Mitä teen?mieheni siskon mies ja minä nyt raskaana:(

• Viestiketjun aloittaja "Tiina87"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Pitäisin vauvan ja kantaisin vastuun. Toivoit vauvaa ja nyt sait vaikkakin eri miehen kanssa. Varmaan tiesit että näin voi käydä jos on huolimaton. Lapsi kasvattaa sinut aikuiseksi.

Tee abortti, eroa miehestäsi, mutta jätä kertomatta miehellesi todellinen syy, sillä säästät syyttömät surulta, esim. miehen lapset. Tuskin miehesi osaa pitää suutaan kiinni, kun saa kuulla tuosta. Todennäköisesti, ennemmin tai myöhemmin, vetää tätä siskonsa miestä pataan..

"Mie"
[QUOTE="pii";28371138]älä tee aborttia, äläkä kerro. jätät sen toisen miehen ja jatkat elämääsi miehesi kanssa. tuskin totuus tulee koskaan ilmi. olet itse möhlinyt, kanna itse vastuusi, älä sekoita siihen muita.[/QUOTE]

Entäs jos vauva näyttää kovasti tältä aapeen miehen siskon mieheltä? Monesti vauvat nimittäin näyttää aivan isältään. Minunkin miehen sisko sai juuri vauvan, ja se vauva näyttää aivan isältään.

Jos minä olisin A.P:n tilanteessa, eli olisin käynyt panemassa miehen siskon miestä, ja raskaana hänelle, niin olisin todennäköisesti kusessa jos vauvasta huomaisi selvästi kuka on isä...

Jaa. Mietin vielä, että miten voisi olla oikein tehdä abortti kertomatta kummalekaan isäehdokkaalle? Olisihan se toki kätevää, ja tilanteen voisi näin hoitaa pois päiväjärjestyksestä, eikä kukaan tietäisi, eikä kehenkään koskisi. Paitsi abortintekijään, eikä perheitäkään ehkä hajoaisi. Mutta entäs jos lapsi olisikin kuitenkin ap.n omalle miehelle, joka tarinan mukaan olettettavasti on kenties kyvytön suvunjatkamiseen, mutta nyt sitten saattaisi kuitenkin ollut siinä onnistunut.

Eikö hänen pitäisi saada tämä tieto. Minä ainakin, jos olisin mies, olettavasti haluaisin kuulla asian. Ja pyytää isyystutkimusta, mutta voisiko ap. siitä muuten kieltäytyä?

Hei, tämä asia jäi oikeasti mietityttämään minua, oli se sitten tosi tai ei.

Että olisiko nainen oikeutettu tuollaisessa tilanteessa tekemään abortin, kertomatta
kummallekaan miehistä mitään... " pelastaakseen " nahkansa ja varjellakseen tämän toisen miehen perhettä hajoamiselta, ja omaa miestään kivulta.

"vieras"
Muistelen, että oli juttu serkkusiskopuolista miehen kertomana - itse juttua en lukenut mutta eikös tämä ole ihan "samanlainen" tapaus.
Onnea ja menestystä ihan kaikille osapuolille kaikkinaisissa suhteissa =D

"nnn"
oletpa itsekäs, kun abortti pitää tehä. mistä tiedät kummalle lapsi ees on, sehän voi olla sun miehelle.
anna lapsen tulla ja kato sitten dna-testillä kummalle se on, niitä testejä voi tilata ulkomailta helposti, laitat vaikka miehesi hiuksia sinne mukaan testiin.
onko tuo nyt niin kauheaa, jos nalli napsahti, sitä paitsi ,jos ukkosi ei saa lapsia, niin tuo voi olla hänelle ainoa mahis saada lapsi, tietty oot karsee horo, kun jaat perää kelle sattuu. itse nakkaisin sut pihalle saman tien.

