:saint:no eikö muka mennyt
mulle on muuten narrattu. ei kaikilla hoitsuilla olekkaan isot tissit
Mut mitä välii niillä hoitsujen tissien koolla on kun sähän olet buttman.Kato niitä kun viilettävät ohi.
:saint:no eikö muka mennyt
mulle on muuten narrattu. ei kaikilla hoitsuilla olekkaan isot tissit
Mul ei oo treffejä ollenkaan :'(mulla on aamupäiväkahvitreffit :xmas:
olihan sulla tänäänMul ei oo treffejä ollenkaan :'(
no niitä peppuja on kyllä kiitettävästi, mä vaan sitä kun mä luulin...:saint:
Mut mitä välii niillä hoitsujen tissien koolla on kun sähän olet buttman.Kato niitä kun viilettävät ohi.
Ei mullakaan :'( Millonkohan olen ollut treffeillä,siis miehen kanssa,*miettii* varmaan joskus viime kesänä. Ellei sitä reissua jonka tein lasketa :snotty: vähän pidempi kestoiset vaan.Eikai sitä ehkä lasketa.Mul ei oo treffejä ollenkaan :'(
tottakai lasketaanEi mullakaan :'( Millonkohan olen ollut treffeillä,siis miehen kanssa,*miettii* varmaan joskus viime kesänä. Ellei sitä reissua jonka tein lasketa :snotty: vähän pidempi kestoiset vaan.Eikai sitä ehkä lasketa.
No sitten ilmeisesti olen ollut 5päivän mittasilla treffeillä helmikuussa.tottakai lasketaan
tänks :kiss:Kauhee kummää oon tehokas. Oon ollu luennolla, sit kaverin kans lounaalla, siitä suoraan auttaa toista kaveria ruotsin opiskelussa, siitä leffaan ja nyt meen vielä salille.
Nopeat sumpit vaan pihautin ja moikkaan teitä :wave:
Ruutikselle myötätunto:hug:
Hyvää yötä ja kauniita unia sinne:kiss:Öitä, miul on joku kestoväsymys tänään näköjään..
Mä söin just ruisleipää salaatinlehden ja maustekurkun kera ja join maitooMeikä taitaa syödä ruisleipää salaatin ja kurkun kanssa Laittaskos teetä vai kaakaoo kaveriks?
Kaakao hyvä. Mul ei muuten ollutkaan kurkkua, vaan paprikaa.Mä söin just ruisleipää salaatinlehden ja maustekurkun kera ja join maitoo
Ota kaakaoo
mä en voi syödä paprikaa vaikka se hyvää onkin kun rupee närästää,kuten myös kurkku joten joudun sen kuorimaan siten ei sitten närästä.Kaakao hyvä. Mul ei muuten ollutkaan kurkkua, vaan paprikaa.
vaikea sanoa kokeilemattaMillanekohan tää sänky ois?
NELLA jenkkisänky / Patjat / Tuotteet / Masku
tai tää?
Agatha jenkkisänky / Patjat / Tuotteet / Masku
tähän kuuluis patjat ja jalat samaan hintaan toisin kun tohon ekaan.
samiksii :heart:mä en voi syödä paprikaa vaikka se hyvää onkin kun rupee närästää,kuten myös kurkku joten joudun sen kuorimaan siten ei sitten närästä.
aivanvaikea sanoa kokeilematta
Jei :heart:samiksii :heart:
eiks pussijousitus ole parempiaivan
ja kumpi on parempi, bonnel vai pussijousitettu
harmaa on värinä hieno
No meinasinkin et käyn kattomassa onko liikeessä noita ja koemakaan ne. En mä nyt sikaa säkissä osta.vaikea sanoa kokeilematta
ohohNo meinasinkin et käyn kattomassa onko liikeessä noita ja koepanen ne. En mä nyt sikaa säkissä osta.
Tarviitko seuralaisen koemakuulle? Tääl ois vapaaehtonenNo meinasinkin et käyn kattomassa onko liikeessä noita ja koemakaan ne. En mä nyt sikaa säkissä osta.