Aries 78
Toisaalta joskus voi olla että parempi teipata reiteen kiinni niin yhdelä jalalla seisominen helpottuu paljon, saapi tunninkin helposti pidettyä jalkaa ylhällä
Kuulostaa upealta!!olen saanut yllättävän hyvinkin
niin ja eihän mulla ole enää kuin ensi viikko töitäkään kun menin ja irtisanoin itseni
tai 6 työpäivää enää
mitäs mitäs ?Niin joo, ja pihassa on taas "uus" Corolla
Akillinen trauma koivessa...Ei kat ruuris ole niin vanha että joutuu "keppiin" tukeutumaan kävellessään?
en ole vanha mutta silti kyynärsauvojen kanssa kinkkasenEi kat ruutis ole niin vanha että joutuu "keppiin" tukeutumaan kävellessään?
Son väliaikaistaen ole vanha mutta silti kyynärsauvojen kanssa kinkkasen
eiköhän se sullakin vielä helpotaKuulostaa upealta!!
Mina joudun saatamaan ihan urakalla, mutta eikohan se tasta, kunhan saan talon myytya. Ja se on pian. Pakko olla.
Pakkohan se on!eiköhän se sullakin vielä helpota
et sä suututtanut mut osuit nyt kyllä tosi arkaan paikkaan heitollasno niimpä, mä taisin tyhmällä vitsillä suututtaa sen
..mää just tishautin tuon toisen ...ja taitaa jäädä viimeiseksi :snotty:...tsihautin vielä kolmannen
se onkin viimeinen
Käytiin vaihtasemassa sussun Corolla pari vuotta uudempaan... Ja ajettu alle 400000 kmmitäs mitäs ?
Eivat opi tai tulee uudet tilalle.Jahas, taas on apinat tuolla ulkona hajottelemassa paikkoja, milloinkahan net oppii..
*kirjoittaa muistiin: Eralehti on oikeasti Suuri Kasityolehti*
Et haluais ostaa hiekkapuhallettua ja maalttua Caminoa? Muuten jees mutta toissaviikolla tipahti kulma edella pukilta ja runko mutkalla :/ :/Käytiin vaihtasemassa sussun Corolla pari vuotta uudempaan... Ja ajettu alle 400000 km
mä tsihautin ekan joskus puoli kympin jälkeen..mää just tishautin tuon toisen ...ja taitaa jäädä viimeiseksi :snotty:...
ahaaKäytiin vaihtasemassa sussun Corolla pari vuotta uudempaan... Ja ajettu alle 400000 km
mä oon tsihauttanu tässä illan kuhjassa 3 isoa Aatamä tsihautin ekan joskus puoli kympin jälkeen
pikkutsihejä
mikä on camino?Et haluais ostaa hiekkapuhallettua ja maalttua Caminoa? Muuten jees mutta toissaviikolla tipahti kulma edella pukilta ja runko mutkalla :/ :/
me ollaan oikein villejä näin vappuaattonamä oon tsihauttanu tässä illan kuhjassa 3 isoa Aata
En taida tarvita.Et haluais ostaa hiekkapuhallettua ja maalttua Caminoa? Muuten jees mutta toissaviikolla tipahti kulma edella pukilta ja runko mutkalla :/ :/
ihme ajat kuntoiluunHuuh kuntoilin 2t, olipas se oikea vappurieha.