Taas on erään pankin maksuissa ongelmia, arvaatteko mikä pankki on kyseessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellaiset normaalit asioistaan huolta pitävät ihmiset pitävät vaikka palkattoman tai lomapäivän hoitaakseen esim pankkiasioinnin. Se on sellaista tavallista arkea lähes kaikille työssäkäyville, joiden työaika sijoittuu "virastoaikaan". Niin nyt vain aikuisena toimitaan, joskus lomapäiviään joutuu käyttämään ihan oman itsensä vuoksi sellaiseen turhanpäiväiseen kuin pankkiasiointi, ajatella.

[QUOTE="vieras";28337383]Miten mulle tuli tunne että teit koko ketjun päästäksesi sanomaan tämän lauseen! Tästähän saa vääntöä vaikka kuinka.

Go team Akaatti&Tuulipuku![/QUOTE]

Siinä on enemmän koukkuja kuin silakkalitkassa. :D

Pelitili, toisena esiintyminen jne. :D

Katsotaan montako kalaa nappaa kiinni, veikkaan että monta.

[QUOTE="vieras";28337415]Siinä on enemmän koukkuja kuin silakkalitkassa. :D

Pelitili, toisena esiintyminen jne. :D

[/QUOTE]

No totta kyllä puhut, mä en ajatellut asiaa laajemmin!
Ehkä mukana on kohta myös kämppä ja sen ovi.

[QUOTE="vieras";28337310]Rahat menevät tilille vasta maanantaina klo 6 tilisiirrossa on viitenumero.[/QUOTE]

PAF:n pelitille rahat siirtyy heti, tai siis pitäisi siirtyä, mutta tuon Danske Bankin ongelman takia ei sitten siirtynytkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi hyvää päivää;28337339:
Tiedätttehän, että tämä on rikos ja et todellakaan ole tervetullut tällaisen jälkeen sen pankin asiakkaaksi, jossa tällaista teette. Onko sinulla kaveri, joka näyttää aivan samalta kuin sinä henkilöpapereissasi ja joka vielä suostuu moiseen???

Kyllä on aiemminkin hoitanut asioita ja on onnistunut tämä.

[QUOTE="vieras";28337366]Avaa S-pankin tili, ne on aamusta iltaan auki ja aina tavoitettavissa.[/QUOTE]

S-Pankkiakin olen miettinyt, vaikea päättää mihin pankkiin sen tilin ottaisi.

[QUOTE="vieras";28337383]Miten mulle tuli tunne että teit koko ketjun päästäksesi sanomaan tämän lauseen! Tästähän saa vääntöä vaikka kuinka.

Go team Akaatti&Tuulipuku![/QUOTE]

Miksi ihmeessä tekisin noin? Kirjoitin pankin toimimattomuudesta, koska ei ole ensimmäinen kerta, kun kyseisessä pankissa on ongelmia. Lisäksi vastasin siihen, kun joku kysyi miksen mene pankkiin itse, siksi kun on hieman hankala päästä pankkiin silloin, kun se olisi auki. Siitä tulee niin paljon ongelmia ja ylimääräistä vaivaa, kaikilla ei ole sellainen tilanne, että asia hoitoisi noin vain, että pääsisi pankkiin silloin, kun haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja -ö-;28337391:
Sellaiset normaalit asioistaan huolta pitävät ihmiset pitävät vaikka palkattoman tai lomapäivän hoitaakseen esim pankkiasioinnin. Se on sellaista tavallista arkea lähes kaikille työssäkäyville, joiden työaika sijoittuu "virastoaikaan". Niin nyt vain aikuisena toimitaan, joskus lomapäiviään joutuu käyttämään ihan oman itsensä vuoksi sellaiseen turhanpäiväiseen kuin pankkiasiointi, ajatella.

Tässä työpaikassa ei ikävä kyllä onnistu mitkään palkattomat vapaapäivät. On kyllä kysytty jos voisi olla palkattomalla lomalla, mutta ei onnistu tuolla.

