Näin tänään kaupassa ku äiti osti n 8kk vanhalle lapselleen lenkkareita

• Viestiketjun aloittaja "voivoi"
  • Ensimmäinen viesti
öhöh
[QUOTE="...";28390826]Aivan...noilla mennään. Huomioit varmasti lapsen jalan mallin vs lesti? Ja esim Vikingin pohja nyt on todella jäykkä noin pienen lapsen jalkaan!

Mut mitäs siinä kun halvalla sai...[/QUOTE]

No mikäs vika Eccoissa sitten on? Mäkin ostin Prismasta just superkevyet Eccot kun halvemmalla sai. Mitä olis pitänyt ostaa? Kavat , Superfitit vai jotain muuta?

"vieras"
[QUOTE="voivoi";28390688]Sovittelivat niitä niin,että lapsi oli rattaissa ja valitsivat sitten yhdet niistä. Olimme siinä vierekkäin ja huomasi,että se koko oli 24 minkä otti,huh

Siin on useammaksi vuodeksi kasvuvaraa :D[/QUOTE]

Miten niin useammaksi vuodeksi? Meidän keksimmäisen ensiaskelkengät oli kokoa 23, ehkä olisi voinut ottaa juuri ja juuri kokoa pienemmän, jos ne eivät olisi olleet loppu. Ja kenkäkaupasta myyjän avustuksella ostettiin. Tuo keskimmäinen on aina ollut isojalkainen. Isovanhemmat osti kerran tossut ja olivat kysyneet, minkä kokoinen jalka on nelivuotiaalla. Ne tossut oli sitten neljä numeroa liian pienet meidän tytölle.

"Ellu"
Mä ostin tänään prismasta kumpparit 2-vuotiaalle tytölleni,ilman sovitusta. Tyttö ei ollu ees mukana! :O Ja kengät sopi jalkaan kuin valettu. :D JA: Lisäksi ostin välikausihaalarit. LASSIET!!!!!! Aatelkaa, mikä roskisdyykkari!!!!!! Ja vielä sen halvemman version, sen mikä makso viiskymppiä, en sitä, mikä ois maksanu seittämänkymppiä. Toivottavasti vieressä olis ollu joku huomaavainen asiakas, ja tehny musta ilmon.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28390832]Onpa täälä kärttysiä akkoja. Menkää nukkumaan siitä keuhkoamasta. Oikeesti naurettavia olette. Jäkäjäkäjäkä. :LOL:[/QUOTE]
Ite oot naurettava kun masturboit!

"..."
Alkuperäinen kirjoittaja öhöh;28390852:
No mikäs vika Eccoissa sitten on? Mäkin ostin Prismasta just superkevyet Eccot kun halvemmalla sai. Mitä olis pitänyt ostaa? Kavat , Superfitit vai jotain muuta?
Kuten kirjoitin, huomioitko lapsen jalan lestin, etkä vain ostanut koska halvalla sai? Ecco ei ole sen parempi kenkä kuin muutkaan laatukengät, ellei se sovi jalkaan.

"Vieras"
Aika tarkasti oot kyl pystyny iän arvuuttelemaan...
Samalla varmaan tsekkasit, ettei se jalka ollu sitten kookas. Kaikkien lapselle kun ei mene ne hienot 20 kokoset popot jalkaan edes vauvana.
Meiän esikoisella oli niin rintava jalka ettei vajaan vuoden vanhana auttanu muu ku ostaa 24 kokoset kengät, ja juu tuli kokeiltua vaikka mitä merkkiä ja missä kaupassa, marketit ja erikoisliikkeet.

"..."
[QUOTE="vieras";28390844]Juu katsos kun kahdelle suositeltiin Vikingin kenkää ja kahdelle Eccoja. Ovat hivenen eri mallisia.

Ja toisella Viikkarin käyttäjällä on tukipohjat, jotka tehdään hälle aina Viikkareihin. =)

En ole tyhmä, mutta sinä vaikutat olevan.=)[/QUOTE]

Kyllä sä musta olet erityisen tyhmä, jos tällaisen aloituksen teit. Mistä sä tiedät minkä tiedon pohjalta se 8kk (?) äiti ne kengät lapselleen osti? Olihan sullakin tarjota tähän kaikkea selitystä mikä ei ostoksilla ollessa näy ;)

"vieras"
Mistä tiedät että lapsi oli 8kk? Eikä esimerkiksi pienikokoinen 1v3kk? Ja useammaksi vuodeksi kasvuvaraa? Tuskin kuitenkaan, meillä juuri 2vuotta täyttäneenkengänkoko 27.

