Voi jeesus näitä fb-leuhkijoita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on ollut sellainen tilanne suurimman osan mun elämästä, ettei oo puhettakaan että ois mihkään päässyt. Joten todellakin kun ekoja kertoja johkin mentiin miehen kaa, hehkutin siitä kaikkialla. Se oli mulle tosi iso juttu, jotain, josta olin nähnyt unia jo vuosia.

Kyllä mä ymmärrän jos joku hehkuttaa matkojaan. Mulla on tapana yhdellä lauseella kommentoida, vaikkapa terveisiä Lontoosta tms.
Mut jotenkin mua rrrasittaa tyypit, jotka hehkuttaa jollain ihan basic-tasoisella ruokalistallaan...ja vielä enemmän mua sapettaa se, että laitetaan niitä valmiiksi pureskeltuja elämänviisauksia ja lainauksia jltain Dalai Lamalta tai Chaplinilta tai Picassolta tms.tms.

Mut jotenkin mua rrrasittaa tyypit, jotka hehkuttaa jollain ihan basic-tasoisella ruokalistallaan...ja vielä enemmän mua sapettaa se, että laitetaan niitä valmiiksi pureskeltuja elämänviisauksia ja lainauksia jltain Dalai Lamalta tai Chaplinilta tai Picassolta tms.tms.

Saati ne "Ai sinä kysyt onko minulla töitä? Uhhh kyllä, olen äiti jaapa jaapa jaa.."

Ai että, mä olen jokaisen facebook-painajainen :D Hehkutan lenkkejä, treenejä, leipomuksia, hyvää ruokaa, hyviä hetkiä miehen tai ihan minkä tahansa parissa, hehkutan kaikkea mistä saan vähänkään iloa irti. Hymiöt ja sydämet tietysti mukana :heart: Laitan myös hassuja kuvia, syvällisiä lainauksia tai muuten vaan hyviä juttuja. Ja musavideoita. Facebook friend from hell, oppikirjan joka kohta täyttyy :xmas:

Mä en ärsyynny tuollaisista, mutta kieltämättä huvittaa kun joiltain loistaa se leuhkiminen kilsan päähän..

Juuri nää:

"voivoi kun mun cafe latte kaatui tänään mun uusille manoloille ja sit bemarista loppu löpö ja jouduin menee taksilla töihin mutta onneksi mun ihana hubby laittoi meille juuri äsken hummeri-illallisen ja illalla hieroo mun jalkoja samalla kun juodaan cristalia kristallimaljoista <3 hyvää loppuiltaa rakkaat pupuset! tää tyttö lähtee nyt suihkuun kun saatiin just eilen meidän suihkuremppa valmiiksi<3<3<3<3 "

Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28324175:
Ai että, mä olen jokaisen facebook-painajainen :D Hehkutan lenkkejä, treenejä, leipomuksia, hyvää ruokaa, hyviä hetkiä miehen tai ihan minkä tahansa parissa, hehkutan kaikkea mistä saan vähänkään iloa irti. Hymiöt ja sydämet tietysti mukana :heart: Laitan myös hassuja kuvia, syvällisiä lainauksia tai muuten vaan hyviä juttuja. Ja musavideoita. Facebook friend from hell, oppikirjan joka kohta täyttyy :xmas:

:D Ai kamala!!!!

Mut toisaalta, ei se ole sun ongelma jos joku ei kestä...
Mäkin otan ihan kokonaan vastuun omasta ärsyyntyneisyydestäni.

• Tykkää
Reactions: Miä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28324208:
Mutta hei, kerran päivässä on yleensä maksimi mun riemulle.. No ehkä kaksi tosi hyvänä päivänä :D Välillä voi olla viikko hiljaisuutta päivitysten välissä.

No huh, sentään!!! Kannattaisko sun opetella laittamaan pari valitusvirttä väliin...?:whistle:
Ihan vaan tolleen ehdotuksena..:D

No huh, sentään!!! Kannattaisko sun opetella laittamaan pari valitusvirttä väliin...?:whistle:
Ihan vaan tolleen ehdotuksena..:D

No mutta kun mä olen ennen ollut oiken negatiivisuuden perikuva ja nyt yritän opetella pikkasen elämään valittamatta 24/7 :D Mutta ainahan joku sentään vituttaa. Voin laittaa vaikka että oli kyllä mahtitreenit :heart: Hiki lentää ja rasva palaa =) Mutta silti vähän vituttaa.. Oisko tää hyvä? :whistle:

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
200 kertaa mieluummin lukisin jonkun matkahehkutuksia kuin muutaman FB-kaverini jokapäiväisiä valituksia siitä kuinka taas on nuha ja joutuu ottaa sairaslomaa tai miten tenavan kummin kaiman pikkuveljen hoitokaveri eilen oksensi, joten meille tulee tietenkin TAAS noro ja miten oltiin taas viimeyönä Bertta-Irmelin kanssa päivtystyksessä, kun se yski kolme kertaa illalla ja nenäkin vähän vuotaa.