KUIUU
Ai kamala, vaikkei tää ois tottakaan. Alkoi mietityttää mikä oikeasti olisi oikein ratkaisu? Sanoisin, että pitää lapsi ja vaieta, mutta eihän se ole nykypäivänä mahdollista, eikä lapsen kannalta oikein. Lapsi voi vaikka sairastua ja tarvita verensiirtoa tms, missä selviäisi veriryhmät. Se olisi "helpoin" ratkaisu kaikille... Paitsi sille lapselle, onhan hänellä oikeus olla perillä biologisesta isästään.

Mutta ei kai ole oikein "antaa" yhdelle lapselle isää sen kustannuksella että 3 muuta menettävät ehjän perheen?

Vaikea juttu...

"isipappa"
totuus tulee aina julki jossain vaiheessa ja sit lapsi menettää perheensä "isän", "mummon" "serkut"
On hyvin paljon asioita, joissa totuus ei koskaan tule julki.

Kysymys kuuluu, että pitääkö pettämisestä kertoa? Ei pidä. Semmoinen ei mieti kertomista jolla pettäminen on verissä. Joka katuu, niin miettii, mutta kertominen ei ole muuta kuin oman pahan mielensä työntämistä toisen harteille.

Muuttaako saatu sukupuolitauti tilannetta vai muuttaako se vain kiinnijäämisriskiä? Ikään kuin pitää kertoa ennenkuin jää kiinni?

Entä raskaus? Avioliitossa syntyneellä lapsella on automaattisesti isä. Eikä muita isiä tarvita.

Silloin ainoa joka kärsii on sinä ja silloin on aika katsoa peiliin ja kääntää uusi lehti elämässäsi.

wut
[QUOTE="isipappa";28372858]On hyvin paljon asioita, joissa totuus ei koskaan tule julki.[/QUOTE]

On toki. Autoaan voi naarmuttaa parkkipaikalla, korjauttaa se ja olla kertomatta siitä kenellekkään. Lapsi ja isyys ovat suurempia asioita. Tuollainen salaisuus ei pysy salaisuutena ikuisesti. Liian monta muuttujaa ja liian kipeä aihe sivuutettavaksi/unohdettavaksi. Äiti voi pahoin hyvin pitkään ellei koko elämäänsä ja ei voisi koskaan sanoa todellista syytä. Mahdoton yhtälö.

Hei, tämä asia jäi oikeasti mietityttämään minua, oli se sitten tosi tai ei.

Että olisiko nainen oikeutettu tuollaisessa tilanteessa tekemään abortin, kertomatta
kummallekaan miehistä mitään... " pelastaakseen " nahkansa ja varjellakseen tämän toisen miehen perhettä hajoamiselta, ja omaa miestään kivulta.
Tässä tapauksessa on vain menetettävää. :( Kaikkein eniten menettää joka tapauksessa se osapuoli, joka ei ole tehnyt väärin vielä koskaan mitään.

"hohhoijaa"
Ikävää, että suomalaiset on näin epäluotettavia.
Suuri osa kannustaa valehtelemaan ja pitämään suunsa kiinni.
Ainoa oikea tapa on olla kaikille rehellinen, jotta jokainen saa elää ihan aitoa elämää eikä jonkun valheen takia kulissielämää. Jokainen päättäköön itse jatkaako petturin kanssa vai ei.

Miksi tuo viaton lapsi pitäisi tappaa jos ap. kerta on jo pitkään yrittänyt lasta?
Voipi jäädä ainoaksi raskaudeksi ja ikuinen lapsettomuus edessä.

faktaa
mitä ihmeen verensiirtojuttuja joku höpöttää tuolla, että pitäis tietää mitä verta annetaan hätätilassa.
kaikille voi antaa hätätilassa o-verta, kun hätätilassa ei aina ehditä selvittää veriryhmää.
sitäpaitsi nykyään ihmiset tekee lapsia luovutetuilla munasoluilla ja siittiöillä, jolloin ei todellakaan tiedetä mitään muuta kuin veriryhmä, silmien ja hiusten väri, koulutus, pituus, paino, etnisyys, ja näillä on mentävä, ei se luovuttaja tule antamaan esimerkiksi luuydintään tarpeen vaatiessa puhumattakaan siitä, että joka maassa luovuttajista ei kerrota täysi-ikäiselle lapsell.

