En löydä ikinä tarpeeksi älykästä miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wanelia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wanelia

Vieras
Kyllästyttää, että en tule koskaan löytämään itselleni tarpeeksi älykästä ja ihan omasta mielestäni kivannäköistä miestä :( Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. Olen huomattavan kaunis, hoikka ja älykäs nainen ja kukaan ei usko, että olen yksinäinen, sillä kuulemma ottajia riittäisi. Jee, no riittäisihän niitä, mutta en halua ihan mitä tahansa ääliötä vaan sellaisen joka on kiinnostunut esim. tieteistä, kirjallisuudesta ja yleensä näkee maailman avarammin. Saappaan älyiset superjuntit, joilla varmasi saattaa olla ihan kiva ulkokuori, eivät kiinnosta sitten tippaakaan. Onko sitten, niin että kaunista naista ei pidetä älykkäänä ja siksi kukaan fiksu ei edes viiti minua lähestyä? Minulla ei itselläni kuitenkaan ole mitään erityisen suuria ulkonäkövaatimuksia, sillä saatan syttyä miehistä, joita yleisesti voitaisiin pitää vaikka rumina.

No meneppä opiskelemaan vaikka diplomi-insinööriksi niin eiköhän siellä ole kauniille naiselle tasoistaan seuraa, eiköhän siellä nyt edes yksi hyvän näkönen uros ole.

Aloitus on ehkä hiukan tavanomaista perjantaiprovoa parempi, mutta ainakin itse olisin viljellyt kirjoitusvirheitä hiukan säästeliäämmin. Onhan tässä nyt kuitenkin kyse "huomattavan älykkäästä" naisesta. :)

Jännittävää, ettei kaltaisesi älykäs ihminen liiku koulutetussa, sivistyneessä ja valveutuneessa sosiaalisessa ympäristössä. Miksi et onnistu ystävystymään sellaisten ihmisten kanssa? Heidän sosiaalisista verkostoistaan varmasti löytyisi monta helmeä.

Valitettavaa, että sinun sosiaaliset ympyräsi koostuvat junteista saappaista. Se kyllä selittää, miksi koet itsesi niin älykkääksi, koska läheisiinsähän sitä itseään vertaa. Pienessä lammessa on helppo olla lätäkön isoin kala, vaikkei ahven meressä pärjääkään.

• Tykkää
Reactions: Porho
Miksei palstan 'liian täydellinen mies' ole jo ilmoittautunut? Tosin veikkaan, ettei hän täytä ulkonäkökriteerejäsi. Eikä hänellä ole tunneälyäkään yhtään. Älykkyydestäkin voidaan olla montaa mieltä. Mutta sinähän voisit testata, pitääkö 'miehen' kuvitelmat itsestään paikkansa.

No miten olisi kirurgi-Markku eliittideitti sivustolta? (tv:n mainos) Sieltä kuulemma löytää juurikin tasokasta seuraa, kun on tasokasta kumppania hakemassa :) Ei mitään näitä meidän perus -jurpoja, jotka selvästi ovat liian tylsiä ja yksinkertaisi Sinun makuusi :)

No kyllä sellainen perusälykäs mies pitäisi löytyä, jos itse olet kymppi.
Ehkä sun käytös ei ole kymppi?

Mutta superälykkäistä olen kyllä samaa mieltä, viikonloppuna selailin kahdenkin yliopiston eri tiedekuntien henkilökuntaa ja täytyy todeta että kyllä moni superälykkäistä selkeästi panostaa enemmän siihen sisältöön kuin ulkomuotoon.
Ja oikeastaan tosi hyvä niin, ei ne molempiin välttämättä ehtisikään. :)

Hei, elkää nyt ottako tätä niin, että olisin ylimielinen. En todellakaan ole. Haluan vain löytää itselleni sopivan kumppanin. En tarkoittanut, että kaikki perusjampat on ääliöitä :D En ole superälykäs, mutta mensan kortti löytyy taskusta. En silti halua kuvitella olevani intellektuelli superihminen. Tällä hetkellä opiskelen amk:ssa, mutta hain opiskelemaan fysiikkaa, kun olin vähän hukassa sen kanssa mitä halusin tehdä elämässäni lukion jäkeen.

