uskovainen ei salli minun hoitavan itseäni...uskomatonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "annika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"annika"

Vieras
Uskovainen tuttuni kieltää uskonnon avulla multa itselleni sopivan hoidon.
Väittämällä etten usko Golgataan...
Kysyin miten Golgata liittyy minun hoitooni.
Kunnon vastausta ei tule.
Olen vammautunut ja haluan hoitaa itseäni ja kipujani.

Se ei hänelle käy, vaan hän jatkuvasti vetoaa tähän Golgataan.
Lisäksi outoa on että hän määrittelee mikä hoito mulle kävisi, mutta
kun mikä tahansa hoito ei auta kipuihin.

Ovatko kaikki uskovaiset tällaisia? Olen minäkin uskovainen, ihan tavallinen
ev.lut.
En jaksa tätä ihmistä enää, niin outoja ajatuksia tällä on.

mikä hoito on kyseessä? jokatapauksessa tuollainen tuomitseminen on ystävältäsi väärin, kukaan ihminen ei voi sanoa mitään kenenkään toisen uskosta, ja ystäväsi ei toimi lähimmäisenrakkauden mukaan puhumalla sinulle noin. teet itse omat päätöksesi ja ainoa kenelle niistä vastaat on Jeesus, ei kukaan muu.

[QUOTE="vieras";28320858]Voiko hän estää sinua saamasta tarvitsemaasi hoitoa?[/QUOTE]

Ei tietenkään voi estää, mutta väittää etten olekaan uskovainen enkä muka usko
Golgataan.
Miten ylipäätään Golgata-juttu liittyy siihen että etsin itselleni sopivaa hoitoa?
Äskettäin jo löysinkin hyvän hoidon ja kipuni lievenivät.
Hän ei regoinut mitenkään, ei ollut hyvillään kun sain apua.

Tavallinen ihminen olisi ollut hyvillään.

Voisiko vaikutin olla siinä että hän ei tykkää että voisin kuntoutua?
Tämä ihminen kun ei tee mitään itsensä hyväksi.

No, outoa suhtautumista tuo on tutultasi.
Kyllä uskovatkin saa mennä lääkäriin ja saada hoitoa ja lääkkeitä.
Jumalalta tulee kaikki hyvä.
Tuttus nyt vaan höpisee omiaan...

[QUOTE="annika";28320935]Ei tietenkään voi estää, mutta väittää etten olekaan uskovainen enkä muka usko
Golgataan.
Miten ylipäätään Golgata-juttu liittyy siihen että etsin itselleni sopivaa hoitoa?
Äskettäin jo löysinkin hyvän hoidon ja kipuni lievenivät.
Hän ei regoinut mitenkään, ei ollut hyvillään kun sain apua.

Tavallinen ihminen olisi ollut hyvillään.

Voisiko vaikutin olla siinä että hän ei tykkää että voisin kuntoutua?
Tämä ihminen kun ei tee mitään itsensä hyväksi.[/QUOTE]

Miksi pidät häntä ystävänä tai kuuntelet hänen mielipiteitään, olkoonkin että ne ehkä perustuu hänen uskonnollisiin näkemyksiinsä.

Miksi pidät häntä ystävänä tai kuuntelet hänen mielipiteitään, olkoonkin että ne ehkä perustuu hänen uskonnollisiin näkemyksiinsä.

En tiedä, mutta en nyt pidä yhteyttä tähän ihmiseen, raivostuttaa niin paljon.
Tämä on jo kolmas kerta kun jankkaa tätä samaa.
Hän syö lääkkeitä päivät pitkät ja minä en.
Ehkä tässä on jotain katkeruutta ja Raamatulla lyödään päähän.

Uskonnot on syvältä. :D Oikeasti. Ei ne oikein tähän päivään enää vaan sovi. Menneen talven lumia.

Mut jos välttämättä haluaa omaa elämäänsä vaikeuttaa, siitä vaan uskomaan pääsiäispupuihin ja erilaisiin jumaliin ja elämään mitä ihmeellisimpien juttujen kanssa, joilla loppupelissä ei paranna yhtään mitään.

Mun tuttu meinasi kuolla leikkaukseensa. Hänellä on endometrioosi, mutta uskonto ei salli verensiirtoa. Toooosi fiksua. Meinasi sitten kuolla verenhukkaan.

En nyt erityisemmin ymmärrä miten tätä uskovien mollaamista. Minulla on ateistikavereita, jotka myöskin keskustelevat mielellään mitä lääkkeitä minun pitäisi syödä tai ei syödä tai millainen ruokavalio on terveellisin ja onko vähähiilihydraattinen ruokavalio terveellinen vai ei.

Pitäisikö minun nyt kirjoittaa tälle palstalle että ATEISTIT KIELTÄVÄT MINULTA TERVEYDEN JA OIKEUDEN HANKKIA HOITOA JA SYÖDÄ TERVEELLISESTI!!! Ja loppuun vielä kysyisin lammasmaisesti ovatko kaikki ateistit tuollaisia? Ihmeellistä huomionhakemista tälläiset aloitukset.

Mikä hoitomuoto on kyseessä?

[QUOTE="vieras";28321284]Vaikea ymmärtää tuttusi mielipidettä kun et kerro mikä hoito on kyseessä... lääketieteellinen vai jotain hömppää?[/QUOTE]

Rangan liikehoitoa ja hierontaa. Lääkäri on määrännyt tämän alueen käsittelyä ja
jonotan myös fysiatrian poliklinikalle.

[QUOTE="annika";28321315]Rangan liikehoitoa ja hierontaa. Lääkäri on määrännyt tämän alueen käsittelyä ja
jonotan myös fysiatrian poliklinikalle.[/QUOTE]

No itse en ainakaan uskovaisena näe tuossa mitään vikaa, vaan päinvastoin... hyvä jos saat apua.

[QUOTE="annika";28321315]Rangan liikehoitoa ja hierontaa. Lääkäri on määrännyt tämän alueen käsittelyä ja
jonotan myös fysiatrian poliklinikalle.[/QUOTE]

En mäkään ymmärrä että mikä tuossa voisi olla jotenkin väärin.

Yhteistyössä