Luulin kääntäväni miehen pään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsien lukumäärä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsien lukumäärä

Vieras
Aikoinaan ennen naimisiin menoa sanoi että haluaa vain yhden lapsen. Ajattelin että kun sen yhden saamme niin varmasti haluaa vielä toisenkin. Vaan niin kävi että yhden saimme eikä miehen mielipide lapsiluvusta muuttunutkaan.

[QUOTE="aloittaja";28379742]No kyllä se nyt näin on. Ikää mulla jo 39v.[/QUOTE]

Ikä nyt ei ole mikään kynnyskysymys. Itse olen 40+ ja yritän vielä kerran, ettei tarvitse myöhemmin loppuikää katua, ettei yrittänyt.

No, mitäpä tuohon sanomaan. Mieshän ei ole muuttanut mieltään, sinä vain OLETIT hänen muuttavan. Oma moka. Jokainen saa itse päättää kuinka paljon lisääntyy, eri asia olisi jos mies olisi alunperin sanonut haluavansa useamman ja nyt vetäisi liinat kiinni, silloin olisi johdettu harhaan.

Ehkä on parempi elää kolmistaan perheenä kuin rikkoa perhe toisen lapsen takia. Tiesit, ettei miehesi halua kuin yhden lapsen ja siihen lupauduit. Ymmärrän, että vauvakuume voi olla kova, mutta tarjoa mieluummin ainokaisellesi ihana lapsuus ja perhe kuin rikkonainen lapsuus siellä ja täällä, mikäli päätyisit vaihtamaan miestä.

Ja jos ei teillä ole allergioita, niin voithan hankkia seuraksi jonkin suloisen kotieläimen. :)

Ja ei, ei elämän ole tarkoitus olla tyytymistä, mutta kaikkea ei vain voi saada. Pitää iloita siitä mitä on. :)

Eihän elämä voi olla tyytymistä :( Surullista.

Kyllä parisuhde on kompromisseja ja joskus elämässä joutuu tyytymään asioihin.

Itsestäni on paljon surullisempaa, että moisen takia ollaan valmiita rikkomaan muuten toimiva perhe ja parisuhde ja jo siltä olemassa olevalta lapselta koti.

Ap. Mä olisin halunnut vaikka suurperheen, mies halusi maksimissaan kaksi lasta. Elämässä ei saa kaikkea ja nyt nautin siitä mitä mulla on. Muuten ihana mies ja toimiva suhde. Niitä en välttämättä saisi kenenkään toisen kanssa.

• Tykkää
Reactions: fortunate

Yhteistyössä