Kuis nää tommosta meinaat? Mut huomaathan et se oli jo siirtyny sulkeisten sisään nii se tarkottaa et on väistymässä.Oh god, musta tuntuu että kuulen tästä vielä kauan
Kuis nää tommosta meinaat? Mut huomaathan et se oli jo siirtyny sulkeisten sisään nii se tarkottaa et on väistymässä.Oh god, musta tuntuu että kuulen tästä vielä kauan
Juu juuKuis nää tommosta meinaat? Mut huomaathan et se oli jo siirtyny sulkeisten sisään nii se tarkottaa et on väistymässä.
Mutku se kuva oli oikeesti ihana :heart:Juu juu
mulla on aikalailla samanlaiset paitsi että hölmönharmaat
Nonni, tein ketjun pelkästään kiekolle..jos sinne vaikka joku (kaikki) kiekosta höpöttäjä(t) eksyisHeipsankeikkaa:wave:
ootte menneet sitten höpisee kiekosta,hyi teitä:vampire: ei oo aiheelta voinut väistyy kun joka helkatin tuutista suolletaan sitä! tätä tää nyt sitte on:kieh:
juu menkää sinne vaan kaikki kiekkohullut yksilöt*antaa vauhtia*Nonni, tein ketjun pelkästään kiekolle..jos sinne vaikka joku (kaikki) kiekosta höpöttäjä(t) eksyis
vähänkö ovelasti sujautit kiekkolöpinää.*hyh*Tjerve kjaveri :wave: !
Pikkasenko oon liidellyt torpassa, huh! Heikkohermosempaa hirvittäs moinen ryntäily, kyllä oli muuten imuroidessakin semmoinen hurmostila päällänsä, harvoin sitä meikäläinen pääsee olohuoneen keskikentällä niin kepittämään...moni olis niistä nurkkakurotuksista kateellinen, kun imurina vedin villakoiria..puhumattakaan niistä taianomaisista legopelastuksista kun siinä vain koura heilahti..tuli samalla oma pääty turvattua liialliselta jälkipeliltä...
Nyt erätauolla keittiössä....suklaamuffinsseja
Että perjantaita !
:kiss:....:saint: ihan pikkasen vaan ja vain tämän kerranvähänkö ovelasti sujautit kiekkolöpinää.*hyh*
ainii mut moi siiitäkin huolimatta
:hug:...jaksamista tuon taudinkurimuksen keskellä...meillä oli se melkoisen rajuna ja ehti jo huolikin todella tulla...Oothan ottanut käyttöön maitohappobakteerivalmisteet ja -tabletit?AAAAH! L Ä T K Ä Ä ! ! ! Ja valmiustilassa, jos ei olis nii helvetinmoinen väsy. Kolomatta yötä valvoessa ja murehtiessa pienimmäisen kuntoa. Ilmeisesti kuitenki joku vatsapöpö. Alako maanantaina housujen tuhrimisella, ku se kakki oli nii löysää. Siitä asti sitä satunnaisesti jatkunu ja mahakipua valitellu Viime yönä oksensi kunnolla kerran ja sitte taas mahakipua ja vessassa kakilla. Ei ripulia, mutta todella löysää tavaraa... Ihan ku teitä kiinnostaksi
Mut vitsaakrpl, otanpa päikkärit ja sit
Mä tuijotan Emmerdalea. Ei lätkät kiinnosta. Kohta menen kokkaa itselleni jotakin.kylläpä ketju hiljeni kun alko pelit mitäs täällä sitten yksikseen höpisemään.
mä katon kans emmentaaliaMä tuijotan Emmerdalea. Ei lätkät kiinnosta. Kohta menen kokkaa itselleni jotakin.
Iltoja!Perjantai-iltaa !
Kaveri kattoo makkarissa lätkää..Jaxuheilit mulle, tinkulle ja LG.lle, kun joudutaan noita lätkähommia kuulemaan ja näkemään joka tuutissa.