Heippa. Uusi odottaja ilmoittautuu joukkoonne, testin tein maanantaina ihan vaan oireiden perusteella, vatsaa nipisteli jännästi ja oli vaan semmonen olo et pakko varmistaa ja joo clearblue näytti 2-3 viikkoa... siinä sit kaikki onkin mitä tiedän mahdollisesta lasketusta-ajasta... Mulla pienin lapsi reilun 6kk ja imetän vielä, kuukautisia ei siis ole ehtinyt tulemaan lainkaan. En ole vielä soittanut neuvolaan, jotenkin olen vieläkin hieman "shokissa", positiivisin fiiliksin kuitenkin otetaan tämä tietoinen yllätys vastaan, toivottavasti pysyy matkassa mukana Ennestään on yksi suht varhanen keskenmeno joka oli ennen viime raskautta. Mulla lapsia ennestään "vanhaa sarjaa" 3, kaikki koulussa vanhin jo yläasteella ja nyt siis meidän"iltatähdelle" tulossa kaveri jos kaikki hyvin menee.
Yhtä jännää tää vaan aina on, niin mulle kuin miehellekin Varhaisultraan varmaan pitänee mennä jotta sais tuon lasketunajan määriteltyä, onko teillä kokemusta kuinka luotettava tuo clearblue viikkonäyttö on ?
??.?/PikkuTähtönen/ 32v/Viides/ TYKS
Yhtä jännää tää vaan aina on, niin mulle kuin miehellekin Varhaisultraan varmaan pitänee mennä jotta sais tuon lasketunajan määriteltyä, onko teillä kokemusta kuinka luotettava tuo clearblue viikkonäyttö on ?
??.?/PikkuTähtönen/ 32v/Viides/ TYKS