no tuo jäi täällä onneksi yhteen kertaanNoista on tullut vähän riesa jo..
mutta tuo ei ole tosiaan kivaa : /
toisaalta, olisko niin että mitä enemmän sanot niille, sitä enmmän ärsyyntyvät?
no tuo jäi täällä onneksi yhteen kertaanNoista on tullut vähän riesa jo..
aikaavieviähän noi projektit on,voi mennä useempikin vuosi mutta sitten kun valmis niin voi olla ylpee siitä mitä saanut aikaseksEn mie sitä hukkaa pois, mutta aikaa mene että saan suoristettua sen vehkehen.
Mä oon tätä nykyä varsin onnellinen kun ovikello kilkahtaa ja kumajaa, kun olen oppinut ja ymmärtänyt laittaa tuon ulko- oven lukkoon päiväsaikaan :snotty:...meinaa tässä muutama vuos takaperin sain semmosen paskahalvauksen, kun olin päikseni mukuloitten kanssa kotona, niin tosta eteisestä ohimennessäni sain huomata, että - :O - pikkueteisessä seisoo uppo-outo mies...|O!!!!mulla kans soi pääsiäisviikonloppuna 2 kertaa yöllä ovikello :O
eikä mikään että kerran soitettiin vaan varmaan 7 kertaa peräjälkeen!!
lapset ei edes herännyt mitä ihmettelin
Aamuyheksältä? Ihmekkö tuo etten mää kyöpeli oo koskaan siihen osunu.johan sulle vastattiin että keskiviikkona varttia vaille yhdeksän
Partisaanivalssi on myös:heart:
Mää olin äsken hyvän tovin ihan alasti tuolla toisessa huoneessa :saint:ja oltu ilman liivejä
olisin voinut kyllä kanssa säikähtää ja lirauttaa housuun :snotty:Mä oon tätä nykyä varsin onnellinen kun ovikello kilkahtaa ja kumajaa, kun olen oppinut ja ymmärtänyt laittaa tuon ulko- oven lukkoon päiväsaikaan :snotty:...meinaa tässä muutama vuos takaperin sain semmosen paskahalvauksen, kun olin päikseni mukuloitten kanssa kotona, niin tosta eteisestä ohimennessäni sain huomata, että - :O - pikkueteisessä seisoo uppo-outo mies...|O!!!!
.."minä jotta näitä perunoita...että ostaisko rouva..."....
:headwall:...
Luikautin siltä seisomalta miehen ulos ja samalla pajatin, että josko kuiteskin opeteltas se ovikellon käyttö eikä tartuttas siihen ovenkahvaan ja lompisttas kuin tukkijätkä tilille torppaan sissään....
ja aries oli jossain vaiheessa pelkkä pyyhe päälläMää olin äsken hyvän tovin ihan alasti tuolla toisessa huoneessa :saint:
Hieno piisi:OCarabao Aung San Suu Kyi - YouTube Aina toisinaan olen tata tyrkyttanyt. Ja taas.
aamu ja iltaAamuyheksältä? Ihmekkö tuo etten mää kyöpeli oo koskaan siihen osunu.
Kauniita unia ja hattaran kuviaJoo...nyt kun mä oikein viisas oon, niin lähden tassuttelemaan linjoilta poies ja otan pienet mutta tehokkaat kauneusunet ...
Uneksikaa kauniisti kaikki muruiset :kiss:!
Oli muuten kyllä semmonen tilanne, että kun sen miehen sain siitä matkoihinsa, niin kädet vipattaen mä tuota ovea lukkoon kiskoin :snotty:....todella, todella selkäytimiin syöpyvä opetus minulle.olisin voinut kyllä kanssa säikähtää ja lirauttaa housuun :snotty:
öitä :kiss:Kaippa se on nukkumaan mentävä, aamulla Mitsun nokka taas tienpäälle ja syntymäpäivät tiedossa.
Hyvää yötä allihuuppa ! :kiss:
Hui:O onneks oli vaan pottukauppias.Mä oon tätä nykyä varsin onnellinen kun ovikello kilkahtaa ja kumajaa, kun olen oppinut ja ymmärtänyt laittaa tuon ulko- oven lukkoon päiväsaikaan :snotty:...meinaa tässä muutama vuos takaperin sain semmosen paskahalvauksen, kun olin päikseni mukuloitten kanssa kotona, niin tosta eteisestä ohimennessäni sain huomata, että - :O - pikkueteisessä seisoo uppo-outo mies...|O!!!!
Luikautin siltä seisomalta miehen ulos ja samalla pajatin, että josko kuiteskin opeteltas se ovikellon käyttö eikä tartuttas siihen ovenkahvaan ja lompisttas kuin tukkijätkä tilille torppaan sissään....
Mä olisin voinut huutaa muutaman ruman kirosanan ja ottaa käsivarresta pottukauppiasta kiinni.olisin voinut kyllä kanssa säikähtää ja lirauttaa housuun :snotty:
Tackar och pockar :kiss:....nyht läks :wave:!Kauniita unia ja hattaran kuvia
olisin mäkin voinut tehdä tuon lirautuksen jälkeenMä olisin voinut huutaa muutaman ruman kirosanan ja ottaa käsivarresta pottukauppiasta kiinni.
Mutta nyt täytyy mennä -->
Mä oon tätä nykyä varsin onnellinen kun ovikello kilkahtaa ja kumajaa, kun olen oppinut ja ymmärtänyt laittaa tuon ulko- oven lukkoon päiväsaikaan :snotty:...meinaa tässä muutama vuos takaperin sain semmosen paskahalvauksen, kun olin päikseni mukuloitten kanssa kotona, niin tosta eteisestä ohimennessäni sain huomata, että - :O - pikkueteisessä seisoo uppo-outo mies...|O!!!!