banaani pancakes..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28335401]Blogeissa kiertää tämmönen, en ole vielä itse kokeillut.

sillasipuli.blogspot.fi/2013/04/salamannopeat-banaaniletut.html[/QUOTE]

banaanimunakasta :xmas:

en mä taida tollassia haluta, vaikka vois tietty olla ihan hyviäkin..mä haluun et ne banaanit on palasina siellä seassa :D

*mutku mä haluuuuuuuuuun!*

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28335409:
banaanimunakasta :xmas:

en mä taida tollassia haluta, vaikka vois tietty olla ihan hyviäkin..mä haluun et ne banaanit on palasina siellä seassa :D

*mutku mä haluuuuuuuuuun!*

Joo, minuakin vähän epäilyttää :) Mutta aattelin silti kokeilla, jos joskus muistaisin ostaa banaaneja.

Mä teen amerikkalaistyylisiä pannukakkuja joihin laitan pannulla banaanit/mustikat yms. Laitan banaanin ensin pannulle ja siihen päälle sen vahvan taikinan, näin saan kauniita pannareita ja banaanit ei lähde liikkeelle :D

mä kans aattelin et varmaan joko näin, tai sit banaanit siihen taikinan päälle, ni ei oo niin vaikea annostella.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28335430:
mä kans aattelin et varmaan joko näin, tai sit banaanit siihen taikinan päälle, ni ei oo niin vaikea annostella.

Marjat laitan aina vasta siihen taikinan päälle, mut tykkään banskut laittaa ensin, ne vähän karamellisoituu ensin siinä pannulla ja antaa kivaa lisämakua.

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
ai niin, unohdin kertoa et hyviä tuli =)

tein tolla linkin ohjeella taikinan (toi missä on jauhojakin ) ja lisäsin vähän kanelia siihen, sit banaaniviipaleita ohukaispannulle ja päälle taikinaa :p

seuraavalla kerralla pitää vähän enemmän vielä laittaa banaania, ja ostaa vanilijajädeä seuraks :p

Yhteistyössä