Miksi suomalaiset on niin katellisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anastashya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anastashya

Vieras
Kun muutin suomeen, oli mukavaa että täällä on tarjolla maksuja ulkomaisille, jotka ei ehkä heti pääse töihin, minun mies tekee 4-tuntia joka päivänja raataa ruokan eteen.
Minä olen yrittänyt ystävystyä suomalaisin naisiin, mutta kaikki kaikoontuvat kun saavat tietää että meidän kaikki laskut maksetaan ja minun koulutus makSentaan??!

Minusta raukkamaista kateellista käytöstä levittää juoruja ja huhuja, siitä että varastellaan kaupasta muka! Haista paska Anna! Sukunimeä en sano.

Eihän kateus ole pelkästään suomalaisten ominaisuus, se on ihan yleisinhimillinen ominaisuus. Jos ajatellaan että joku saa jotakin, niiin ajatellaan ilman muuta että se on minulta pois.

En kyllä tiedä oletko provo vai etkö, aika omituisesti kirjoitat jos et ole, mutta vastaan siltikin.

[QUOTE="vieras";28345679]Eihän kateus ole pelkästään suomalaisten ominaisuus, se on ihan yleisinhimillinen ominaisuus. Jos ajatellaan että joku saa jotakin, niiin ajatellaan ilman muuta että se on minulta pois.

En kyllä tiedä oletko provo vai etkö, aika omituisesti kirjoitat jos et ole, mutta vastaan siltikin.[/QUOTE]

Ai heti minä kirjotan oudosti kun en ole Suomalainen? Vau, kiitos tas tästä paskasta niskassa.

Ai heti minä kirjotan oudosti kun en ole Suomalainen? Vau, kiitos tas tästä paskasta niskassa.

Omituisesti siis kirjoitustyyliltäsi, ekaksi kritisoit kateutta ja sitten kirjoitat että "meidän kaikki laskut maksetaan" ja annat käsittää että 4h työtä olisi "raatamista". Elikkä, antaa kyllä vähän sen kuvan että olisit ihan jotakin muuta kuin
antaisit ymmärtää.

Sitäpaitsi, jos et osaisi edes kirjoittaa tuon parempaa suomea niin ihmeellistä että tajuat kuitenkin sanonnat noinkin hyvin, kuten paskaa niskassa.

[QUOTE="vieras";28345741]Palstapersu keksi uuden leikin? Oi kyllä me nyt niiiin kovasti aletaan inhota mamuja tämän nerokkaan idean ansiosta.[/QUOTE]

Niinpä keksi. Lauserakenteet ovat täysin suomalaisia, eikä kukaan ulkomaalaissyntyinen osaisi käyttää tollaisia sanoja kuten vau ja paskaa niskassa.
Tämän on kirjoittanut sellainen, jonka äidinkieli on suomi.

[QUOTE="vieras";28345841]Luepa nyt itsekin tuo alkup. viesti ihan ajatuksen kanssa. Mikään virhe ei ole tahaton kielioppivirhe, kaikki kirjoitusvirheet ovat ihan tahallaan tehtyjä. Sen näkee kuka hyvänsä tuosta tekstistä.[/QUOTE]

Tunnistit itsesi vainoharhaiseksi.:D

Yhteistyössä