mur-mur Nyt ei pitäis vaan stressata yhtään, ei se auta vaikka kuinka miettii. Huomiseen ei ole enää pitkä matka, se antaa jotain viitettä paljonko HCG on, vähintään se pitää olla 80-100, eiks vaan? Jos mun eka viiva tuli viime torstaina. en muista teinkö jo sillon testillä jossa herkkyys oli se 12? Mut laskin että jos arvo ois sillon ollut 10 ja jos se tuplaantuu joka toinen päivä.
Klo kun löi 12, iski aivan tajuton väsymys. Mies tuli ruokkiksellasyömään ja pyysi minua töihin mukaan, lupauduin jos saan vähän aikaa levätä. Lepäsin sit taju pihalla melkein kaksi tuntia Herätessäni oli edelleen väsy ja heikko olo, jotenkin oksettava, mutta ei niin paha että ois pitänyt oksentaa. Paleltaa ja on vaan löysä olo joten jäin sängynpohjalle
Klo kun löi 12, iski aivan tajuton väsymys. Mies tuli ruokkiksellasyömään ja pyysi minua töihin mukaan, lupauduin jos saan vähän aikaa levätä. Lepäsin sit taju pihalla melkein kaksi tuntia Herätessäni oli edelleen väsy ja heikko olo, jotenkin oksettava, mutta ei niin paha että ois pitänyt oksentaa. Paleltaa ja on vaan löysä olo joten jäin sängynpohjalle