Olen avoin ja ihan helposti lähestyttävä, en ole kenellekään ilkeä, sillä en saa siitä mitään irti. Ehkäpä sitä sitten yliopistoympyröistä voisi löytyä joku. Olen vaan äärimmäisen kärsimätön, sillä olen ollut nyt niin pitkään yksin, että kaipaan tosiaan jonkun kainaloon vaikka heti.

Ei tosiaan tarvitse olla fysiikan nobelisti, tosin en kyllä kieltäytyisikään, jos muuten nappais :D Ihan sellainen yleinen älykkyys ja ennen kaikkea kiinnostus asioihin. En sekoita kuitenkaan älykkyyttä ja korkeaa koulutusta keskenään.

Mä kyllä ymmärrän mistä puhut :) Olen päätynyt siihen lopputulokseen, että miehiä jotenkin pelottaa lähestyä kauniita naisia, paitsi tietenkin baarissa muutaman promillen humalassa. Jos vielä ei ole täysi bimbo, kasvaa kynnys entisestään. Ja vielä, itsetietoisuus kyllä näkyy ihmisestä ulospäin, joka saa vastapuolen usein tuntemaan itsensä epävarmaksi. Jos itselläsi on selvät sävelet siitä mitä haluat, uskon myös mahdollisten miesehdokkaiden tämän "haistavan", ja ehkä pelkäävät, etteivät täytä vaatimuksiasi.

Ja noista miehistä sitten... Usein sitä tapaakin sellaisia yksilöitä, joissa näppituntumalla vaikuttaisi koko paketin olevan hyvällä mallilla. Tarkemmin kun tutustuu, huomaakin, että nämä älylliset ominaisuudet usein rajoittuvat siihen, mitä muiden mielipiteistä on opittu työpaikan kahvipöydässä jne. Toki poikkeuksiakin löytyy, ja onhan sitten nekin ääripäät, joiden kanssa on turha edes haaveilla mistään normaalista keskustelusta, kun aiheet hipovat aina jotain elämääkin suurempaa. Joskus parisuhteessakin on kiva lyödä aivot narikkaan ;)

Toivottavasti löydät etsimäsi. Jos vasta hiljattain olet lukiosi päättänyt, niin sinuna en olisi vielä huolissani. Kyllä Se Oikea sieltä vielä jonakin päivänä vastaan tulee, sitä odotellessa voi keskittyä kehittämään itseään, tai jos on oikein malttamaton, niin tinkiä vaatimuksistaan :P

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28358345:
Huomattavan älykkään, kuten itseäsi mainostat, pitäisi osata laittaa pilkut edes suunnillen oikeisiin kohtiin eikä heitellä niitä randomilla tekstin sekaan.
Sorry, äikän kieliopista on niin pitkä aika, etten muista tarkkoja pillkusääntöjä :D Mulla tuo älykkyys on suuntautunut enemmänkin matemaattis-luonnontieteelliselle puolelle. Sitä en kyllä ymmärrä, että miksi saan näin vihamielistä palautetta siitä, että sanon ääneen olevani älykäs. Joku toki tulee nillittämään siitä, että ei tietenkään voi olla fiksu, jos ei osaa pilkkuja ihan kohdilleen laittaa. Älykkyyttäkin on monentasoista ja oma älykkyyteni on tosiaan pääpainoltaan matemaattista, mutta kuvittelen olevani myös hyvin laaja yleissivistykseltäni ja osaan keskustella. Hate me, I know psysics!

Sorry, äikän kieliopista on niin pitkä aika, etten muista tarkkoja pillkusääntöjä :D Mulla tuo älykkyys on suuntautunut enemmänkin matemaattis-luonnontieteelliselle puolelle. Sitä en kyllä ymmärrä, että miksi saan näin vihamielistä palautetta siitä, että sanon ääneen olevani älykäs. Joku toki tulee nillittämään siitä, että ei tietenkään voi olla fiksu, jos ei osaa pilkkuja ihan kohdilleen laittaa. Älykkyyttäkin on monentasoista ja oma älykkyyteni on tosiaan pääpainoltaan matemaattista, mutta kuvittelen olevani myös hyvin laaja yleissivistykseltäni ja osaan keskustella. Hate me, I know psysics!

Psysics :D Oiskohan ongelma se, että sä et oikeasti ole älykäs ja näin ollen yrität miehiä, jotka ovat out of your league.

Yhteistyössä