Aikusten naisten vaatteita (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
asdaasd
Mua ei kiinnosta sinänsä tää kenkäasia kovin paljoa, itelläkin on tennarit, mut Peyote hei, eikö tuollanen "pokaalin jakaminen" oo aika pässiä?

Tiiät varmaan itsekin, ettet ollut tosissasi, vaan se oli kettuilua. Älä viiti, tunnelma menee tollasesta pilalle.
ajattelin että jätän kommentoimatta mutta ihan oikeasti peyote. tää vetää sut äärimmäisen alas :D

kommentoin siis siihen peyoten pokaaliin en yllä olevaan, en vain jaksanut ettiä sitä.

aasdasd
Joka siis ilmeisen tosissaan vääntää ihan kummallisista asioista. Joku sanoi siinä ketjussa joo, kivat ja joku ei tykännyt. Yksi sanoi jotain aikuisesta pukeutumistyylistä johon tartuin sen huvittavuuden (ja mahdottoman määriteltävyytensä) takia. Ja siitä nousi tällainen haloo?
tehän sen haloon ootte aiheuttaneet tai siis peyote joka tämän ketjun avasi. :D

hnhnhn
Joka siis ilmeisen tosissaan vääntää ihan kummallisista asioista. Joku sanoi siinä ketjussa joo, kivat ja joku ei tykännyt. Yksi sanoi jotain aikuisesta pukeutumistyylistä johon tartuin sen huvittavuuden (ja mahdottoman määriteltävyytensä) takia. Ja siitä nousi tällainen haloo?
Phoebsi, se haloo nousi siitä, että kun tuli EKA kielteinen kommentti, niin älähdit. Muille et vastannut mitään. Jotenkin syntyi se kuva, että et halunnut kileteisiä kommentteja, vaikka olit itse kysynyt, että "mitäs pidätte".

Ja jotenkin se on vaan niin aikansa elänyttä, että pilkataan ihmisiä, jotka haluavat pukeutua aikuismaisesti. Itse en halua, mulla on varmaan ihan teinipissisvaattet nytkin päällä, mutta ymmärrän sen miten väsynyttä on lukea vitsailua "aikuisten naisten vaatteista". JOS JOKU laittaisi kuvan "aikuisten naisten asustaan", ja kysysisi "mitä pidätte", siihen vois sitten vastata että en pidä.

hnhnhn
En todellakaan älähtänyt! Voi hyvä luoja mitä tosikkoja te olette, sillä minä en suuttunut mistään mutta te suutuitte senkin edestä.
No et sä niin suuttunutkaan varmaan, mutta kun se Peyote tuli siihen sitten vielä mukaan, niin sellanen kuva siitä vaan syntyi. Usko nyt jo, siltä se vaikutti!

Ei kai kukaan muuten olis alkanut teille kirjotellakaan ! :)

asdasd
No et sä niin suuttunutkaan varmaan, mutta kun se Peyote tuli siihen sitten vielä mukaan, niin sellanen kuva siitä vaan syntyi. Usko nyt jo, siltä se vaikutti!

Ei kai kukaan muuten olis alkanut teille kirjotellakaan ! :)
ilmaisit sen paremmin kuin minä!

sen takia minäkin täällä "vaahtoan" (kuten te ilmaisette) koska tuli kuva että peyote ei sietänyt olevansa väärässä ja perusti tän ketjun. mun kommenteista saisi varmaan hyvän toiston kun joudun sata kertaa tämän saman asian sanomaan :D

mutta teot saavat sen vaikuttamaan siltä ja hyvähän se on heti kieltää ettette ole suuttuneet kun joku mainitsee asiasta.
Tätä voisi jatkaa hamaan loppuun asti. Minä uskon, että sinä käsitit asian niin kuin käsitit. Minä taas tarkoitin toista, myös tässä ketjussa. Toisaalta, jos joku väittää väärin, minulla on oikeus asiasta huomauttaa. Sinullakin on. Tämä on vähän vaikeaa, kun ei ole kasvotusten ja kun huumorintajutkin on niin erilaisia.

Ja sitten voisin kirjoittaa pitkän kirjoituksen sinun ja muiden käytöksestä, jolle tunnutte olevan täysin sokeita. Sitten sinä väittäisit vastaan, ja me jatkettaisiin taas kehän kiertämistä.

Itse en käsitä, missä tämän ketjun ap oli minun ketjussani väärässä, sillä kyse on vain mielipiteistä tyylistä ja kengistä, eikä niihin ole oikeaa vastausta olemassa. Kaikki ovat oikeassa. Tai väärässä.

asadasd
Tätä voisi jatkaa hamaan loppuun asti. Minä uskon, että sinä käsitit asian niin kuin käsitit. Minä taas tarkoitin toista, myös tässä ketjussa. Toisaalta, jos joku väittää väärin, minulla on oikeus asiasta huomauttaa. Sinullakin on. Tämä on vähän vaikeaa, kun ei ole kasvotusten ja kun huumorintajutkin on niin erilaisia.

Ja sitten voisin kirjoittaa pitkän kirjoituksen sinun ja muiden käytöksestä, jolle tunnutte olevan täysin sokeita. Sitten sinä väittäisit vastaan, ja me jatkettaisiin taas kehän kiertämistä.

Itse en käsitä, missä tämän ketjun ap oli minun ketjussani väärässä, sillä kyse on vain mielipiteistä tyylistä ja kengistä, eikä niihin ole oikeaa vastausta olemassa. Kaikki ovat oikeassa. Tai väärässä.
hyvin sanottu, tämä kiertää kehää jos alamme vääntämään koko ajan. en silti ole eri mieltä ja mielestäni olen käyttäytynyt asiallisesti, ehkä tämän ketjun ap olisi vähän voinut miettiä aloittaako ketjua tuollaisin perustein. muutenkin hänen käytös (pokaalien jaot) on todella lapsellista.

Peyote
hyvin sanottu, tämä kiertää kehää jos alamme vääntämään koko ajan. en silti ole eri mieltä ja mielestäni olen käyttäytynyt asiallisesti, ehkä tämän ketjun ap olisi vähän voinut miettiä aloittaako ketjua tuollaisin perustein. muutenkin hänen käytös (pokaalien jaot) on todella lapsellista.
Onko se lapsellisuus vai paljon pahempi, kuin muumioisuus tai dinasaurisuus?

Yhteistyössä