Suosittele aurinkosuojaa kasvoille rasvoittuvalle iholle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaosma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaosma

Vieras
Dermalogicalla olisi Oil Free Matte Block SP20, mutta sitä ei saa mistään putiikista täältä Kuopiosta (täässä siis Sokos ja Stockmann Beauty). Tuote on hyvä, ei ole rasvoittava eikä tuki ihoa. Ei kiillä ja sen voi sekoittaa vaikka omaan meikkivoiteeseen.

Onko millään muulla valmistajalla hyvää rasvoittuvalle iholle tarkoitettua aurinkosuojaa? Lähdemme reissuun viikon päästä joten tarve olisi suht kiireellinen...

Mä olen käyttänyt ihan vaan suojan sisältävää meikkivoidetta (useimmilla taitaa olla, ihan perusmerkeillä?) tai esim. Garnierin BB voidetta jossa ihan jees suojakerroin siinäkin.

Etelänlomilla naama tahtoo kiiltää vaikka minkä tekis...

Mä olen käyttänyt ihan vaan suojan sisältävää meikkivoidetta (useimmilla taitaa olla, ihan perusmerkeillä?) tai esim. Garnierin BB voidetta jossa ihan jees suojakerroin siinäkin.

Etelänlomilla naama tahtoo kiiltää vaikka minkä tekis...

Garnierin matta- BB-voide on mun iholleni liian tumma. Monesti en käytä lainkaan meikkivoidetta, koska rasvoittuva ihoni on pintakuiva ja hilseilevä. Puuterin alle olisi kätevä levittää jokin pelkkä aurinkosuoja. Joskus mulla oli apteekista ostettua aurinkosuojaa (en muista nimeä...sellainen oranssivalkoinen pakkaus) rasvoittuvalle iholle, mutta sekin tuntui liian raskaalta kasvoilla.

Yhteistyössä