Kaikki joita ärsyttää lihapiirakka jonka tein vkon ruokahaasteeseen

  • Viestiketjun aloittaja lucifer
  • Ensimmäinen viesti
enpà àrsyyntynyt. mutta jos ollaan ihan puolueettomia, niin halpuus on kyllà aika hyvin numeroilla mitattava kàsite. tosin ap todellakin mainitsi ettà itsekullekin halpa eli saa kàyttàà vaikka hummeria jos sattuu asumaan semmosessa paikassa missà niità elelee ja itse kalastaa :D.

ruokaketju on ihan leppoisa ketju, tai pitàisi olla, mutta ehkà aiheen asettelu sitten meni jotenkin pieleen jos nàin paljon polemiikkia tuli. ehkà olisi ollut parempi "kaikille halpa ruoka" tai sitten "minulle halpa ruoka joka on monelle muulle kallis" jne . mutta ei tàstà nyt yòunia kannata menettàà :D
 
lucifer
enpà àrsyyntynyt. mutta jos ollaan ihan puolueettomia, niin halpuus on kyllà aika hyvin numeroilla mitattava kàsite. tosin ap todellakin mainitsi ettà itsekullekin halpa eli saa kàyttàà vaikka hummeria jos sattuu asumaan semmosessa paikassa missà niità elelee ja itse kalastaa :D.

ruokaketju on ihan leppoisa ketju, tai pitàisi olla, mutta ehkà aiheen asettelu sitten meni jotenkin pieleen jos nàin paljon polemiikkia tuli. ehkà olisi ollut parempi "kaikille halpa ruoka" tai sitten "minulle halpa ruoka joka on monelle muulle kallis" jne . mutta ei tàstà nyt yòunia kannata menettàà :D
varsinkin kun koko jutusta ei tehty edes äänestystä.
 
Voi taivas mikä haloo tästäkin syntyi. Meilläkin hirven jauhelihaa pakkasessa ja mummilasta saa kannettua joka kerta lisää, kun siellä käy. Ottaa ilmeisesti jonkun luonnon päälle, kun on niin patalaiska, ettei viitti lähteä mettään keräämään sieniä, eikä ole sukulaisia, jotka metsästäis.

Sienet ja marjat, kun ovat ilmaisia. Senkus menee metsään ja kerää ämpärikaupalla ja vie kotiinsa.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"vieras"
[QUOTE="vieras";28368404]Meillä päiväkodissa lapset itkivät kun kuulivat, että tuo lihapiirakkaan laitettu hirvi on ammuttu.[/QUOTE]

Ihan mielenkiinnosta, missä päiväkodissa luetaan kaksplussan mitäs nyttiä lasten kanssa....:D
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
lucifer
[QUOTE="vieras";28369436]Ihan mielenkiinnosta, missä päiväkodissa luetaan kaksplussan mitäs nyttiä lasten kanssa....:D[/QUOTE]
ne on varmaanniin niitä etistyksellisiä päiväkoteja.
 
määää
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28369260:
Voi taivas mikä haloo tästäkin syntyi. Meilläkin hirven jauhelihaa pakkasessa ja mummilasta saa kannettua joka kerta lisää, kun siellä käy. Ottaa ilmeisesti jonkun luonnon päälle, kun on niin patalaiska, ettei viitti lähteä mettään keräämään sieniä, eikä ole sukulaisia, jotka metsästäis.

Sienet ja marjat, kun ovat ilmaisia. Senkus menee metsään ja kerää ämpärikaupalla ja vie kotiinsa.
No nyt on kyl pakko sanoa, ettei niitä hyviä ruokasieniäkään ihan ämpärikaupalla kaikkialla kasva, että kunhan kerää... Mustikkaankin saa lähteä melko kauas tietyillä seuduilla. Taitaa äkkiä bensakuluilla saada ostettua ämpärin.
Ja ne metsästävät sukulaiset... ei niillä monellakaan niin paljon sitä lihaa ole, että ilmaiseksi jakaisivat. Ottaa ihan luonnon päälle, ettei ole yhtään sukulaista joka ilmaiseksi tekisi yhtään mitään.
 

Yhteistyössä