Tässä tapauksessa on vain menetettävää. :( Kaikkein eniten menettää joka tapauksessa se osapuoli, joka ei ole tehnyt väärin vielä koskaan mitään.
no siitä tämä tarina ei kerro. Sellaista , joka ei mitään väärä olisi tehnyt tuskin onkaan. Eivät kaikki petä toisiaan se on totta, mutta virheetömiä emme ole kukaan. Ei kukaan kohtele toista aina täysin oikein, eikä itseään.

"vieras"
mitä ihmeen verensiirtojuttuja joku höpöttää tuolla, että pitäis tietää mitä verta annetaan hätätilassa.
kaikille voi antaa hätätilassa o-verta, kun hätätilassa ei aina ehditä selvittää veriryhmää.
sitäpaitsi nykyään ihmiset tekee lapsia luovutetuilla munasoluilla ja siittiöillä, jolloin ei todellakaan tiedetä mitään muuta kuin veriryhmä, silmien ja hiusten väri, koulutus, pituus, paino, etnisyys, ja näillä on mentävä, ei se luovuttaja tule antamaan esimerkiksi luuydintään tarpeen vaatiessa puhumattakaan siitä, että joka maassa luovuttajista ei kerrota täysi-ikäiselle lapsell.
Geeniteknologia edistyy huimaa vauhtia. Netistä voi jo nyt tilata erilaisia testejä. 15-20 vuoden kuluttua se voi olla ihan arkipäivää.

En rikkoisi luottamusta omaan lapseeni valehtelemalla hänelle, jättämällä totuuden kertomatta.

"pimpelipompelipom"
No varmaan tarkoittaa sitä, että jos Äiti on A ja Isä O ja lapsi B niin joku ei täsmää... Ja tulee siis sitä kautta ilmi isälle ja lapselle. Ainakin mun lasten veriryhmä on selvinny jo synnärillä...

"Tiina87"
Tässä ollaan nyt päivät menneet sumussa ja miettien miten tästä eteenpäin.
Kerroin tälle mun miehen siskon miehelle, joka oli ensin järkyttynyt .. Pari päivää siitä ei kuulunut mitään kunnes se soitti ja käytiin kahvilla. Sanoi, että toivoisi mun olevan hiljaa ja että suostuu isyys testiin kun on sen aika ja
Jos lapsi hänen ,sanoi haluavansa olla osa lapsen elämää.
En tosin tiedä miten se käytännössä onnistuu jos kukaan muu siitä ei tietäisi. Sen takia kerroin miehelleni.
Turpa keikka siitä tuli niinkuin joku täällä veikkailikin .
Mieheni ei kuitenkaan kertonut syytä siskolleen.
Mieheni sanoi, ettei halua siskollensa tätä tietoa saattaa, koska siskolla muutenkin mielenterveyden kanssa ollut ongelmia.
Mieheni ei halua erota. Eikä hän halua että hänen siskonsa miehellä olisi mitään oikeuksia lapsen elämässä vaikka olisikin niin että lapsi olisi hänen. Ei halua isyystestejä,liian häpeällistä.
Tästä jatketaan eteenpäin ja mies varasi ajan parisuhdeterapiaan.

"vieras"
"Turpa keikka".... siis löikö mies sinua?

Geenitestit ovat jo nykyään ihan helposti saatavissa netistä. 15-20 vuoden kuluttua ne ovat arkipäivää. En todellakaan salaisi lapselta yhtää mitään. Se rikkoo todella pahasti luottamuksen, kun asiat paljastuvat.

Oletko varma, että miehesi on hyvä isä lapselle, ottaen huomioon mitä on tapahtunut?

Eikö olisi paras muuttaa erilleen, synnyttää lapsi ja sitten kun aikaa on kulunut, palata miehen kanssa yhteen vähän eri pohjalta?

Yhteistyössä