Itsellä on op eikä ikinä mitään ongelmia ole ollut. Mutta eräällä sukulaisella on danskebankissa tili eikä ole nettiyhteyttä niin käy meillä hoitamassa koneella pankkiasiat. Ja kyllä on todella surkea tämä verkkopankki-systeemi danskebankilla. Käyttää javaa mistä varoiteltiin uutisissakin. Eikä meidän koneella tuo helvetin java edes suostu toimimaan mozillalla, mitä yleensä selaimena käytetään. Danskebankin sivulle pitää aina mennä internet explorerilla, siinä se java suostuu toimimaan. Olisin poistanut koko javan niinkuin uutisissa suositeltiin mutta kun tämä typerä pankki käyttää sitä.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="vieras";28337405]Rahapelit ovat älyvapaille. Netti on täynnä ilmaisia pelejä.[/QUOTE]

Harvoissa ilmaisissa peleissä voi voittaa mitään. Minä ainakin tykkään pelata rahapelejä ja olen nyt ollut nyt jo jonkin aikaa voitollakin ihan kivasti. Mukavaa ajanviihdettä.

[QUOTE="juupajuu";28337495]Itsellä on op eikä ikinä mitään ongelmia ole ollut. Mutta eräällä sukulaisella on danskebankissa tili eikä ole nettiyhteyttä niin käy meillä hoitamassa koneella pankkiasiat. Ja kyllä on todella surkea tämä verkkopankki-systeemi danskebankilla. Käyttää javaa mistä varoiteltiin uutisissakin. Eikä meidän koneella tuo helvetin java edes suostu toimimaan mozillalla, mitä yleensä selaimena käytetään. Danskebankin sivulle pitää aina mennä internet explorerilla, siinä se java suostuu toimimaan. Olisin poistanut koko javan niinkuin uutisissa suositeltiin mutta kun tämä typerä pankki käyttää sitä.[/QUOTE]

Minäkään en ole päässyt enää moneen kuukauteen Danske Bankin verkkopankkiin Mozilla Firefoxilla, ainoastaan Internet Explorerilla, ja sinne miniverkkopankkiin kyllä pääsee myös Mozilla Firefoxilla ja Google Chromella, mutta siellä ei voi hoitaa kaikkia pankkiasioita, miniverkkopankin kautta ei voi mm. tunnistautua eri nettisivuilla ja suorat verkkopankkimaksut ohjautuvat aina siihen varsinaiseen verkkopankkiin, joka ei ole siis kuukausiin toiminut Mozilla Firefoxilla. Lisäksi verkkopalkkasivuja ei näe miniverkkopankista.

[QUOTE="vieras";28337436]No totta kyllä puhut, mä en ajatellut asiaa laajemmin!
Ehkä mukana on kohta myös kämppä ja sen ovi.[/QUOTE]

Ja viimeisin Selviytyjien putoaja :D

[QUOTE="vieras";28337436]No totta kyllä puhut, mä en ajatellut asiaa laajemmin!
Ehkä mukana on kohta myös kämppä ja sen ovi.[/QUOTE]

Ei vaan, juuri te muut ihmiset otatte aina minun viestiketjuissani aiheeseen liittymättömiä asioita esiin.

Mulla on op ja muistelen että on jonain päivänä auki pidempäänkin. Mutta en kyllä käsitä miten joku ei töiltään mitenkään ehdi ikinä pankkiin.. edes lomalla. Itse varmaan kuitenkin lomaohjelmasi laadit?

