mä katon hyvii ja huonoi uutisii.katoin ton rakel liekin hiuksia,ne on aika mageet.mä alan katsoon kohta jotain las vegas juttua
Mitaan en tunnusta! :saint:taisit vetkuttamalla vetkutella että saisit aamiaisen sänkyyn
:hug: verokarhu on ystäväsi :heart:miks ihmeessä tos verolappuses noi matkakulujen laskentatapa on menty muuttamaan?!:kieh: mä olen nyt 2vko pyörittänyt tota lappua enkä osaa tol uudel systeemillä kyllä laskee niitä! ei tuu mitään jää matkakulut saamatta tätä menoa.
eikä ole kuin kiero ketku kun mennyt muuttamaan laskusysteemii...mä en osaa tätä uutta systeemii!:hug: verokarhu on ystäväsi :heart:
:wave::wave:, onko täällä enää ketään?
Mites teidän vaput?:wave:
mää taidan yksin olla...tai oli ruutis ainaki äsken mut eipä paljon muita näy.eilen oli enmpi porukkaa.
ei mua tarvii teititelläMites teidän vaput?
mun vappu meni ihan mukavasti kotosallaMites teidän vaput?
Tarkotin yleisesti kaikkia.ei mua tarvii teititellä
no juu mulla oli aika tylsä vappu,kotona meni eilinen ilta(ketjuillen) ja tänään sitten pyörähin pikasesti kylässä. mulla on kämpän laittamista kesäkuntoon ollut tässä tää viikko kun koko viikko vapaata.
Mää olin eilen koulun jälkeen illan töissä, ja tänään oltiin pp.n kans vaan kahdestaan kotona ja tehtiin vähän munkkeja ja ripusteltiin ilmapalloja kattoon Porukat kävi kahvilla ja muuten onkin ollu rauhallista.Mites teidän vaput?
mun vappu meni ihan mukavasti kotosalla
tänään käytiin lasten kans vapputorilla ja mulla oli kamalat aurinkolasit, punasenoranssi peruukki ja pinkkivalkonen lännenhattu
pitäähän sitä nyt vähän vapputunnelmaa olla
Näin kanssa tuolla kylällä vapputunnelmaista porukkaa kun ajelin...
en mäkään varmaan muuten sais aikaseks näin paljoo mitä nyt tehnyt mutta kun tää loma niin nythän sit on aikaa laittaa kun ei sitä sitten taas töiden jälkeen mitään saa aikaseks. huomenna ajattelin ruveta rankalla kädel heittelee jätesäkkiin kaikkee mahollista ja kylmästi vaan roskiin.Tarkotin yleisesti kaikkia.
Rauhallinen vappu onkin joskus paikallaan. Minä en ole tehnyt mitään kesäsisustuksen eteen, varmaan pitäis .
Kotona oon jumittanu, niinkuin nytkin. Eilen illalla kuntoilin ja tänä iltana kokkasin.Mites teidän vaput?