H
Hämmentynyt mutta kiinnostunut
Vieras
Heippa, tuli mieheltä sen verta ihme ehdotus että nyt harmaana.
mieheni kysyi eilein illalla että josko minua kiinnostaa vieraat miehet?
hetken olin hieman hämillään että mitäköhän mä nyt oon tehny, mutta keskustelu saikin vähän eri käänteen kuin mitä olin odottanut.
eli miestäni kuulemma kiinostaisi se että mä kävisin vieraissa, ja itse asiassa että mä toisin miehiä kotiin kun hänkin on kotona.
meillä on kuitenkin noita lapsia niin totesin että vähän vois olla hankalaa johon hän vastaa että minä voin olla makkaris sen miehen/miesten (=O ) kans ovi kiinni niin hän hoitaa kyllä lapsia..
noh. nythän ois mahdollisuus saada vähän vaihtelua arkeen
MUTTA miksi se ukko tuollaisia ehdottaa, minähän heti epäilin että sillä on jotain säpinää jonkun kanssa, mut kävin sen puhelimen viestit ja puhelut läpi kuin myös fb sivun ja sähköpostit, mitään en löytänyt mikä viittaisi että sillä olis joku toinen.
(joo tiedän ei ole reilua lukea viestit yms) mut nyt oli vaan pakko.
nyt en tiedä mitä teen, toisaalta kiinnostaisi kyllä kokeilla mutta onkohan se ukko kuienkaan ihan tosissaan..
pitää illalla viel jutella sen kans, onko teille tullu vastaavaa vastaan? ja mitä olette siinä tapauksessa tehny?
mieheni kysyi eilein illalla että josko minua kiinnostaa vieraat miehet?
hetken olin hieman hämillään että mitäköhän mä nyt oon tehny, mutta keskustelu saikin vähän eri käänteen kuin mitä olin odottanut.
eli miestäni kuulemma kiinostaisi se että mä kävisin vieraissa, ja itse asiassa että mä toisin miehiä kotiin kun hänkin on kotona.
meillä on kuitenkin noita lapsia niin totesin että vähän vois olla hankalaa johon hän vastaa että minä voin olla makkaris sen miehen/miesten (=O ) kans ovi kiinni niin hän hoitaa kyllä lapsia..
noh. nythän ois mahdollisuus saada vähän vaihtelua arkeen
(joo tiedän ei ole reilua lukea viestit yms) mut nyt oli vaan pakko.
nyt en tiedä mitä teen, toisaalta kiinnostaisi kyllä kokeilla mutta onkohan se ukko kuienkaan ihan tosissaan..
pitää illalla viel jutella sen kans, onko teille tullu vastaavaa vastaan? ja mitä olette siinä tapauksessa tehny?