[QUOTE="vieras";28337514]Mulla on op ja muistelen että on jonain päivänä auki pidempäänkin. Mutta en kyllä käsitä miten joku ei töiltään mitenkään ehdi ikinä pankkiin.. edes lomalla. Itse varmaan kuitenkin lomaohjelmasi laadit?[/QUOTE]

Harvemmin on tässä viime aikoina ollut lomaa, pankki on pitänyt vaihtaa jo monta vuotta, mutta asia on aina vain jäänyt ja olen ajatellut, etten jaksa mennä vaihtamaan pankkia, kun ei vaan saa sitä aikaiseksi. Mutta nyt päätin, että kyllä vaihtuu pankki, sen verran monta ongelmaa on jo kyseisestä pankista tullut.

Harvemmin on tässä viime aikoina ollut lomaa, pankki on pitänyt vaihtaa jo monta vuotta, mutta asia on aina vain jäänyt ja olen ajatellut, etten jaksa mennä vaihtamaan pankkia, kun ei vaan saa sitä aikaiseksi. Mutta nyt päätin, että kyllä vaihtuu pankki, sen verran monta ongelmaa on jo kyseisestä pankista tullut.

No tänään laitat ensi kesäksi heti kesäloman ensimmäiseksi arkipäiväksi kalenteriin muistutukseksi PANKKIPÄIVÄ.

Miten akaatti sä selviit elämästä noin yleensä? Et pääse lomallasikaan pankkiin? Olisko nyt ihan vähän oma valinta tehdä asiasta noin vaikee? Ai kamala ku mietin et sun elämässä tulis joku ihan oikea ongelma vastaa. Menee varmaan pää ihan sekasin ja joudut loppuiäks laitoshoitoon.

• Tykkää
Reactions: Lentokala
Siis oliko tää aloitus nyt provo vai ei? No, jos ei ollut, niin en kyllä tiedä, mihin pankkiin voisit muka avata tilin valtakirjalla. Nykyäänhän on tosi tarkkaa, onko sulla sitten joku ystävä, joka on täysin samannäköinen kuin sinä, tekee identtisen allekirjotuksen (nykyään ne skannataan, jäät kiinni kuitenkin jos myöhemmin asioit samassa pankissa ja haet vaikka lainaa ym) tietää sun osotteen, puhelinnumeron jne? Etkä sä sillä tilillä pelkästään mitään tee, tarttethan sä ne verkkotunnuksetkin. Eikä niitä niin vaan avata, ainakin op:ssa pitää ensin lakkauttaa se entinen tili edellisessä pankissa ennen kuin saa uudet tunnukset.

S-pankki kai vois olla hyvä, senhän voi tosiaan avata ihan Prismassa. Sitä en tiedä, kuinka luotettava se on, itse käytän vaan hyvin satunnaisesti. Itse vannon kyllä op:n nimeen, ikinä ikinä ikinä ei ole ollut minkäänsortin ongelmia.

Esimerkiksi Osuuspankin sivuilla sanotaan:
Voit avata tilin verkkopalvelussa, konttorissa tai soittamalla puhelinpalveluun OP 0100 0500.

Missään pankissa ei voi uusi asiakas avata tiliä käymättä henk. koht koska missään verkkopankissa tai puhelinpalvelussa ei voida varmentaa henkilöllisyyttä. Jos on jo vanha asiakas ja haluaa uuden tilin, onnistuu vepassa

[QUOTE="öhöm";28337918]Miten akaatti sä selviit elämästä noin yleensä? Et pääse lomallasikaan pankkiin? Olisko nyt ihan vähän oma valinta tehdä asiasta noin vaikee? Ai kamala ku mietin et sun elämässä tulis joku ihan oikea ongelma vastaa. Menee varmaan pää ihan sekasin ja joudut loppuiäks laitoshoitoon.[/QUOTE]

Kirjoitin jo, ettei ole lomaa ja jos on ollut lomaa, niin en ole ollut silloin paikassa, josta pääsisin pankkiin. Minulla ainakin on niin vähän lomaa, ettei ole silloin mahdollisuutta mennä pankkiin. Kiitos myös kysymästä, ihan hyvin ole mielestäni pärjännyt.

Yhteistyössä