Gelinda
Venäläiset ovat kauniita, sivistyneitä ja tyylikkäitä. Suomalaiset ämmät taas pukeutuvat Reimatekkiin keskellä kevättä, ilman meikkiä ja hiukset likaisina.
Juuri tänään katsoin ja verrattuna samanikäisiin suomalaisiin. OMG! Mikä ero! Liputan Venäjälle!Alkuperäinen kirjoittaja Mansikkamäki;28372144:Katoppa niitä venäläisiä naisia kun ne on +45 ikäisiä...
Huomaan ettet tiedä venäläisistä etkä heidän kulttuuristaan mitään.Koska käymme töissä jaelätämme itsemme ITSE, emmekä ole huoraavien ja ryyppäävien ukkojemme nyrkin ja hellan välissä pakotettuja pyrkimään olemaan pantavan näköisiä, että saisimme olla olemassa omassa elämässämme. Koska meillä on muitakinnarvoja ihmisenä, kuin ulkonäkö. Koska emme halua, että joku voisi luulla meitä vahingossa venäläisiksi ja koska sattuu huvittamaan pukeutua juuri niinkuin huvittaa. Jos häiritsee, työnnä pää takaisin perseeseesi, niin et joudu katselemaan.
Ehkäpä Suomalaisilla naisilla on muitakin avuja pärjätä tässä elämässä, ei siis ole tarvetta korostaa itseään meikeillä tai vaatteilla ja jakaa reppuaan menestyäkseen kuten itänaapurissa tuntuu olevan tapanaVenäläiset ovat kauniita, sivistyneitä ja tyylikkäitä. Suomalaiset ämmät taas pukeutuvat Reimatekkiin keskellä kevättä, ilman meikkiä ja hiukset likaisina.
Itse asiassa olen venäläistä sukua.. Ja harmiksesi vielä kaunis kuin mikä. Silti en laita minihameita ja ylipolven saappaita, enkä herää ennen miestäni "laittamaan kevyttä ehostusta ja kivaa kampausta" , jotta olisin hehkeämpi hänen herätessään.Huomaan ettet tiedä venäläisistä etkä heidän kulttuuristaan mitään.
Harmi että olet niin tyhmä ja luultavasti ruma.
Alkuperäinen kirjoittaja eikoskaan itäakkaa;28372262:Ehkäpä Suomalaisilla naisilla on muitakin avuja pärjätä tässä elämässä, ei siis ole tarvetta korostaa itseään meikeillä tai vaatteilla ja jakaa reppuaan menestyäkseen kuten itänaapurissa tuntuu olevan tapana