ihan järkyt kivut käsissä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
|O

eli vuos sit leikattiin vasemmasta kädestä hermopinne kyynärtaipeesta, ja tonne tammikuulle se oli ihan ok, nyt on alkanut pikkuhiljaa kivut ja muut oireet palailemaan, sormet (nimetön ja pikkurilli ) puutuu, kyynärpää on arka ja tavarat putoilee käsistä kun luulen pitäväni niistä kiinni, mutten pidäkkään.

no, nää on jo tuttuja oireita, ja niiden kanssa pärjään, mut nyt on alkanut taas tuntohäiriöt, esim kyynärpää on tänään ainakin 5 kertaa tuntunut siltä et on märkä/kylmä, vaikkei olekkaan |O

senkin oireen kanssa mä vielä pärjään, mut jumaleissöni mitkä kivut mulla on nivelissä, ja "luussa" mut MOLEMMISSA KÄSISSÄ! :headwall:

alkaa kyllä huumorintaju loppumaan, huomenna oon lääkäriin menossa ja nyt ahdistaa et mikä hitto mua vaivaa? penikkatauti? reuma? luulotauti? :snotty:

No voi kurja, toihan vaikuttaa jo vakavalta. Mulla oli kans pitkään tota puutumista noissa ulommaisissa sormissa, mutta onneksi kuitenkin meni itsestään ohi lopulta.

joo mä veikkaan kans et olis niska/selkä-jumista vaan kyse.

oon kohta 2v joutunut tota vasenta kättä käyttämään vähemmän, ni tietty teen väärässä asennossa töitä ni selälle käy raskaaks.

Alkuperäinen kirjoittaja :
No voi kurja, toihan vaikuttaa jo vakavalta. Mulla oli kans pitkään tota puutumista noissa ulommaisissa sormissa, mutta onneksi kuitenkin meni itsestään ohi lopulta.

mulla vuoden kesti pahat oireet ja sit leikattiin, oon vaan keittiötyössä ni uudelleenhan tuo jumiin meni..hermo oli vaurioitunu kyynärpäästä sormiin.Tiesin ettei toi leikkaus välttämättä auta,mut pakko oli kokeilla.

...TTU |O

lääkäri veikkas et olis hermo arpeutunu leikkauksen jälkeen, ja pisti lähetteen ortopedille, voipi olla et uus leikkaus edessä :(

lyricaa pisti reseptillä, ku vaan viittis aloittaa sen..tai no, pakkohan se on ku ei noita kipuja kestä..

Oletko kokeillut naprapaattia? Itsellä oikea käsi "falskasi" ja kaikki putosi lattialle ellei keskittynyt kiinnipitämiseen. Kahvipurkki puruineen on ollut eräänkin kerran pitkin keittiön lattiaa. Vauvaa en ikinä pudottanut =) Nyt on käsi aika hyvässä kunnossa. On pitoa ja särkeminen on loppu.

Oletko kokeillut naprapaattia? Itsellä oikea käsi "falskasi" ja kaikki putosi lattialle ellei keskittynyt kiinnipitämiseen. Kahvipurkki puruineen on ollut eräänkin kerran pitkin keittiön lattiaa. Vauvaa en ikinä pudottanut =) Nyt on käsi aika hyvässä kunnossa. On pitoa ja särkeminen on loppu.

oon käyny pari kertaa.
se vaan ei auttanu..hermo siis oli luiden välissä jumissa, josta nää vaivat tuli.Toi kyynärpää vaan on niin kinkkinen paikka ku ei pysty ees venyttelemään tms ku käsi vaan ei taivu siihen suuntaan et auttais.

Auts, sun vaiva kuulostaa monta astetta pahemmalta kuin itsellä oli. Toivottavasti saat lekurista pian apua. Käsipuolena ei ole kiva olla ja lääkkeitäkään ei ole kiva syödä pidemmälti.

oon ny 2 vuotta tän kans kärvistelly, kipuja enemmän ja vähemmän, kramppeja, puutumista jne
olisin saanu sairaslomaakin mut hittojako mä sillä, ku kivut on ihan yhtä ärsyttävät vaikka kotona olisin.

Yhteistyössä