Mikään ei ärsytä niin paljon, kuin se että tekee väkisin itsensä tai tenavansa sairaaksi ja vieläpä kuormittaa sillä tk:n muutenkin pitkiä päivystysjonoja tai jättää työkaverinsa pulaan ottamalla sairalomaa joka pienestä kolotuksesta ja suurinpiirtein hikasta.

[QUOTE="blaah";28327104]200 kertaa mieluummin lukisin jonkun matkahehkutuksia kuin muutaman FB-kaverini jokapäiväisiä valituksia siitä kuinka taas on nuha ja joutuu ottaa sairaslomaa tai miten tenavan kummin kaiman pikkuveljen hoitokaveri eilen oksensi, joten meille tulee tietenkin TAAS noro ja miten oltiin taas viimeyönä Bertta-Irmelin kanssa päivtystyksessä, kun se yski kolme kertaa illalla ja nenäkin vähän vuotaa.

Mikään ei ärsytä niin paljon, kuin se että tekee väkisin itsensä tai tenavansa sairaaksi ja vieläpä kuormittaa sillä tk:n muutenkin pitkiä päivystysjonoja tai jättää työkaverinsa pulaan ottamalla sairalomaa joka pienestä kolotuksesta ja suurinpiirtein hikasta.[/QUOTE]
jäi kesken.. Piti jatkaa, että: ja vielä kehtaa hehkuttaa asiaa FB:ssa.

Mikä siinä nyt on niin kamalaa?? ***tu tollasten landejen ei kannata olla FBssä kun toisten matkat kismittää. Eikö ihminen saa kertoa mitään positiivista siellä sun mielestä kun on leukmista.SAd story

Mitäs sinne FB oikein saa kirjoittaa kun aina joku päivitys tuntuu ärsyttävän jotakin? Mitä varten sellanen paikka edes on jos sinne ei saa mitään koskaan edes kirjoittaa??? Kumma juttu.

Se kenel onni on, se onnen kätkeköön vai? Mä olen lopettanut tän suomalaisen vaatimattomuuskulttuurin vaalimisen omalta osaltani. Kun rempataan niin laitan kuvia, kun oon matkalla julkaisen kuvia, kun tytär tekee jotain ihmeellistä mainitsen...ja muuten kaikesta ihanasta ja kivasta toitotan... ja saa poistaa kavereista jos ei kestä.. oon päättänyt vähän siedättää kateellisia suomalaisia :D

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="Emmi";28322434]Oho jäi kesken.. jatkuu

"Voi ihana vapaapäivä! Se kuluihin shoppailun merkeissä ja taas löytyi kassikaupalla kaikkea uutta ja kivaa :)"

"Voi ei! Mun louis vuittonissa on joku tahra!!"

"ä luulin kdottaneeni Lontoon reissulla mun timanttisormuksen, mutta onneksi se lyötyi seken bemarista"[/QUOTE]

:laugh: Ihan kuin venakko milanna.

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär;28327248:
Se kenel onni on, se onnen kätkeköön vai? Mä olen lopettanut tän suomalaisen vaatimattomuuskulttuurin vaalimisen omalta osaltani. Kun rempataan niin laitan kuvia, kun oon matkalla julkaisen kuvia, kun tytär tekee jotain ihmeellistä mainitsen...ja muuten kaikesta ihanasta ja kivasta toitotan... ja saa poistaa kavereista jos ei kestä.. oon päättänyt vähän siedättää kateellisia suomalaisia :D

Oikein!

Minun eräs FB kaveri raportoi JOKAISEN urheuilusuorituksensa JOKA PÄIVÄ ja vieläpä KAHTEEN kertaan. Ensin hän tekee tilapäivityksen ja sitten hänellä on joku sport tracker sovellus ja toisinaan hän jopa julkaisee kuvan lenkiltä.... huoh...

Erään fb kaverin lapsia käy sääliksi. Äiti on niin armoton juntti joka juo kaljaa vetää röökiä ja raportoi vieläpä faceen sen kaiken. Jatkuvasti " avais nallen tsup" jne.. Raskausaikanaan kauhea hätä kun supisteli niin hirveästo ja voi voi, silti sätkää vedettiin entiseen malliin... Kakis kuukautta ennen laskettua aikaa sitten ahisti ja vitutti ja manailtiin lasta syntyväksi...Voi helevetti mitkä ääliöt saavatkin lisääntyä

Mua ärsyttää yks tuttu, joka päivittää lähes päivittäin, kun se on käyny HIIHTÄMÄSSÄ. Kyllähän nyt kerran talvessa ois ok, mutta helvetti soikoon, joka päivä!!

"Ihana upea ilma, kyllä kelpas vetää 15 kilsan lenkki"
"Kyllä huomaa, että on hiihdetty, lapsi voitti hiihtokisat!!!! <3 <3 <3
"Nyt on mies hiihtämässä, kohta on mun vuoro, en malta odottaa!!!!!!!!!"

Seuraavana päivänä taas samat hiihtopäivitykset. Rasittavaa.

Matkapäivitykset ei mua häiritse, käyn itsekin niin harvoin matkoilla (kerran 10 vuodessa) että varmaan päivittäisin samalla lailla kun ap:n kaveri :D Oisin niin innoissani, ettei jäis keltään huomaamatta.

Yhteistyössä