iPhone, Galaxy vai Lumia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luurilaari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luurilaari

Vieras
Mikä näistä on mielestäsi paras ja mikä huonoin?

Mitä mallia suosittelisit, jos pidetään tärkeänä hyvien kuvien saaminen ja nopeaa nettiyhteyttä? Onko esim. joku näistä tarpeeksi hyvä tähän tarkotukseen: iPhone 4S 16GB, Nokia Lumia 820/900/920 tai Samsung Galaxy S3 4G? Vai osaisitko suositella jotain parempaa?

Myös Samsung Galaxy S3 Mini minun houkuttaa, koska en oikein tykkää näistä kauhean isoista puhelimista jotka eivät taskuun mahdu, mutta näissä puhelimissa näkyy tuo koko olevan kaikissa suht iso :/

Kokemuksia näistä malleista myös kaipailisin :) Eritoten iPhonesta, koska siitä ei ole itsellä minkäänlaista tietämystä sekä Lumiasta koska olen kuullut siitä paljon huonoa, mutta myös hyvää.. Mikä on sinun mielipide?

Itse pohdin täälä hetki takaperin samaa ja tein aloituksenkin. :)
Päädyin lumiaan. Minulla on lumia 820. Olen ollut todella tyytyväinen. Ainut miinus puoli mainittakoon on ettei fm kanavia voi kuunnella, mutta tähänkin tuloaaa ilmeisesti korjaus lähiaikoina.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28384863:
Lumia, mutta se on ihan persiistä jos puhut paljon puhelimessa, tai pitäisi puhua...
Työpuhelimena mulla on kahdenkympin vanha kapula, toimii paljon paremmin kuin toi uus luuri.

Miks se on huono, jos puhuu paljon puhelimessa?

[QUOTE="Vieras";28384872]Itse pohdin täälä hetki takaperin samaa ja tein aloituksenkin. :)
Päädyin lumiaan. Minulla on lumia 820. Olen ollut todella tyytyväinen. Ainut miinus puoli mainittakoon on ettei fm kanavia voi kuunnella, mutta tähänkin tuloaaa ilmeisesti korjaus lähiaikoina.[/QUOTE]

Nimenomaan tämä lumioista tämä 820 malli miellyttää eniten silmään :) Mutta lueskelin juttuja, niin sanotaan ettei saa hyviä kuvia? Ootko ite huomannu mitään tämmöstä?

Miks se on huono, jos puhuu paljon puhelimessa?

Oon saanu paljon valituksia että ääni katoaa, tai sitten kun koitan soittaa niin tuo romu miettii pitkään soittaako se vai ei, useimmiten ei. On käynyt näytilläkin mutta on kuulemma kunnossa.
Sitten se on myös epämiellyttävä korvalla, toisaalta osittain tuota paikkaa kun käyttää handsfreetä. Mutta en tykkää, toi on passeli tekstailuun, kuvien ottoon ja palstailuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28384899:
Oon saanu paljon valituksia että ääni katoaa, tai sitten kun koitan soittaa niin tuo romu miettii pitkään soittaako se vai ei, useimmiten ei. On käynyt näytilläkin mutta on kuulemma kunnossa.
Sitten se on myös epämiellyttävä korvalla, toisaalta osittain tuota paikkaa kun käyttää handsfreetä. Mutta en tykkää, toi on passeli tekstailuun, kuvien ottoon ja palstailuun.

hmh :S mikä lumia sulla on?

Lumia 620 on käteen sopivan kokoinen ja näppärä, Lumia 920 ainakin mulle jo liian iso. Itse päädyin lopulta iPhone vitoseen ja parin viikon käyttökokemuksella sanon, että tosi hyvä on ollut.

[QUOTE="vieras";28384969]Lumia 620 on käteen sopivan kokoinen ja näppärä, Lumia 920 ainakin mulle jo liian iso. Itse päädyin lopulta iPhone vitoseen ja parin viikon käyttökokemuksella sanon, että tosi hyvä on ollut.[/QUOTE]

Pitääpä lukasta ja katella tuota iphone vitosta. Saako mielestäs hyviä kuvia? Onko netti suht nopee? :)

Mulla on lumia 820 ja olen tosi tyytyväinen.
Ainut vika on akun lyhyt kesto.

Lumia 820 on ihan ok, ei moitittavaa. Käyttis on Windows 8 ja mihinkään vanhempaan malliin ri kannata sitoutua. IPhone on hyvä, mutta ei siinäkään akku kestä. Tämä on vähän niinkuin älypuhelimen ominaisuus.

Minultakin ääni iPhonelle. Joku voi sanoa kalliiksi, mutta siinä on markkinoiden nopein kamera (valmiustilasta kuvan ottamiseen) ja paras sovellusvalikoima (sata kertaa parepi kuin Lumiassa); saat siis hyviä appiksia eri tarkoituksiin pilkkahinnalla.

Minulla Lumia 820. Tykkään kovasti. Kamera on hyvä ja kameralla on hauska leikkiä varsinkin kun lataa ilmaisia kamerasovelluksia kaupasta. Puhelimen ääni on ainakin täällä länsirannikon maaseudulla kuulunut hyvin. Akkukin on päivän kestänyt, kun pidän puhelinta yöllä laturissa, vaikka surffailen tällä aika paljon päivän aikana. Tykkään. Ja suosittelen.

Lumiaan ei saa kaikkia kivoja maailmalla olevia sovelluksia, mitkä ovat jo iphonessa ja galaxyssa arkipäivää. Ja Lumian päivitykset ovat peestä, voi myös puhelun aikana sammuttaa itsensä...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä