A
"Aloittelija"
Vieras
Maksoin lapsen haalarista 99 euroa ja haalari oli käytössä huhtikuusta marras/joulukuuhun eli ns. kolme kautta (kevät, kesä (kesällä muutamia käyttökertoja), syksy). Myin haalarin erittäin hyväkuntoisena eteenpäin 40 eurolla. Tuohon 40 euron hintaan sisältyi haalarin lisäksi saman merkin pipo, vk-hanskat, töppöset ja uudet kurarukkaset.
Vähän jäi vaivaamaan, että olisinko saattanut saada vähän enemmänkin rahaa ko. setistä jos olisin myynyt parempana ajankohtana. Nyt myin sesongin jälkeen ja huutajia ei oikein ollut.
Jos kyseessä olisi pelkkä haalari 99/40 euroa niin olisin toki tyyvyäinen mutta nyt siis tuolla neljällä kympillä meni kaikki asusteetkin. Teinkö hyvät kaupat?
Vähän jäi vaivaamaan, että olisinko saattanut saada vähän enemmänkin rahaa ko. setistä jos olisin myynyt parempana ajankohtana. Nyt myin sesongin jälkeen ja huutajia ei oikein ollut.
Jos kyseessä olisi pelkkä haalari 99/40 euroa niin olisin toki tyyvyäinen mutta nyt siis tuolla neljällä kympillä meni kaikki asusteetkin. Teinkö hyvät kaupat?