Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiesittekö, että suurin osa ihmisistä pitää itseään viisaampana kuin muut?
Alkuperäinen kirjoittaja älyn kääpiö;28402254:Miten näissä ketjuissa aina on vain niitä älynjättiläisiä? Olisiko niin että keskimäärin ihmiset pitävät itseään älykkäämpinä kuin ovatkaan?
Minulle äly on sellaista... hyviä hoksottimia, voisi sanoa. Minutkin on testattu ja tulos oli 128. Eli en mensaan pääsisi mutta en silti mikään aivokääpiö ole. Mutta en kyllä itseäni minään einsteininä pidä.
Luulisin ettei tuo äo kerro siitä oikeastaan että oletko fiksu vai et mutta se kertoo lähinnä siitä että osaat ottaa ohjeet ja opetella.
Alkuperäinen kirjoittaja älyn kääpiö;28402254:Miten näissä ketjuissa aina on vain niitä älynjättiläisiä? Olisiko niin että keskimäärin ihmiset pitävät itseään älykkäämpinä kuin ovatkaan?
Minulle äly on sellaista... hyviä hoksottimia, voisi sanoa. Minutkin on testattu ja tulos oli 128. Eli en mensaan pääsisi mutta en silti mikään aivokääpiö ole. Mutta en kyllä itseäni minään einsteininä pidä.
Luulisin ettei tuo äo kerro siitä oikeastaan että oletko fiksu vai et mutta se kertoo lähinnä siitä että osaat ottaa ohjeet ja opetella.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28401910:Nykyisen työni ammattikunta leimataan järjestään kouluttamattomiksi idiooteiksi. Jokusen kerran on kyllä toinen hämmentynyt kun hölmöläinen tietääkin aiheesta hitusen enemmän![]()
Suppeakatseisuus ja pelkkään yleistämiseen perustuva ihmisten kategorioiminen on minusta eräs tyhmyyden alalaji.