"vieras"
[QUOTE="...";28390925]Kyllä sä musta olet erityisen tyhmä, jos tällaisen aloituksen teit. Mistä sä tiedät minkä tiedon pohjalta se 8kk (?) äiti ne kengät lapselleen osti? Olihan sullakin tarjota tähän kaikkea selitystä mikä ei ostoksilla ollessa näy ;)[/QUOTE]

Minäkö tämän aloituksen tein? Hohhoijaa sentäs. In your dreams, baby. Hullu.

"voivoi"
Hih, teitä on sitten helppo ruokkia.
Lapsi oli mun siskon lapsi ja itse olin siinä vieressä heidän katsomassa omalle pojalleni kenkiä. 8kk ja kenki ei vielä edes käytä. Sisko halusi ostaa kun oli edulliset ja kivan näköiset. Vanhemman lapsen jalka on ollut 4v 24 joten useammaksi vuodeksi onkasvuvaraa :D

"miramari"
[QUOTE="voivoi";28390997]Hih, teitä on sitten helppo ruokkia.
Lapsi oli mun siskon lapsi ja itse olin siinä vieressä heidän katsomassa omalle pojalleni kenkiä. 8kk ja kenki ei vielä edes käytä. Sisko halusi ostaa kun oli edulliset ja kivan näköiset. Vanhemman lapsen jalka on ollut 4v 24 joten useammaksi vuodeksi onkasvuvaraa :D[/QUOTE]

Ehe ehe ehe ehe ehheee.

Mun 1,5-vuotiaalla on 24:n kenkä.

Lapsi oli mun siskon lapsi ja itse olin siinä vieressä heidän katsomassa omalle pojalleni kenkiä. 8kk ja kenki ei vielä edes käytä. Sisko halusi ostaa kun oli edulliset ja kivan näköiset. Vanhemman lapsen jalka on ollut 4v 24 joten useammaksi vuodeksi onkasvuvaraa :D[/QUOTE]

Aika pienijalkainen on sit se 4v.

"..."

Hahhahhah...eiku..sä oletkin vielä typerämpi, kuin luulin. Mahtava huumorintaju hei! Vau! Kusetin "niitä"...vau.. Tosiaan.

"vieras"
[QUOTE="voivoi";28390997] Vanhemman lapsen jalka on ollut 4v 24 joten useammaksi vuodeksi onkasvuvaraa :D[/QUOTE]

Ja sinä reppana kuvittelet, että kaikilla perheen lapsilla on aina samankokoinen jalka samanikäisenä :LOL:

minask
aika hassua... meillä nuorin poika on kolme vuotta ja ikäisekseen tosi pienen kokoinen,kengät vasta nyt 24-25 ja juu tuntemattomat ihmiset luulee alle kaksi vuotiaaksi... mutta siis joo,jos et tunne kyseistä lasta niin ei voi ikääkään aina osata arvioida oikeaksi.. sitten taas vanhin lapsemme oppi kävelemään 8kk ja 2vk ikäisenä ja kengät olivat tosiaan 23 kokoiset,mutta minkäs teet kun näytät oikein idiootti olevan..huh huh,mitä äitejä oikeesti olemassa...voi sun lapsi parkoja... :(

"vieras"
Mulla tuli ensimmäisenä mieleen, että mistä tiiät lapsen iäksi 8kk? mulla on itselläni pienikokoinen tyttö joka on pieni ikäisekseen ja aina tyttöä luullaan nuoremmaksi pienen koonsa vuoksi joten et voi tietää lapsen ikää jos et sitä kysynyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin;28390835:
Minä en olisi tyytynyt soittamaan vain lastensuojeluun! Olisin ottanut yhteyttä myös joulupukkiin ja muumimaahan. Kirjoittanut blogiin ja lähettänyt äidistä kuvan Seiskaan. Ja tietysti tälle palstalle ja varmuuden vuoksi myös Meidän Perhe - lehden kaikille palstoille ja naapurin Irmalle laittanut tekstiviestin.........
:LOL:

öhöh
[QUOTE="...";28390902]Kuten kirjoitin, huomioitko lapsen jalan lestin, etkä vain ostanut koska halvalla sai? Ecco ei ole sen parempi kenkä kuin muutkaan laatukengät, ellei se sovi jalkaan.[/QUOTE]

En huomioinut, minä senkin piittaamaton paska! Lapsella on normijalka ja siihen sitten tökätään välillä leveämpää ja toisinaan kapeampaa monoa sen mukaan, mitä satun kaupoista löytämään. Vaihtelu virkistää ja tää kesä mennään Eccojen päällä ja ens kesä sit jollain muulla.

"voivoi"
No mulla ja mun siskolla on molemmilla 35 jalka tai kengän koko,et ei varmasti kovin suuri tule tuonkaan tytön jalasta. Tyttä on kuin ilmetty äitinsä niin kuin vanhempi tyttökin.

Yhteistyössä