunniaksi kävi exäkin antamassa palautetta ja vittuilemassa, vaikka taas parhaani yritin.
Näytti olevan sillä vielä nastarenkaat, mutta enpä tarjoutunut vaihtamaan. Eipä ole mun ongelmani, jos sen nyxällä ei pysy pyöränpultinavaaja kädessä.
Kiusa se on pienikin kiusa. :D

IhanaValo
Voihan...maamme Suomi.

Plaah, jaksasko tuota vielä tuijotella telkkua.
Taitaa nukkumatti jo kutsua. Öitä siis! :kiss:
Ja tekin vaan pervoilette, hyi teitä. *tähän semmoinen sormea heristävä hymppä*

...Tellua ja Lissua toisella silmällä...

EI mun tässä pitäs olla. Mun pitäs olla tekemässä kieli keskellä suuta synttärikorttia ja siistimässä keittiötä...mutta tässä mä ny sit oon :D

Vaan sainpas täytekakun täytetyksi, muffinssit valmiiksi, väsäsin kakkuun kukkakoristeetikin ja vielä perhos- spritsaukset....hyvä minä :)!!

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Kyllä on meinaan rankkaa toi jalkaturkin trimmaaminen. Pitäisköhän lopettaa kokonaan? Eikös kirahveilla kuulu turkki olla, ja hölmöltähän se näyttää jos on alastomat kintut :snotty:

..äh, ei hemmetti, mun pitää mennä tekkeen vielä tälle päivää se viimeinen voimanponnistus eli paskartelemaan korttia...aihiot on kyllä ihan finaalissa, pääkoppa ihan tyhjänä muttamutta...viimeistään aamuyön tunneilla varmaan valmiina, kuten aina ennenkin :p...

Mää sanon tässä vaiheessa kaikille, jotta nukkukaahan hyvin ja levollisesti :)! Ja hassun hauskaa viikonloppua :)!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä