Aikusten naisten vaatteita (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28420509]Mä olen yli nelikymppinen, enkö siis saa pukeutua jo kuten itse haluan :O Onko mun pakko pukeutua lantiofarkkuihin ja napapaitaan? En kyllä mitään jakkupukuakaan huoli vapaa-ajan vaatteeksi. Eikö muka ole mitään välimuotoa kuin joko pissisvaatteet tai mummovaatteet? Ei jumalauta miten puupäistä ajattelua taas :headwall:[/QUOTE]

Jakkupuku harvemmin on vapaa-ajan vaate.

Tuskin kukaan pitää tyylikästä bisnesspukeutumista mummovaatteina. Bisnesnaiset kun yleensä käyttävät jakkupukuja. =)

Kirsiii
Välillä mietin onko tämä palsta tarkoitettu aikuisille vai lapsille???? Heti kun saadaan vähän negatiivistä kommenttia omista kengistä, aloitetaan uusi aloitus ja otetaan kaikki nii helvetin henkilökohtaisesti. Niinkö teini tytöt...

"vieras"
[QUOTE="poikia3";28420596]Mä ottaisin todella mieluusti ne kengät. Näyttävät mukavilta ja myös tyylikkäiltä, on kivan kokoinen korko, eli jalat tykkäävät pienestä korosta. Mulla on jopa yhdet aika liki tuollaiset kengät, niissä on eri ruskean ja beessin sävyä.[/QUOTE]

Oot kyllä tosi mummomainen sitte : /

asdasd
Eli.

Minun ostamistani kengistä saa sanoa (siis oikeasti saa sanoa, sitä en väitä) mitä vain. Mutta sitten me muut ei saada kertoa, mikä meidän mielestämme on tylsää pukeutumista?
on mielestäni eri asia kertoa se asiallisesti kuin tällä tavalla. oishan tämä voinut olla oikeasti hauska mutta heti kun sinun ketjusi sai vähän negatiivista kommenttia ja yksi puolustajistasi sai niin pahasti turpiin muotijutuissa niin piti tällainen ketju tehä? :D

on mielestäni eri asia kertoa se asiallisesti kuin tällä tavalla. oishan tämä voinut olla oikeasti hauska mutta heti kun sinun ketjusi sai vähän negatiivista kommenttia ja yksi puolustajistasi sai niin pahasti turpiin muotijutuissa niin piti tällainen ketju tehä? :D
Tämäkin ketju taisi olla ensin minun ideani?
Ja, minähän kerroin jo omasta linkittämästäni takista että pidän siitä.

Mikä teidän ongelma oikeasti nyt on?

haistakaa
Eli.

Minun ostamistani kengistä saa sanoa (siis oikeasti saa sanoa, sitä en väitä) mitä vain. Mutta sitten me muut ei saada kertoa, mikä meidän mielestämme on tylsää pukeutumista?
Olenko antanut ymmärtää että sinun kenkiesi haukkuminen on ok? Ehen. Tosin mielipiteen todellakin saa kertoa, kun itse sen aloituksenkin teit.
Paheksun vaan tapaanne tehdä tällainen yleinen vastahyökkäys.

Peyote
no miksi sitten aukaisit tämän ketjun? ihmeellisesti heti sen jälkeen kun joku mainitsi että HÄNEN mielestään aikuinen ei voisi käyttää phoebsin kenkiä. toivon, että ruudun takana on oikeasti joku 13vee likka joka katkeroituneena pönkittää "häviämistään" tällä ketjulla.

No ihan vaan että tulis vastapainoa. Että tulis ketju, jossa ne joiden mielestä ne Phoebsin kengät sopii vaan 13 vuotiaille, sais jonkun ketjun, missä ne tuntis olonsa kotoisaksi kun ois vaan aikuisille sopivia vaatteita.

Ihmeellistä tyytymättömyyttä taas eikä mikään kelpaa.

Yhteistyössä