The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
AAAAH! L Ä T K Ä Ä ! ! ! Ja valmiustilassa, jos ei olis nii helvetinmoinen väsy. Kolomatta yötä valvoessa ja murehtiessa pienimmäisen kuntoa. Ilmeisesti kuitenki joku vatsapöpö. Alako maanantaina housujen tuhrimisella, ku se kakki oli nii löysää. Siitä asti sitä satunnaisesti jatkunu ja mahakipua valitellu :( Viime yönä oksensi kunnolla kerran ja sitte taas mahakipua ja vessassa kakilla. Ei ripulia, mutta todella löysää tavaraa... Ihan ku teitä kiinnostaksi :D

Mut vitsaakrpl, otanpa päikkärit ja sit :D

Tjerve kjaveri :wave: :)!

Pikkasenko oon liidellyt torpassa, huh! Heikkohermosempaa hirvittäs moinen ryntäily, kyllä oli muuten imuroidessakin semmoinen hurmostila päällänsä, harvoin sitä meikäläinen pääsee olohuoneen keskikentällä niin kepittämään...moni olis niistä nurkkakurotuksista kateellinen, kun imurina vedin villakoiria..puhumattakaan niistä taianomaisista legopelastuksista kun siinä vain koura heilahti..tuli samalla oma pääty turvattua liialliselta jälkipeliltä... :rolleyes:

Nyt erätauolla keittiössä....suklaamuffinsseja :p

Että perjantaita :D!

• Tykkää
Reactions: Mythago
Tjerve kjaveri :wave: :)!

Pikkasenko oon liidellyt torpassa, huh! Heikkohermosempaa hirvittäs moinen ryntäily, kyllä oli muuten imuroidessakin semmoinen hurmostila päällänsä, harvoin sitä meikäläinen pääsee olohuoneen keskikentällä niin kepittämään...moni olis niistä nurkkakurotuksista kateellinen, kun imurina vedin villakoiria..puhumattakaan niistä taianomaisista legopelastuksista kun siinä vain koura heilahti..tuli samalla oma pääty turvattua liialliselta jälkipeliltä... :rolleyes:

Nyt erätauolla keittiössä....suklaamuffinsseja :p

Että perjantaita :D!
vähänkö ovelasti sujautit kiekkolöpinää.*hyh*

ainii mut moi siiitäkin huolimatta:)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
AAAAH! L Ä T K Ä Ä ! ! ! Ja valmiustilassa, jos ei olis nii helvetinmoinen väsy. Kolomatta yötä valvoessa ja murehtiessa pienimmäisen kuntoa. Ilmeisesti kuitenki joku vatsapöpö. Alako maanantaina housujen tuhrimisella, ku se kakki oli nii löysää. Siitä asti sitä satunnaisesti jatkunu ja mahakipua valitellu :( Viime yönä oksensi kunnolla kerran ja sitte taas mahakipua ja vessassa kakilla. Ei ripulia, mutta todella löysää tavaraa... Ihan ku teitä kiinnostaksi :D

Mut vitsaakrpl, otanpa päikkärit ja sit :D
:hug:...jaksamista tuon taudinkurimuksen keskellä...meillä oli se melkoisen rajuna ja ehti jo huolikin todella tulla...Oothan ottanut käyttöön maitohappobakteerivalmisteet ja -tabletit?

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Ipanat riekkuu ulkona - hyvä! - ja mä saan huusholleerata rauhassa. Luultavasti saan pienet kohtaukset sitten huomisaamuna kuten aina ennenkin hiukan ennen h- hetkeä... Pölöjää tämmönen ressintynkä aina synttärijuhlien alla mutta minkäs teet - saan silloin itestäni kaikki tehot irti :)

Jahka nuo muffinssit on paistuneet, niin sitten mä isken täytekakun kimppuun...tosin mulla on vielä aivan tuuliajoilla, millä meinaan täyttää sen...

Ja ulkona on jo aikas lämpsää - meillä +15!! Jei :)!

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
IhanaValo
Taijan olla kiva ja laittaa miehelle valmiiks iltapalaa, (yrttipatonkia pakastimesta :D ) ja kaljan valmiiks kylmenemään..se kun on iltavuorossa ja kerkee kattoo telkkaa vasta myöhään..(en sanonu sitä sanaa..:snotty: )

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä