A
"Apua"
Vieras
Odotan esikoista viikolla 18+3. Nykyisen miehen kanssa historiaa vain muutama viikko raskaisviikkoja enemmän.. Mitä pidemmälle tää raskaus etenää, sitä epävarmemmaksi tuntuu mies käyvän. Suuttuu helposti, käyttäytyy oudosti ja vastuuttomasti, kuten tämä viimeisin: veti hirveet lärvit, haistatti pitkät ja "katosi". Parin tunnin ettimisen jälkeen löyty kaveriltaan.. Nyt kovin usein ottaa puheeksi, että ei jaksa/halua enää jatkaa mun kanssa, koska riidellään niin paljon. Itse olen ihan epätoivonen... Mun mielestä se tietynlainen riitely vaan on osa parisuhdetta. Varsinkin nyt, kun molemmat stressaa tulevaa vanhemmuutta. Tuntuu että kaiken olen yrittäny tehdä, sanoa, vakuuttaa.. Mutta silti pelko yksin jäämisestä on kova. En selviä lapsen kanssa yksin. Tuskin olisin antanut raskauden mennä näin pitkälle, jos ei olisi ollit miestä rinnalla. Tehtiin yhdessä se valinta, että pidetään lapsi, mutta nyt näyttää siltä että kaikki jääkin yksin mun hoidettavaks. Toivon todella, että tää on vaan joku "vaihe", jota mies käy läpi..