The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tosta tulikin mieleeni, kun viimesilläni raskaana olin menossa kavereitten kanssa naapuripitäjään viettämään iltaa ja mp.n kaveri oli kuskina. Se meinas kokoajan mennä kaasu pohjassa, ja heti kun vauhti kiihty niin tarvi tehdä äkkijarrutuksia kun oli niin pahassa kunnossa tie routavaurioista. Hirvein autokyyti jossa oon elämässäni ollu, vielä enemmän sapetti kun kuski pyysi pojilta janojuomaksi olutta, eikä mun tarjoama vesipullo kelvannu :kieh: "Kyllähän nyt yhen voi aina ottaa vaikka autolla ajaiskin" -my ass.
Ihan noin en minäkään aja. :D
Mä en ole mikään kukkahattumies, eikä mulla liikennesäännöistä ole paljon puhumista, mutta alkoholi ja liikenne on kyllä mulle ihan NOU NOU.
Jos mä juon edes yhden oluen/lonkeron, mä en koske auton rattiin moneen tuntiin, vaikka kuinka yhden vois ottaa, niin jos mä ajan, mä EN ota.
Eläessäni en ole edes autoa siirtänyt, jos promilleja on ollut ja tällä linjalla pysytäänkin.

• Tykkää
Reactions: famipala
se käsimiehen onnettomuuspaikka oli suoralla ja leveällä tielä mutta talvella että olisko tien huono kunto ollut osatekijänä, rajoitus siinä on sata talvellakin

jos tiellä on 80 laput niin kyllä sitä sen verran kestää kuivalla ajaa, jos se on niin pirun mutkanen tms niin sittehän se on 60
Ilman muuta. Ja jos talvella lunta tulee vasemmalta ja oikeelta ja hirvee keli, en mä ainakaan aja edes sitä 80 vaan se on jotain 60-70, että se auto pysyy siinä tiellä.

Ihan noin en minäkään aja. :D
Mä en ole mikään kukkahattumies, eikä mulla liikennesäännöistä ole paljon puhumista, mutta alkoholi ja liikenne on kyllä mulle ihan NOU NOU.
Jos mä juon edes yhden oluen/lonkeron, mä en koske auton rattiin moneen tuntiin, vaikka kuinka yhden vois ottaa, niin jos mä ajan, mä EN ota.
Eläessäni en ole edes autoa siirtänyt, jos promilleja on ollut ja tällä linjalla pysytäänkin.
samma häär, en aja silloin kun on alle 0,5 promillee vaikka kuinka sais

nollat on varmemmat

kahvikirahvi
Totta turiset.
Sen uskon, ettet tahallisesti ole ylinopeutta ajanut, mutta varmasti joskus vahingossa jossain tilanteessa on ollut, esim. nopeusrajoituksen vaihtuessa 80:stä 60:een.
Nope, ne punakeltaset merkit hoksaa kyllä aika kaukaa niin ehtii hidastella vauhtia ajoissa.

Tosin viime viikolla en ajatuksissani hoksannu kun rajotus vaihtu, jatkoin kuudenkympin alueella tyytyväisenä köröttelyä neljääkymppiä ja ihmettelin miten oli niin kiukkusen näkösiä kuskeja perässä :D Oli vielä tuttu tie jota tulee useinkin suhailtua, mutta vähän hitaalla kävin.

kahvikirahvi
Hei muuten, kerroinko jo että mp menee huomenna sen verran myöhään töihin, että se käyttää pikkupuolikkaan aamusta lääkärissä ja ehtii hoitaa sitä siihen asti että mää pääsen koulusta? Kiva juttu, niin ei tuu mulle poissaoloja :) Ja kiva et puolikas näkee isäänsäkin, tällä viikolla ollu harvemmassa noi tapaamiset ku mp on iltavuorossa.

Nope, ne punakeltaset merkit hoksaa kyllä aika kaukaa niin ehtii hidastella vauhtia ajoissa.

Tosin viime viikolla en ajatuksissani hoksannu kun rajotus vaihtu, jatkoin kuudenkympin alueella tyytyväisenä köröttelyä neljääkymppiä ja ihmettelin miten oli niin kiukkusen näkösiä kuskeja perässä :D Oli vielä tuttu tie jota tulee useinkin suhailtua, mutta vähän hitaalla kävin.
Parempi se on noin päin ! :D

kahvikirahvi
Mut meikä taitaa painua tästä tonne sohvan nurkkaan alottelemaan elokuvaa, ja sitten sänkyyn niin jaksaa huomenna taas kouluun raahautua. Heippa ja hyvää yötä kaikille :wave:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä