Voi jeesus näitä fb-leuhkijoita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Yksikin kirjoittanut varmaan kymmenen päivitystä parin viikon sisään siitä, kuinka on lähdössä ulkomaanmatkalle. Ettei vaan mene keltään ohi!

"matkoja tässä selailen ;)"

"työpäivä pulkassa ja uusimaan passi matkaa varten"

"pari viikkoa duunia ja sitten pukkaakin matkaa"

"matka lähestyy kovaa vauhtia"

" ei enää montaa päivää niin matkalle"

jne.

Siis voi vittu. Tekisi mieli kirjoittaa, että voi juku, ootko oikeen matkalle lähdössä!

P.s joo henkilön jutut voi piilottaa ja joo olen tosi kateellinen ja ei ole minulta mitenkään pois

No jos se ihminen ei ole ennen käynyt matkalla? Tai pääsee kerran kymmeneen vuoteen. Käyn itse pari kertaa vuodessa ulkomaanreissuilla, muttei niistä FB:ssä tiedä yleensä kukaan.

No kirjoita sitten vittuillessas seuraavaan, että "mitä, ookko lähdössä jonnekin?". No eiku, mitä väliä, sehän on sen oma sivu, siinäs kirjoittaa mitä ajattelee. En mä kyllä jaksais ajatella leuhkimisena tuollaista jos joku on innossaan matkasta, vaikken itse olekaan ikinä päässyt matkustelemaan.
Jaa niin, oikeestaan pitäskö vetää aina herne nenuun kun joku joka helvetin päivä puhuu työpäivästä, kun ei mulla ole töitäkään.

[QUOTE="vieras";28322416]No jos se ihminen ei ole ennen käynyt matkalla? Tai pääsee kerran kymmeneen vuoteen. Käyn itse pari kertaa vuodessa ulkomaanreissuilla, muttei niistä FB:ssä tiedä yleensä kukaan.[/QUOTE]

No näillä leuhkijoilla on yleensä sama tyyli joka asian suhteen. Ja aloituksessa mainitsemat päivitykset olivat hyvin pelkistettyjä, oikea tyyli on huomattavasti makeilevampi.

Tässä muutamia yhden ja saman ihmisen facebookin päivityksiä

"Jaksaa tätä Suomen lumista kevättä, kun pian olen ihanassa Amsterdamin keväässä. Vähän esimakua Syksyn Turkin reissulle"

Juu kuulostaa että nimenomaan ei pääse juuri ikinä matkalle niin on nyt innoissaan. Mitä jos vaan toivottaisit hauskaa matkaa, sitähän se kerjää? Oisko se sulta pois..? Ja joo on rasittavaa kun samaa asiaa joku jankkaa. Kuka mitäkinasiaa, yleensä lapsista tai urheilusta tai omasta lihavuudesta tms.

[QUOTE="Emmi";28322427]Tässä muutamia yhden ja saman ihmisen facebookin päivityksiä

"Jaksaa tätä Suomen lumista kevättä, kun pian olen ihanassa Amsterdamin keväässä. Vähän esimakua Syksyn Turkin reissulle"[/QUOTE]

Oho jäi kesken.. jatkuu

"Voi ihana vapaapäivä! Se kuluihin shoppailun merkeissä ja taas löytyi kassikaupalla kaikkea uutta ja kivaa :)"

"Voi ei! Mun louis vuittonissa on joku tahra!!"

"ä luulin kdottaneeni Lontoon reissulla mun timanttisormuksen, mutta onneksi se lyötyi seken bemarista"

Teijän ei kyllä pitäis olla facessa jos se noin luonnon päälle ottaa että muut ainakin osaavat nauttia elämästä, olipa se sitten kuukauden vuokran arvoinen ökyveska, ulkomaanmatka tai visiitti kampaajalla.
Jos ootte hyviä kavereita niin pyyä tuomaan jotain paikallista herkkua tuliaisina tai vippaa rahaa mukaan jotta saat lentokentältä suklaalevyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28322446:
Teijän ei kyllä pitäis olla facessa jos se noin luonnon päälle ottaa että muut ainakin osaavat nauttia elämästä, olipa se sitten kuukauden vuokran arvoinen ökyveska, ulkomaanmatka tai visiitti kampaajalla.
Jos ootte hyviä kavereita niin pyyä tuomaan jotain paikallista herkkua tuliaisina tai vippaa rahaa mukaan jotta saat lentokentältä suklaalevyn.

Samaa mieltä. Veikkaan myös, että aloittajan kaveri ei paljon matkustele, jos jaksaa olla noin innoissaan. Tai sitten elämäss ei ole paljon muuta sisältöä. Ja mitäs sitten, itse luen ennemmin iloisia päivityksiä kuin jotain sairauskertomuksia.

Samaa mieltä. Veikkaan myös, että aloittajan kaveri ei paljon matkustele, jos jaksaa olla noin innoissaan. Tai sitten elämäss ei ole paljon muuta sisältöä. Ja mitäs sitten, itse luen ennemmin iloisia päivityksiä kuin jotain sairauskertomuksia.

Sanopa muuta. Musta on ollut ihanaa etenkin vaihdossa olevien kokemuksia lukea, itsellä ei tule koskaan sitä mahdollisuutta että paukauttaisin sh:ksi jonnekin Intiaan, mutta saan edes pienen palasen siitä kaverien kuvien ja kertomusten kautta :) Tai nyt tiedän 7 uutta paikkaa Ranskasta minne haluan seuraavalla kerralla ehdottomasti, kiitos siitäkin ystävälle.

Mieluummin noita lukee kuin sadatteluita että sossu ei maksa sitä ja tätä ja kenkä tippu vesilätäkköön :D

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
No jos se on innoissaan matkasta? :) FB on vähän semmoinen että sinne saa kaikki kirjoittaa mitä haluavat. En minäkään ole kauhean innoissani jokaisesta nyt tulee hammas, vähän itkettää, tänään oli kakka keltaista, tänään pierettää kun olen raskaana, tänään taas kiukuttaa kun hammas tulee. Jokaisella on oma elämä, mikset ole iloinen toisen puolesta?

Mulle se ja sama leuhkiiko joku vai ei, mutta itse en ikinä kirjoita matkoistani faceen ihan turvallisuussyistä! Vois ihmiset vähän aatella. Kuitenkin kaikilla on kaverilistoilla myös jotain ns. hyvänpäiväntuttuja tai vanhoja koulukavereita joita ei ole nähnyt vuosikausiin irl. Aatelkoot muut sit et olen köyhä enkä koskaan matkusta.

Juuri laitoin päivityksen, jossa kehaisin ostavani uuden iPhonen. Ja miksikö? Koska jakelen kaikkea muutakin potaskaa, eikä mulla ole tällä hetkellä elämää kun olen kotiäitinä, niin tällaiseen riemu-uutiseen on kavereiden tyydyttävä... :D

Jos ei kiinnosta, niin mitä ..ttua roikutte ko. ärsyttävien ihmisten ystävissä? Mun ystävistä saa kyllä poistua jos ei mun kotiäitipäivitykset miellytä.

• Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Joo, rajansa kaikella :D.

Vaikka kuinka olisi positiivinen ja iloinen ja hehkuttaa kuntoremontti/elämäntaparemonttinsa tuloksia (mitkä on tietty hieno ja loistava asia oikeesti) niin puolen vuoden päivittäisen hehkutuksen ja hekuman jälkeen se vaan alkaa ärsyttämään :ashamed:. Siis ihminen on kiva ja asiakin hyvä mutta rajansa kaikella!

Ja ap:na mä varmaan kanssa päivitykseen nro 973 aiheesta matka laittaisin kysymyksen, että siis oletko lähdössä johonkin, mulla mennyt ihan ohi... ;).

En edelleenkään jaksa ymmärtää, miten toisten fb-päivitykset, siis sellaiset, jotka koskevat vain hänen elämäänsä, joissa ei ole ruodittu toisten asioita, voivat niin kovasti ärsyttää.

[QUOTE="vieras";28322862]Juuri laitoin päivityksen, jossa kehaisin ostavani uuden iPhonen. Ja miksikö? Koska jakelen kaikkea muutakin potaskaa, eikä mulla ole tällä hetkellä elämää kun olen kotiäitinä, niin tällaiseen riemu-uutiseen on kavereiden tyydyttävä... :D

Jos ei kiinnosta, niin mitä ..ttua roikutte ko. ärsyttävien ihmisten ystävissä? Mun ystävistä saa kyllä poistua jos ei mun kotiäitipäivitykset miellytä.[/QUOTE]

:laugh:

Ei voi mitään mutta tällaisista kommenteista tulee mieleen vaan 'mee pois mun internetistä'-kommentit!

[QUOTE="vieras";28322882]:laugh:

Ei voi mitään mutta tällaisista kommenteista tulee mieleen vaan 'mee pois mun internetistä'-kommentit![/QUOTE]

Kukaan ei pääse statustani näkemään, jos ei ole kavereissani. Notta kyllä; mee pois kavereista jos ei kiinnosta :)

Taidat vaan olla kateellinen mun uudesta tulevasta luurista... ;)

Aina voi toki päivittää omaansa :en ole ollut matkoilla, en ole menossa ulkomaille, ihanat aurinkorannat eivät kutsu minua. En ole noudattanut laihdutuskuuria, en ole bikinikunnossa, en ole ostanut uusia vaatteita, en ole käynyt kampaajalla, en ole ostanut uutta puhelinta, en ole laittanut uusia ihania kuvauksellisia aterioita.

Olen matkustanut työpaikan ja kodin väliä, olen syönyt arkiruokaa, vaatteet kiristävät, olen ärjynyt lapsille, olen ollut nalkuttava vaimo..:xmas: jne.

Sekö sitten olisi mielekkäämpää luettavaa...

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Aina voi toki päivittää omaansa :en ole ollut matkoilla, en ole menossa ulkomaille, ihanat aurinkorannat eivät kutsu minua. En ole noudattanut laihdutuskuuria, en ole bikinikunnossa, en ole ostanut uusia vaatteita, en ole käynyt kampaajalla, en ole ostanut uutta puhelinta, en ole laittanut uusia ihania kuvauksellisia aterioita.

Olen matkustanut työpaikan ja kodin väliä, olen syönyt arkiruokaa, vaatteet kiristävät, olen ärjynyt lapsille, olen ollut nalkuttava vaimo..:xmas: jne.

Sekö sitten olisi mielekkäämpää luettavaa...

Kummasti sua tuntuu sieppaavan muiden ärsytykset :D. Eikö tähänkin voisi sanoa, että 'mä en vieläkään ymmärrä, että jotakuta voi ärsyttää toisten ärsytykset'? 'Miksi avata aloitus, jos ärsyttää'? 'Miksi luet ja kommentoit, jos ottaa otsalohkosta'?

:D

Kusee itseään nilkoille aina kun lähtee ojentamaan muita oikeanlaiseen olotilaan ja käytökseen.

[QUOTE="vieras";28323103]Kummasti sua tuntuu sieppaavan muiden ärsytykset :D. Eikö tähänkin voisi sanoa, että 'mä en vieläkään ymmärrä, että jotakuta voi ärsyttää toisten ärsytykset'? 'Miksi avata aloitus, jos ärsyttää'? 'Miksi luet ja kommentoit, jos ottaa otsalohkosta'?

:D

Kusee itseään nilkoille aina kun lähtee ojentamaan muita oikeanlaiseen olotilaan ja käytökseen.[/QUOTE]

Sittenpä seison urealammikossa, tai sitten en. Ei ärsytä, kunhan ihmettelin.

Koska,minulla ei ole ärsyttäviä päivityksiä tekeviä fb-kavereita ja omat päivitykseni ovat suorastaan säkenöivän ihania.

Yhteistyössä