Parempi sekin, kuin etta vaikka miehenlogiikka, jaisi joku miesraukka ilman logiikkaa, jos sen veisin. :saint: Ja sitapaitsi, opettelen olemaan tytto tai nainen tai joku sellainen naaraspuolinen kuitenkin.kuinkas muuten?
Parempi sekin, kuin etta vaikka miehenlogiikka, jaisi joku miesraukka ilman logiikkaa, jos sen veisin. :saint: Ja sitapaitsi, opettelen olemaan tytto tai nainen tai joku sellainen naaraspuolinen kuitenkin.kuinkas muuten?
yllätysYötä ! Kuskin hommissa ja onneksi saatiin toinen kuski jatkamaan... Selvinpäin, mutta silti kun ties mistä draamaelokuvasta tää vappu .
Miten niin miehillä ei ole logiikkaa :OParempi sekin, kuin etta vaikka miehenlogiikka, jaisi joku miesraukka ilman logiikkaa, jos sen veisin. :saint: Ja sitapaitsi, opettelen olemaan tytto tai nainen tai joku sellainen naaraspuolinen kuitenkin.
lyhyesti, ero ja uusi rakkausPaa on taas sekaisin... pitaisi opetella lataamaan piippu vajaammaksi. :saint:
Vietin hurjaa vappuaattoa istuskelemalla ulkona ja possyttelemalla piippua. Ainakaan viela ei ole suurempia addiktion merkkeja havaittavissa, edellisen kerran kavin tupakalla maanantaina. Vaan on se maistuvinaan hyvalle!
Taalla nayttaa hurjat bileet olevan pystyssa. Mitapa muiden iltaan/paivaan/elamaan kuuluu?
Tiimaristahan niitä piippurasseja saa, just ostin ku skidit paskarteli jotaki naamareita vapuks.Piippua, piippua. Tai pikkusikareja. Valkoinen paperi vieroksuttaa... Piippurasseja vaan ei tunnu koko kaupungista loytyvan, ostin sitten niita sellaisia hammasvaliharjoja, toimivat nekin.
"I'm not smoking, I'm vaporing" sanoo Tohtori sahkistaan savutelessa, anteeksi, siis hoyrytellessaan. Hieno saavutus!
No, joskus on kylla sumAKKIA piipussa, laakinta- ja suitsukeyrttia. Laillista, eika edes laajenna tietoisuutta tai saa vareja paalle. Ihan kesya tavaraa, siis....pikkasenko piti mun jo tuumailla, kun noi ääkköset on sun tekstistäs pois...melkein menin jo kuuklettamaan että mitä hittoja sun piipussas oikein on, kun ihan selkeestihän tuohon olit laittannu että sis akkia eli sisältää jotain akki- nimistä ainesta...:snotty:...ennekuin taas hokasin että ne pilkut siellä yläpuolella.......no joo....
Logiikka on juu, ihan kohdallaan ...sullakin :kiss:
Ihanaa!! Rakkaus on vaan niin :heart:lyhyesti, ero ja uusi rakkaus
- uskaltaako edes kysellä, että mitä tapahtui?Yötä ! Kuskin hommissa ja onneksi saatiin toinen kuski jatkamaan... Selvinpäin, mutta silti kun ties mistä draamaelokuvasta tää vappu .
Pitäiskö miesten tehdä vastaava? Proteiinipitoinen suihkulähde
Katos - en mä sitten ihan kaukana ollutkaan tuon akkini kanssaNo, joskus on kylla sumAKKIA piipussa, laakinta- ja suitsukeyrttia. Laillista, eika edes laajenna tietoisuutta tai saa arreja paalle. Ihan kesya tavaraa, siis.
Olin aikeissa sanoa, etta on, mutta logiikkasi ontui.Miten niin miehillä ei ole logiikkaa :O
Nyt kyllä meni selittämiseks, eli en uskoNo, joskus on kylla sumAKKIA piipussa, laakinta- ja suitsukeyrttia. Laillista, eika edes laajenna tietoisuutta tai saa arreja paalle. Ihan kesya tavaraa, siis.
Poh, askartelunorkkoja vai miksi niita nykyaan tituleerataan...Tiimaristahan niitä piippurasseja saa, just ostin ku skidit paskarteli jotaki naamareita vapuks.
Kiitos kiitos, itekki oon ihmeissäni ettei enää ole tehnyt yhtään mieli tupakkia.
Ei ole pakko... :saint:Nyt kyllä meni selittämiseks, eli en usko
En ole. Ajattelin seuraavaksi ostaa nikotiinitonta nestettä, kurkkutuntumalla. Tätä en ole Suomesta löytänyt sen makuisena mikä miellyttäis, ajan kanssa toivottavasti löydän.Poh, askartelunorkkoja vai miksi niita nykyaan tituleerataan...
Oletko paassyt nikotiinistakin eroon?
Ei mulla onneksi juurikaan draamaa...- uskaltaako edes kysellä, että mitä tapahtui?
Sulta kyllä löytyis matskua nuihin tosielämä- sarjoihin. Menoa ja meinikiä - starring PeeKoo
*pyrskis*Pitäiskö miesten tehdä vastaava? Proteiinipitoinen suihkulähde
Mie sulle ontuvat näytän..Olin aikeissa sanoa, etta on, mutta logiikkasi ontui.
Erälehti riittää.. Jallu on HardCorea..*pyrskis*
Mitakohan kirjoja miehet lukisivat? Datsun 100 A:n manuaalia?
ruutiksenko? :saint:Mie sulle ontuvat näytän..
*kirjoittaa muistiin: Eralehti on oikeasti Suuri Kasityolehti*Erälehti riittää.. Jallu on HardCorea..
olen saanut yllättävän hyvinkinIhanaa!! Rakkaus on vaan niin :heart:
Oletko saanut arjen toimimaan? Joskus se vaatii pienta saatoa...
Ei kat ruuris ole niin vanha että joutuu "keppiin" tukeutumaan kävellessään?ruutiksenko? :saint: