Pelleileeköhän tämä mies nyt vain mun kanssa ? Olenko sittenkin vain joku seksilelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tööt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tööt"

Vieras
Mies on mua 15-vuotta vanhempi. Hän on fiksu, hyvässä asemassa, komea ja tunnollisen ja kunnollisen oloinen. Ihan kuten minäkin. Olen kuitenkin paljon nuorempi. Minä en ole ollu koskaan naimisissa, mutta lapsi on. Miehellä on avioliitto takana. Erosta tosin aikaa jo.
Mies on aina tosi seksuaalinen, kun tapaamme ja koko ajan minussa kiinni. Jos tulee luokseni, niin se on seksiä suurin osa ajasta.

Nyt mua on alannut vähän ahdistaa. Olenko mä vain joku kiva kevätlelu "nuori ja nätti" typykkä, jonka kanssa on kiva paneskella?

Olemme puhuneet kyllä asiosita ja kumpikin etsii elämänkumppania, mutta ei halua hoppuilla.
Olisi ilmeisesti aika taas ottaa asia puheksi? Vai onko tämä peli jo selvä? Miten te näette asian?

Ihastuneena ja uudessa suhteessa paljon seksiä? No onpa kumma. Miksi haet vikaa asiasta, jossa ei sitä ole? Et ole itse varma haluatko jatkaa suhdetta ja yrität kehitellä ongelmia turhasta?

[QUOTE="mies";28336339]Kuulostaa siltä että olet "antautunut" vähän liian aikaisin tai liian helposti --> miehen vaikeampi kunnioittaa sinua kokonaisena ihmisenä.[/QUOTE]

Näin on. Mies ei kestä seksuaalista naista, joka nauttii seksistä, tietää mitä tahtoo eikä pidä seksiä vallankäytön välineenä. Tai no, itsevarma ja aikuinen mies kestää, "miehet" ei niinkään.

[QUOTE="vieras";28336354]Näin on. Mies ei kestä seksuaalista naista, joka nauttii seksistä, tietää mitä tahtoo eikä pidä seksiä vallankäytön välineenä. Tai no, itsevarma ja aikuinen mies kestää, "miehet" ei niinkään.[/QUOTE]

Heh heh, ei nyt tehdä tästä mitään feministisen julistuksen ketjua ;)

[QUOTE="Tööt";28336356]Kyllä me nyt ehdittiin kuukausi pitää yhteyttä ja tapailla ennen seksiä.[/QUOTE]

Ok no sitten.

Voin samaistua tunteeseesi siinä että minuakaan, vaikka olen mies, ei kiinnosta jatkuva seksi, vaikka rakastan seksiä, erotiikkaa jne. Henkinen yhteys on isompi asia, fyysisesti palikat osuu useamman kanssa yhteen, vaikka sekin on laillaan tärkeää.

Ehkä kannattaisi puhua toiveista suhteessa.

[QUOTE="mies";28336362]Heh heh, ei nyt tehdä tästä mitään feministisen julistuksen ketjua ;)[/QUOTE]

Niin. Riittää, että miesasia"mies" pääsee yksin julistamaan "totuuksiaan" ;) Heh heh.

Vaikea sanoa. Kannattaa varmaan nyt oikeasti kysä mieheltä, missä mennään ja millä mielellä on tällä hetkellä kanssasi. Jos vastaus on jokaiseen joku epämääräinen "Katsotaan nyt" "pikkuhiljaa", niin jätä se sika.
Fiksu, kunnollinen, tunnollinen ja rehtikin mies voi sortua hyveyspolultaa, jos tarjolla on seksisuhde nuoren kuuman pimun kanssa. Vaikka siis sinä et seksisuhteessa mielestäsi olekaan.

Päädyn seksileluteorian kannalle. Aloittaja ei nimittäin ole niin fiksu kuin luulee, koska ei tiedä, että mies ei ole 15-vuotta vaan 15 vuotta häntä vanhempi. 15-vuotiaat on sitten asia erikseen.

Vaikea sanoa. Kannattaa varmaan nyt oikeasti kysä mieheltä, missä mennään ja millä mielellä on tällä hetkellä kanssasi. Jos vastaus on jokaiseen joku epämääräinen "Katsotaan nyt" "pikkuhiljaa", niin jätä se sika.
Fiksu, kunnollinen, tunnollinen ja rehtikin mies voi sortua hyveyspolultaa, jos tarjolla on seksisuhde nuoren kuuman pimun kanssa. Vaikka siis sinä et seksisuhteessa mielestäsi olekaan.

Mutta ap itsekin sanoo, että molemmat haluavat edetä hitaasti.

Onkohan sitten joku väärinkäsitys.. Hitaasti etenemisellä itse ajattelen, että tapaillaan tottakai tosissaan ja toiseen suhtaudutaan kunnioittavasti ja tietty vakavuus ja määränpää tietyissä asiosisa. Mutta ei nyt heti tarvitse yhteistä taloa etsiä ja kumpikaan ei oleta, että tästä sitten lopulta välttämättä mitään avioliittoa tulee, vaan sen näyttää aika.

Minä en kuitenkaan halua tapailla ystävänä, seksisuhteen muodossa tms, vaan olen tosissani liikenteessä. Ymmärrän, että suhteesta ei välttämättä tule mitään ja se sitten se on niin.

Juttujemme pohjalta käsitin, että mies on samalla linjalla.

[QUOTE="mies";28336339]Kuulostaa siltä että olet "antautunut" vähän liian aikaisin tai liian helposti --> miehen vaikeampi kunnioittaa sinua kokonaisena ihmisenä.[/QUOTE]

Mene sinä vain takaisin ritarileikkeihisi.

Terveellä itsetunnolla varustetut nykymiehet osaavat arvostaa tasa-arvoista kumppania, myös seksuaalisessa mielessä.

[QUOTE="Sari";28336420]Mene sinä vain takaisin ritarileikkeihisi.

Terveellä itsetunnolla varustetut nykymiehet osaavat arvostaa tasa-arvoista kumppania, myös seksuaalisessa mielessä.[/QUOTE]

Toinen feministinen julistaja, hmm. Vain yksi nimimerkki per keskustelu (?)

Eivätkö kaikki harrasta paljon seksiä suhteen alkuaikoina?

Joo. Mutta kun mies ei oikein osaa kanssani tehdä mitään muuta. Jos tulee luokseni yökylään ja tarkoituksena katsoa leffa ja käydä saunassa, niin saunassa hän ei osaa keskustella tms, vaan minussa kiinni koko ajan ja koko leffaa ei edes katso, vaan hiplaa mua koko ajan ja höpöttelee "rivouksia" ja koko ajan pitäisi olla paneskelemassa.
Jos mennään arkena lounaalle, niin se yhtä pepun hiplaamista ja jutut taas tasoa..

Jos mä yritän puhua jostakin, niin jutut kääntyvät hyvin äkkiä taas itse "asiaan".

[QUOTE="mies";28336438]Toinen feministinen julistaja, hmm. Vain yksi nimimerkki per keskustelu (?)[/QUOTE]

Kerroin vain sinulle totuuden.

Minulla on vain tämä yksi nimimerkki, toisin kuin sinulla.

Miten mä nään sieluni silmin lounasravintolassa istuvan 40-.vuotiaan pukumiehen, seuranaan 25-vuotias näpsäkkä blondi korkkareissa ja kynähameessa puputtamassa salaatinlehtään naama punaisena, kun boss mies selittää, iten ihanat rinnat tällä tällä on.

Yhteistyössä