:ashamed:Tinkun paljastukset osa 1
:ashamed:Tinkun paljastukset osa 1
uuhItse asiassa se on kivaa kun mua ruoskitaan.
Auts pikemminkin.
Auts pikemminkin.
riippuu kummalla puolen on...Auts pikemminkin.
enkö ookki yllätyksellinen ja mystinen?eipä ois uskonut et ruutiskin innostuu ruoskinta jutuista noin:O
no vähän kyllä yllätti.onko sulla ruoska jossain sängyn allapiilossa millä sitten viuhkot menemään? vähän epäilyttää jatkossa tulla viekkukaveriks kun ei tiedä millon kuuluu vaan*whip*enkö ookki yllätyksellinen ja mystinen?
ei oo ruoskaa mutta sotilaskiväärin nahkahihna ajanee saman asianno vähän kyllä yllätti.onko sulla ruoska jossain sängyn allapiilossa millä sitten viuhkot menemään? vähän epäilyttää jatkossa tulla viekkukaveriks kun ei tiedä millon kuuluu vaan*whip*
samakai se millä sitä viuhkoo menemään jos tollasesta tykkääei oo ruoskaa mutta sotilaskiväärin nahkahihna ajanee saman asian
ei se sulle ois sopinutkaanokei, mä tunnustan: en harrasta viuhtomishommia
heitin vaan läppää
leukavat puheet sentään sopinevat?ei se sulle ois sopinutkaan
no eikö se oo enempi sua joten pysy linjassa vaanleukavat puheet sentään sopinevat?
tässä iässä on muillakin puhheet parastano eikö se oo enempi sua joten pysy linjassa vaan
haa..tinkun paljastukset osa 2,ruoskiminen nou nou mut pieni läpsiminen kämmenellä sopivaan kohtaa jees jees :ashamed:
uuhtinkun paljastukset osa 2,ruoskiminen nou nou mut pieni läpsiminen kämmenellä sopivaan kohtaa jees jees :ashamed:
mä kyllä osaan aavistaa mitä leidi gee taas juonii